Dit verklaard veelquote:
en dan praat ze weer met Brian.........................en dan ff konijnen...klaarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef ScofieldM het volgende:
Amanda slaat door maar morgen voelt ze zich kuuuuuuuuuut
Ben bang dat ie bij Tamara ook niet meer hoeft aan te komen, maar dat leek me een leuk stijlvol meisje, heel wat anders dan deze trailer trash in DGKquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Meerdere keren, maar niet DEZE keer
Maar Brian is in dit geval de "minst schuldige". Hoop dat ie verstandig is en zich gewoon op Tamara gaat richten. Maar voor de seks zal ie waarschijnlijk binnenkort weer met 1 van die 2 sletten in bed belanden...
hopelijk wordt ZIJ er donderdag uitgedonderdquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef pasjesjen het volgende:
ze moeten van mama natasia uit de buurt van brainless blijven
Ben weer van de partij , na paar dagen streamloos, maar als ik de toverwoorden Parabrian lees, dan ben ik er weer als de kippen bijquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hey wax
Cot hier, met mn originele account
Nope, niet over spreken, niet uitmelken, hij moet helemaal zelf ontdekken dat de een zonder gezeik nota bene punten fourneert en dat de ander niet anders kan dan ronduit onbeschoft doen tegen en over die ene.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als leermomentje zou het inderdaad kunnen, maar dan moet je er nadien wel over spreken.
Dat heeft hij wel gezegd... nou nog zien of hij het idd niet doetquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij neemt de evt. volgende collect call van Sylvia ook niet meer aan denk ik.
ja inderdaad dat dacht ik dus ook al echt hersenloze die amandaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef Day het volgende:
Die Amanda spoort ook niet. Je vriendje zoent met je vriendin en dan ga je maar met je vriendin je vriendje afkraken? Whatabout die zogenaamde vriendin?
Dat blijven zuigen is ze wel gewend...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef waxmask het volgende:
Goed zo Nadia, blijven zuigen.. Wat een heerlijk spel speelt ze nu...
Hee gekkerd, een tikkeltje overdreven, dat van die 4 akkoorden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef dgk_fan het volgende:
En ondertussen speelt Brian zijn dodelijk-saaie-4-akkoorden-medley :
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Nada tegen Amanada zeggen: We hebben wel een leuke verhaalllijn.![]()
Daar wacht ik nog ff op.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef Borga het volgende:
Breenless: niet doen niet doen niet doen
Hij gaat zo ploffen brothers en sisters
Ik ook niet, kheb al om filmpjes gevraagd, kreeg geen responsquote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef Day het volgende:
Heeft iemand hier gezien dat Brian en Nadia elkaar gezoend hebben?
Ik geloof er namelijk geen moer van!
Zal Amanda een rot zorg zijn, die geniet van welke aandacht dan ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef p_sc_l26 het volgende:
yjee nieuwe liefde voor amanda straks lekker zoenen met nadia hahahahahaahha wat een zooitje nu is het nog leuk voor ze maar als ze straks eruit zijn dan eens kijken hoe het gaat als ze over straat gaan (:)
Brian heeft het toegegeven. Van die zoen met Nadia dan, niet van de zoen met Natas.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef Day het volgende:
Amanda tegen Elly: "Heb je cellulitis?"quote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef Day het volgende:
Die Amanda spoort ook niet. Je vriendje zoent met je vriendin en dan ga je maar met je vriendin je vriendje afkraken? Whatabout die zogenaamde vriendin?
Brian heeft het gelijk toegegeven en is duidelijk zwaar pissed dat Amanda het weet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef Day het volgende:
dat was oud nieuwsquote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
Nadia: Wij zijn de hoeren van De Kooi.
In feite heeft hij dat ook toegegeven toen hij zei dat Natasia vrijwel dagelijks haar tong in zijn mond stoptequote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian heeft het toegegeven. Van die zoen met Nadia dan, niet van de zoen met Natas.
Geen enkele streamer heeft het gezien. Maar zowel Brian als Nadia zeggen dat het zo is. Maar ik geloof er ook niets van. Het hele script rammelt aan alle kanten, vooral met al die overacting van Nadia...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef Day het volgende:
ik verstond niet nu ....quote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef Dark het volgende:
Brian - Niet meer, laat het............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |