pulp? da's waar de SC voor is toch, gezellie, voor wie er van houdtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij had dat pulp gisteren toch ook gezien .......
Je moet soms ook even weten hoe je het moet lezen, en wie je wel en niet serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
pulp? da's waar de SC voor is toch, gezellie, voor wie er van houdt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
Nou Hidiho, maak even je excuses aan Disana anders laat ik je vanavond nog van je bed lichten
Leuk als Disana anderen daarvan beschuldigd ......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
En iedereen die de NSB knop gebruikt, kan van mij part aan het gas![]()
Sorry voor iedereen die ik hiermee kwets !
Allang gedaan, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
Nou Hidiho, maak even je excuses aan Disana anders laat ik je vanavond nog van je bed lichten
Account DGK_REDACTIE is hier lang niet geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
Het begint hier weer aardig uit de hand te lopen.
En dat leest de redactie van DGK ook.
We moeten wel een sterk front vormen.
goed punt, laten we eensgezindheid uitstralenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
haha, je hebt gelijk, straks openen ze ook een subforum (ipv schaken) voor des nachts en gaan ze genieten van een 'sterk' collectief bij fok.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
Ik hou mezelf neutraal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:22 schreef mootie het volgende:
Zeggen dat iemand zich als een hond gedraagt gaat toch wel enigzins over de schreef, sorry dat ik me er mee bemoei.
In vergelijking tussen Nowlive en vol vind ik dit toch het leukste forum. Maargoed, Fok ken ik ook veel langer, en bij vol-nowlive lurk ik alleen maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, je hebt gelijk, straks openen ze ook een subforum (ipv schaken) voor des nachts en gaan ze genieten van een 'sterk' collectief bij fok.
Over off topic gesproken, die sv's of st's van Vol, dat is pas een drama, pagina's lang hoi en doei en trusten en goeiemorgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:36 schreef F04 het volgende:
[..]
In vergelijking tussen Nowlive en vol vind ik dit toch het leukste forum. Maargoed, Fok ken ik ook veel langer, en bij vol-nowlive lurk ik alleen maar.
Precies, een scriptje van iemand anders gebruiken kan iedereenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:39 schreef F04 het volgende:
Ik vind het zelf niet zón probleem, maar het fok forum vind ik kwa interface toch overzichtelijker dan phpbb van VOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |