Kon effe geen betere foto vinden...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:17 schreef Zyggie het volgende:
En dan post je die pre-fab zooi, schande! Schande zeg ik je!
Ja, maar niet heel erg vaak eigenlijk.
Lego als propaganda middel ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
Kinderen, dit is echt lego zoals het bedoeld was:
[afbeelding]
Jeuuhz.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:47 schreef JoopK het volgende:
ik ben actief LowLUG en Bouwsteen member:
www.lowlug.nl
En wees eens eerlijk, ook tegenwoordig verschijnen er nog Lego-bouwwerken in huize Dezz.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:42 schreef Dezz het volgende:
Wij hebben hier thuis nog echt gigantisch veel lego! 'Vroeger' bouwden mijn broertje en ik hele steden op de overloop. We hebben wel eens een stad gebouwd van 3x4 meter, echt te gek
haha, dat is hier ook zo. neefje krijgt lego. binnen no time zitten z'n pa en ik vrolijk te bouwenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn moeder zei al toen ze het zag:" Jullie zijn nog niks veranderd. Zet er een bak Lego neer en jullie liggen op de vloer, net als vroeger."
![]()
Grappig om te zien dat jij heel veel hetzelfde hebt als ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef j0rrit het volgende:
Zo, heb even een fotoalbum erbij gepakt en de foto's digitaal gemaakt.
Lego zoals Lego bedoeld was:
Foto's.
bij mij hetzelfde het enge wat ik vindt is dat ik alles nog herken ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:56 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat jij heel veel hetzelfde hebt als ikIk had die parkeergarage plus benzinestation, politiebureau, spoorwegovergang ook en nog talloze auto's e.d. Wel ben ik jaloers op die elektrische trein, die wilde ik altijd ontzettend graag
Ik had gewoon een motorloze trein.
Je had vrijwel dezelfde lego dingen als ik!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef j0rrit het volgende:
Zo, heb even een fotoalbum erbij gepakt en de foto's digitaal gemaakt.
Lego zoals Lego bedoeld was:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was hier geen optie. Als moeders de stofzuiger niet onmiddelijk stopte ne open zette, werd deze met grof geweld en gevaar voor eigen leven (watnou stekker uit het stopcontactquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef keepwalking het volgende:
Of als de stofzuiger te voorschijn gehaald werd. Dan hoorde je zo'n klik, en wist je dat er weer een stukje lego verdwenen was.
Want denk maar niet dat je die zak open mocht maken om hem te zoeken.
Die Lego-bouwwerken zien er prachtig uit! Ik vraag me alleen af hoe jullie aan al die bijzondere onderdelen komen. Die onderdelen kom je niet tegen in die bouwpakketten volgens mijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat was hier geen optie. Als moeders de stofzuiger niet onmiddelijk stopte ne open zette, werd deze met grof geweld en gevaar voor eigen leven (watnou stekker uit het stopcontact) open gesloopt.
Tot ongeveer een jaar of anderhalf terug speelde ik nog met Lego en ben zeker van plan er weer mee te beginnen !
Een aantal van mijn bouwsels.
Jawel. Je kan ze kopen via Bricklink.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Die Lego-bouwwerken zien er prachtig uit! Ik vraag me alleen af hoe jullie aan al die bijzondere onderdelen komen. Die onderdelen kom je niet tegen in die bouwpakketten volgens mij
Ja, ik speelde altijd een soort van Rome, en de piraten en die robin hood gastjes waren de vervelende barbarians die in de pa gehakt moesten worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:25 schreef Elvislives het volgende:
De ridders en de Piraten, die waren de helden voor mij! Bouwde ik een middeleeuws dorp met mn buurjongen, en dan vielen de Robin Hoods het dorp aan. Ik was altijd de smit. Geen idee waarom, spannend was het allemaal wel!
ik had daar de soldatenversie van, die met die blauwe masten (2-master)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef starla het volgende:
Ik heb deze o.a. gehad
[afbeelding]
Maar natuurlijk veel meer: kastelen, vliegtuigen, trucks (Shell) etc.
Lego blijft vet.
Die had ik ook!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef starla het volgende:
Ik heb deze o.a. gehad
[afbeelding]
Maar natuurlijk veel meer: kastelen, vliegtuigen, trucks (Shell) etc.
Lego blijft vet.
Volgens mij had ik bijna alles op dit plaatje, behalve die rode intercity trein..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:10 schreef Typmuts het volgende:
Wie speelde er vroeger eindeloos lang met de echte Lego? Niet de Lego van de laatste tijd waar je bijna niks meer voor in elkaar hoeft te zetten! Nee, dat je urenlang zelf aan een huis of wat dan ook bouwde. Net een steentje missen en die stiekem uit het huisje van je broer of zus pikte...
[afbeelding]
Wie heeft hier nog meer mee gespeeld? En wat had jij van Lego?
Ik weet nog dat we in ieder geval het Politiebureau hadden en de brandweer hadden!![]()
Nee het officiële 3d lego bouwprogramma van lego, je kan wat bouwen en dat opsturen om te bestellen als je dat zou willen. Ik kwam er via de post van __Saviour__ op de vorige pagina.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef j0rrit het volgende:
Je hebt het over L-Draw toch?Dat is best geinig, en bijna alle basic onderdelen zitten er wel in volgens mij.
quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik had een krat vol lego, naam ik zelfs mee op vakantie
Ik had dat alles ook behalve dat kasteelquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:55 schreef Knipoogje het volgende:
Ik had deze vroeger
[ afbeelding ]
Die moest mijn pa in elkaar zetten, al die kleine 'tweetjes'...
En ruimtelogo was ook mijn favoriet. Ik kreeg altijd kadootjes van mijn oma. Zoals deze:
Mijn allereerste:
[ afbeelding ]
En toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze was ik ernstig blij
[ afbeelding ]
Maar dit was mijn pronkstuk:
[ afbeelding ]
Maar mijn broer kreeg deze, dus ik was zwaar jaloers
[ afbeelding ]
Aks ik nu terugzie wat er indertijd op de markt was gaven mijn ouders dus niet al teveel geld uit aan lego...
Die heb ik ookquote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Jump het volgende:
Die met Code Pilot had ik ook, dit weekend maar eens zoeken op de zolder waar die staat
ik heb ze allemaal behalve de 8851 wat waren die dozen duur zegquote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef iemanss het volgende:
Owe daar kun je fijn met spelen, vooral toen ik nog wat jonger was, nu is het gegroeid tot een hobby
Een klein overzichtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb er veeel mee gespeeld, eerst met duplo toen ik nog mini was, daarna lego, ontzettend vaak harstikke lang mee kunnen spelen, daarna lego technic, daarna mecano wat snel was afgelopenheel goed altijd mij mee kunnen amuseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |