Heb je niet door dat jij de enige bent die altijd loopt te zeiken hierover?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt jongens, dit is veel te veel OT. Slowchat is een betere plek.
Stream zijn op dit moment niet echt intressant.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt jongens, dit is veel te veel OT. Slowchat is een betere plek.
Dat is omdat Day even niet oplet, wacht maar ze jullie in de smiezen krijgtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je niet door dat jij de enige bent die altijd loopt te zeiken hierover?
Er is een topic voor dit soort vragen, er staan veel tips in:quote:
brrrquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is omdat Day even niet oplet, wacht maar ze jullie in de smiezen krijgt![]()
Volgens mij niet in de bak gezeten ...... Wel auto in beslag genomen en rijbewijs lange tijd kwijt geraakt. Borreltje op en dan achter het stuur en heeeeel veeeel te hard rijden. Auto (Audi) was een opgeknapt crash-exemplaar uit Duitsland en nog niet in Nederland ingevoerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet je ook waar darryl voor in de bak zat?
Altijd? Dit is de eerste keer. Niet aardig van je, HiDiHo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je niet door dat jij de enige bent die altijd loopt te zeiken hierover?
misschien moet je even een hapje etenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
Ik heb overigens een heel rare brom soms. (sinds een uurtje)
Da's psychisch, mijn zoonquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
Op de stream of in je pc?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
Ja sorry, wordt gewoon een beetje geirriteerd als er niets op de streams is en we hier allemaal over DGK moeten praten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd? Dit is de eerste keer. Niet aardig van je, HiDiHo.
Daarom weet ik ook zeker dat ze atheist of niet zo gelovige is. Ze zou zich dan heel anders gedragen als papa nog in haar leven was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet over geloof gehoord, eigenlijk. Haar vader ging weg toen ze zes was, dacht ik. Misschien is ze 'niets'?
Volgens mij wel hoor..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet in de bak gezeten ...... Wel auto in beslag genomen en rijbewijs lange tijd kwijt geraakt. Borreltje op en dan achter het stuur en heeeeel veeeel te hard rijden. Auto (Audi) was een opgeknapt crash-exemplaar uit Duitsland en nog niet in Nederland ingevoerd.
Geen zin om naar de SC te gaan, maar je 's-ochtends-verhaal is pure onzin. En bij een vlucht naar Chicago kies ik echt niet voor JFK. Jij wel ? .......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij was als je sóchtends naar 't oosten vliegt dat de jetlag dan erger is. Jij zak vast in de avond vertrekken? Naar JFK?
Ben laatst ('2006) nog naar BKK gevlogen, daar kwam je om 7 uur sóchtends aan terwijl het in NL 02.00 is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |