Ja, en? Let op de volgende reguliere. Het kan nog erger namelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
In de reguliere zie ik dat Nadia en Natas , Lieke in de vijver gooien??????//
Yep, dat was vrijdag de 13de of zaterdag de 14de... dus voor het drama van zondag de 15dequote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Waarom heeft niemand dat ooit gezien?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite heeft hij dat ook toegegeven toen hij zei dat Natasia vrijwel dagelijks haar tong in zijn mond stopte
john pimpt ze waar ze bij staan... en klaar terwijl u wachtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
Nadia: Wij zijn de hoeren van De Kooi.
Dat kan Breenless niet.. Die blijft maar malen en malen en malen en malen en malen en malen en malen en malenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Dark het volgende:
Brian - Niet meer, laat het............
Dan hebben ze toch nog wat zelfkennis opgedaan in dit programmaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
wel waar, een paar cos'en terug zeggen op zijn minst 2 streamers dat ze het hebben gezienquote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geen enkele streamer heeft het gezien. Maar zowel Brian als Nadia zeggen dat het zo is. Maar ik geloof er ook niets van. Het hele script rammelt aan alle kanten, vooral met al die overacting van Nadia...
Nu dronken, en boos, dus verdriet ff verdrongenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef neehe het volgende:
Goh, wat heeft del toch een verdriet als ik haar zo zie.
Waarschijnlijk wel binnenkort. Maar nu kan nada dat nog een beetje opstokenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nou ja, het enige wanneer we echt weten dat die zoen nooit heeft plaatsgevonden is als het morgen weer koek en ei is tussen Amanda en Brian
Dat je het bent ok kan over gelachen worden, maar als ze het zelf gaat zeggen is er werkelijk een steekje bij dat mens los, daarintegen zelfkennis is een goede eigenschap heeft ze er in iedergeval 1quote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
Er klinkt diep leed in het gitaarspel van Brian..........quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Dennisfan het volgende:
stream van Brian pingelend op zn gitaar is ook nix hoor
waar is de aktie
het is ook een vrij confronterend progammaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan hebben ze toch nog wat zelfkennis opgedaan in dit programma
De uitzending van maandag 23 juliquote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |