Je krijgt de neiging te zeggen dat het net dieren zijn, maar er zijn geloof ik bijna geen diersoorten die het zo vaak op de automatisch piloot doen (ja ja, de bonobo's).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Echt een aanfluiting dat Amanda en Brian liggen te vozen....... principes.......nooit van gehoord.![]()
Gestopt met werken? Ben je dan 65+?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste. Ik ga ook slapen, ik heb morgen een lange (vlieg-)dag ..... 8 uurtjes op m'n krent zitten !![]()
ik verwacht niet dat een hoer als nada met haar uitgerekte gaatje veel zal merken van nixquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:03 schreef Shayndel het volgende:
[..]
En dan nog iets. Misschien kan hij hem er ook wel niet zo ver insteken ook al droomt hij dat hij misschien dat hij groot geschapen is.![]()
Ik mag er niets over zeggen, anders volgt een toetslockquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet je ook waar darryl voor in de bak zat?
Meestal, zeker bij tripjes van 1-4 dagen, heb ik er geen last van. Dat is te kort om om te schakelen. Je eet-slaapt dan gewoon op de NL-tijd en tijdens de vlucht zit je gewoon te werken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die jetlags zijn killing hoor op zo'n korte termijn, zeker als je ook moet werken![]()
fok heeft het toneelstukje dan misschien net iets te serieus genomenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Echt een aanfluiting dat Amanda en Brian liggen te vozen....... principes.......nooit van gehoord.![]()
De toraquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
HEE, dat is niet mijn tekst boefje!! Straks word ik bang gemaakt door fundamentalisten of erger nog: ik krijg een ban....
Volgens mij was als je sóchtends naar 't oosten vliegt dat de jetlag dan erger is. Jij zak vast in de avond vertrekken? Naar JFK?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal, zeker bij tripjes van 1-4 dagen, heb ik er geen last van. Dat is te kort om om te schakelen. Je eet-slaapt dan gewoon op de NL-tijd en tijdens de vlucht zit je gewoon te werken.
Hij herkent het geluid van de kreidler van Kenniequote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Wat denkt Brian te zien of te horen.
[afbeelding]
Ik heb haar nog niet over geloof gehoord, eigenlijk. Haar vader ging weg toen ze zes was, dacht ik. Misschien is ze 'niets'?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:08 schreef Shayndel het volgende:
[..]
De torais ook heilig hoor. En aangezien nada geen Jood is en mocht ze geloven (wat ze niet doet) dan was ze waarschijnlijk moslim
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hij herkent het geluid van de kreidler van Kennie
Echt jongens, dit is veel te veel OT. Slowchat is een betere plek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij was als je sóchtends naar 't oosten vliegt dat de jetlag dan erger is. Jij zak vast in de avond vertrekken? Naar JFK?
hoe maak je die caps echt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Wat denkt Brian te zien of te horen.
[afbeelding]
Nee iedereen ligt op bedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:06 schreef MrHoodigan het volgende:
Dus geen actie meer vanaaf in DGK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |