Had ik kunnen doen, maar ze wou niet...dus dan ik maar die kant op. Maar wie weet kom ik nog eens trug (sta nog steeds in geschreven bij de woningbouw) Over een uurtje of 4, de laatste wandeling door de stad en dan is het HOUDOEquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef veldmuis het volgende:
Je had d'r toch gewoon kunnen importeren?
Als je springt vlieg je zo naar rottahdamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:31 schreef _wie het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, maar ze wou niet...dus dan ik maar die kant op. Maar wie weet kom ik nog eens trug (sta nog steeds in geschreven bij de woningbouw) Over een uurtje of 4, de laatste wandeling door de stad en dan is het HOUDOE![]()
En nu is het wachten op dequote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik waaide zowat uit mijn hemd.
Waar??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef Swiffer het volgende:
het zonnetje schijnt!!!
Sterktequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:31 schreef _wie het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, maar ze wou niet...dus dan ik maar die kant op. Maar wie weet kom ik nog eens trug (sta nog steeds in geschreven bij de woningbouw) Over een uurtje of 4, de laatste wandeling door de stad en dan is het HOUDOE![]()
Jah wie weet werk je in Roosendaal ofzoquote:
ooh.. das ook Duuh.. maar nee.. ik werk op de teeeeeringsedijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Jah wie weet werk je in Roosendaal ofzo![]()
En van wie is deze kutkloon nu weerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:47 schreef Hendrike het volgende:
Hallo Breda!
aardbeienprakker bij Hero?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef Swiffer het volgende:
[..]
ooh.. das ook Duuh.. maar nee.. ik werk op de teeeeeringsedijk
weegschaalvervalser bij Precia?quote:
Ahhh zeggezeggezegge * 1-of-6Billion stampvoetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:33 schreef Swiffer het volgende:
nope, na de stoplichten pas
en k zegget lekker toch nie
Wheh, je hebt gelijk. Het maakt ook geen reet uit. Alleen als je wél bij Hero zou werken. Ik heb daar gewerkt..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:53 schreef Swiffer het volgende:
maar wrom dan maakt dat ook maar IETS uit
ik woon en werk in mijn lievelingsstad.. dat is alles wat je moet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |