abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2007 @ 18:34:43 #1
128220 Peter6000
pi_51755605
WELKOM

Van harte welkom in alweer een nieuwe episode van het uitzendingentopic, beste mensen.
Na een hopelijk welbesteed weekend, gaan we er met frisse moed tegenaan voor een nieuwe week DGK.

TIJDSTIP VAN DE UITZENDING

- Deze uitzending begint om 20.00 uur op Tien.
- De herhaling staat gepland op dezelfde zender, om 22.55 uur.
- Vanaf circa 21.00 uur is de uitzending ook gratis terug te zien via www.tien.tv *

*Hiervoor moet je wel een kort profiel aanmaken, en een geldig mailadres hebben.

TERUGBLIK OP DE VORIGE UITZENDING

De uitzending van afgelopen vrijdag trok 352.000 kijkers (6.9)
De herhaling om 00.55 uur trok 33.000 kijkers (3.1)
.
.
In chronologische uitzendvolgorde een aantal gebeurtenissen van de uitzending van afgelopen vrijdag:

01
Op initaitief van Nadia, vindt er een gesprek tussen Nadia en Jaap plaats. Nadia wil samen met Jaap bonden (tot de finale). Ze geeft aan Dennis te gaan gebruiken omdat Dennis Huub helemaal weg kan zieken.
Jaap bevestigt dat ze nu een echte deal hebben, tot de finale. Hij geeft wel aan dat het in de finale ieder voor zich is, en Nadia is het daar volledig mee eens.
Nadat Nadia de ruimte verlaten heeft, is het wel duidelijk dat Jaap moeite heeft met de betoverende schoonheid van Nadia.

02
Twee door elkaar gemixde gesprekken:

-- Nadia en Brian hebben het erover, dat Huub agressief gaat worden, want hij heeft al 4 ton boete. Als Huub dan weg is, stemmen ze Lieke eruit.
Amanda komt erbij zitten, en het gesprek gaat door over het 'met zijn zessen knallen op Huub en Lieke'
Nadia geeft aan Jaap te bewonderen, maar wel bang te zijn dat Jaap verliefd op haar wordt, want ze is niet verliefd op hem.

-- Dennis en Jaap hebben het over de zwakte van Huub en Lieke. Die beginnen vermoeid te raken, en Lieke ziet er slecht uit. Het is in dit gesprek voornamelijk Dennis die het woord voert.
Jaap geeft aan dat hij een probleem heeft met Nadia, omdat hij gek op haar is/ van haar wordt, en daar iets op moet vinden.

03
Paintbal

04
Gesprek Dennis - Nadia.
Nadia heeft van Jaap gehoord dat Dennis zou hebben gezegd dat hij gebruik maakt van Nadia. Dennis ontkent dit min of meer.
Nadia vindt het niet erg als Dennis haar voor het spel gebruikt, maar op het persoonlijke vlak heeft ze er wel moeite mee.

05
Belangrijke scene waarbij Jaap aangeeft voor Nadia en Dennis te kiezen. Hij denkt dat hij met hun speltechnisch sterker staat omdat Lieke en Huub een dusdanige band hebben, dat hij daar altijd op de derde plaats staat. Het is een puur speltechnische keuze.
Natasia springt er meteen bovenop door te zeggen 'Ik ben benieuwd hoe sterk jullie samen staan, Huub en Lieke".
Huub reageert erop, met zijn theorie dat de hechtste dekking het sterkste team vormt, en het niet zo is dat het grootste team automatisch het sterkste is.
Huub heeft (bedoelt hij niet lullig) niet het gevoel echt een vriend te hebben verloren.

06
Twee door elkaar gemixde gesprekken:

-- Jaap praat met Brian over het gegeven dat Huub niet onder de indruk is van Jaaps keuze, en niet het idee heeft een vriend verloren te hebben.
Jaap beweert dat dàt hem veel doet, de commentaarstem constateert ironisch dat het Jaaps bedoeling was dat Huub in een hoekje moet gaan zitten janken, en dat Jaap er niets van begrijpt dat het niet gebeurde.

-- Natasia, Amanda, Dennis en Nadia bashen Lieke verbaal met het 'neuken voor backup', Lieke lijkt niet onder de indruk te zijn.
Sylvia`s mening over Lieke wordt er met een flashbackbeeld ook nog bijgehaald.

DE PREVIEW

- Nadia, Amanda en Natasia gooien Lieke in de vijver.
- Nadia, Amanda en Natasia gooien een emmer water over Lieke en Huub.
- Amanda en Nadia spuiten sausen over Liekes haar.
- Brian lijkt te willen gaan vechten, met Huub die op bed ligt.

Kortom: totale terror op Huub en Lieke

REGELS MBT DIT TOPIC

Het is in dit topic toegestaan in beperkte mate te zwaaien, commentaar te leveren tijdens de uitzending, en na de uitzending door te discussiëren.

Ik wens u allen een fijne uitzending.

pi_51755855
OMG
  maandag 23 juli 2007 @ 19:53:04 #3
186055 ExQlutech
King of the Bongo!!
pi_51758214
I Love TERROR!
TMF Radio & Giel@3FM @Nederland.FM< < Fok!ExQlutech > > Ewido.net & PCHelper.nl @PC Problems
  maandag 23 juli 2007 @ 20:01:02 #4
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_51758513

Mooie OP, Peter!
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_51758558
Netjes gedaan Peter!
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_51758613
Lieke draagt haar lot waardig.
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  maandag 23 juli 2007 @ 20:06:43 #7
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_51758683
Brian lacht nerveussssssssssss .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_51758686
Grappig.....
  maandag 23 juli 2007 @ 20:07:22 #9
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51758707
Natasia meent ook werkelijk dat ze alles is.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 23 juli 2007 @ 20:07:47 #10
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_51758727
Een staart vind ik trouwens veel leuker bij Lieke dan los haar! Maakt haar vrouwelijker op de één of andere manier.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_51758735
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:06 schreef TherAngelina het volgende:
Brian lacht nerveussssssssssss .
Het is zo'n hoge lach dat omslaat in huilen.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:08:16 #12
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_51758748
Gaan ze nu weer giechelen?
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_51758749
ik volg dit progamma afentoe die natasia nadia en dennis zijn toch wel de iritante types
totaal geen toegevoegde waarde
pi_51758798
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef michiel_merk het volgende:
ik volg dit progamma afentoe die natasia nadia en dennis zijn toch wel de iritante types
totaal geen toegevoegde waarde
Misschien omdat ze nog niet beeld zijn geweest?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 juli 2007 @ 20:09:23 #15
862 Arcee
Look closer
pi_51758807
"We vullen 2 emmers met slootwater en gooien het over hun heen"

Is dit die Natasia die zegt dat zij altijd zo volwassen is?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51758838
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Misschien omdat ze nog niet beeld zijn geweest?
Ik bedoel voor deze uitzending
pi_51758841
Wat is die Nadia ook een muts "Alleen over Liekeeeeee?"
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2007 @ 20:11:37 #18
128220 Peter6000
pi_51758893
Vooralsnog zijn de akties ronduit olijk: Lieke die zelf moet lachen als ze het water in wordt gegooid, en ik moest lachen om het plezier van Brain, toen hij betrapt werd.

Huub geeft Lieke schaakles, een soort zwakke kopie van de veel betere schaakles die hij zelf van Jaap kreeg, een aantal weken terug.
Maar hij had wel door dat hij werd afgeluisterd in de slaapkamer, dat is dan wel weer goed aangevoeld.

Maar het blijft me verbazen dat zo`n vermoeid ogend dwergje (zelfs zijn stem klinkt slechter dan eerst) zo`n enorme aanhang in dit subforum heeft.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:13:28 #19
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_51758975
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Het is zo'n hoge lach dat omslaat in huilen.

Zenuwen alom.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:13:47 #20
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_51758989
Wat duurt dat reclameblok altijd la-hang .

Blijft niets van de aflevering over.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:14:33 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51759021
Eigenlijk is het maar een trieste bedoeling geworden. Vond het voorheen nog leuk om te kijken...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51759047
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Ik bedoel voor deze uitzending
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik dacht als ik nou net doe alsof die 3 wèl uitmaken, wordt het misschien nog leuk.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:15:58 #23
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51759084
Puike OP Peet!

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_51759153
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Mike1964 het volgende:
Puike OP Peet!

Lief hè van Peter, kun je zo aansluiten en meedoen want je bent van alles op de hoogte!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 juli 2007 @ 20:17:32 #25
862 Arcee
Look closer
pi_51759160
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Arcee het volgende:
"We vullen 2 emmers met slootwater en gooien het over hun heen"

Is dit die Natasia die zegt dat zij altijd zo volwassen is?
Heeft iemand nog een fragmentje waar ze zoiets zegt? Zouden ze aan haar moeten laat zien.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')