quote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
Ik vind die Nadia super... hoe die loopt te stoken en te fantaseren...
Huub is een engeltje vergeleken met haarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
Ik vind die Nadia super... hoe die loopt te stoken en te fantaseren...
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén van de eerste dingen die hij zei. 'Van wie denk jij dat ik die punten heb gekregen?'
Sylvia: van je poepiewoepsieschatje natuurlijk.
Vrouwtjes zonder niveauquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin om Tamara er steeds bij te halen![]()
Zet de veiligheidspal er maar van af.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Meneermax het volgende:
Dit zou best wel eens leuke avond kunnen worden voor ons streamertjes btw
Jaloeziequote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Blijft lachen dat accent (vooral als je brabo bent )quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geen idee,maar AManda's reaktie nu is.........."STERRUF"
Laat me raden. Nadia?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tegen Breenless mag je alles er bij halenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als leermomentje zou het inderdaad kunnen, maar dan moet je er nadien wel over spreken.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist... dat moet dus het punt zijn wat Huub zelf bereikt, en dat bereikt hij een stuk sneller als Lieke hem alle kans geeft om weer eens te horen wat voor kinderachtige opmerkingen Sylvia maakt
Meerdere keren, maar niet DEZE keerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef tipsch het volgende:
is Amanda vreemd gegaan?
Idd.. het is een kreng maar ze speelt het spel geweldig... jammer dat ze meegedaan heeft vorige week zondag, ze heeft het echt niet nodig zulke lage dingen te doen, ze kan veel gemener zijn zonder geweld.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is een engeltje vergeleken met haar![]()
![]()
Hij neemt de evt. volgende collect call van Sylvia ook niet meer aan denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist... dat moet dus het punt zijn wat Huub zelf bereikt, en dat bereikt hij een stuk sneller als Lieke hem alle kans geeft om weer eens te horen wat voor kinderachtige opmerkingen Sylvia maakt
Oh ja hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef ScofieldM het volgende:
Brian blijft wel rustig onder de omstandigheden, hiervoor laat hij zich echt niet para maken
Hey waxquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef waxmask het volgende:
Goed zo Nadia, blijven zuigen.. Wat een heerlijk spel speelt ze nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |