quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:20 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kutwerk heb je dan!
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:32 schreef _wie het volgende:
Laatste dag dat ik nog officieel in Breda woon, later vandaag lever ik de sleutel van mn woning in. Na bijna 7 jaar ga ik in Rotterdam wonen![]()
Vrijwillig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:32 schreef _wie het volgende:
Laatste dag dat ik nog officieel in Breda woon, later vandaag lever ik de sleutel van mn woning in. Na bijna 7 jaar ga ik in Rotterdam wonen![]()
Arm kind..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:32 schreef _wie het volgende:
Sterkte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:32 schreef _wie het volgende:
Nou!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef JDude het volgende:
Wat zijn we meelevend he?
Je wilt terug. Kruipend. Maar goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef _wie het volgende:
helemaal vrijwillig, woon nu samen met mn liefK zal Breda soms wel missen hoor....
Dat is in elk geval wel een goede reden!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef _wie het volgende:
helemaal vrijwillig, woon nu samen met mn liefK zal Breda soms wel missen hoor....
Dat wel. Maar toch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
Dat is in elk geval wel een goede reden!
Ja, dat bedoel ik. Ik heb JD ook definitief aan Breda gekoppeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef veldmuis het volgende:
Je had d'r toch gewoon kunnen importeren?
Jij bent zó goed voor de mensheid!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik heb JD ook definitief aan Breda gekoppeld.
Jeweettoch...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:50 schreef veldmuis het volgende:
Jij bent zó goed voor de mensheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |