ja denk ik ook !!!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Kimberleyy het volgende:
Iemand wedje leggen? Ik wed 100 euro dat ze zoenen vanavond
plezier, ze heeft het zo naar dr zin en zolang blijft ze nogquote:Op maandag 23 juli 2007 23:09 schreef carpediem23 het volgende:
Alle cursussen van Dellie zijn gestopt, relatie uit. Ga anders gewoon naar huis Amanda wat heb je daar nog!!
Nadia is zo'n type dat denkt of weet dat ze altijd nog terug kan. Zoals ze vanavond heeft laten zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat je het bent ok kan over gelachen worden, maar als ze het zelf gaat zeggen is er werkelijk een steekje bij dat mens los, daarintegen zelfkennis is een goede eigenschap heeft ze er in iedergeval 1
![]()
Ok, dan is het dus een feit dat ze gezoend hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Marrije het volgende:
wel waar, een paar cos'en terug zeggen op zijn minst 2 streamers dat ze het hebben gezien
dat zat ik me net af te vragen jaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef neehe het volgende:
Nou Brian sla die gitaar maar kapot, reageer je maar weer even af.
Hoelang zal het duren ?
Ja jezus, je moet 2 van die leeghoofden ook niet als maatstaf nemen voor de halve wereldbevolking. Of zit je in een klooster in limburg met een laptop op de plee?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:09 schreef riri het volgende:
Zijn de pasjes die ze kennen zo beperkt...herhaling herhaling herhaling...elke dag hetzelfde....net zo als elke dag het tangen.,de makeup,de kleding,de gesprekjes..dag in dag uit....
wat een sleur
alsjeblieft...zijn vrouwen zo beperkt in alles?
Dat komt mooi uit. Ik ga volgende week een weekje weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs als je een week weg bent en terugkomt zie je hetzelfde..![]()
Heeft ie vast niet gestolen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Brian tovert weer ceepees uit zijn ouwe sok. Hoe komt hij daar toch aan?
ik verhoog met 200quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Kimberleyy het volgende:
Iemand wedje leggen? Ik wed 100 euro dat ze zoenen vanavond
Zit ik net tegen elkaar af te wegen,: dom en onnozel of sluw en weten waar ze mee bezg is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Nada 100 x erger dan Amanda. Dat ik dat ooit zou zeggen.![]()
Volgens Nadia stelde het niets voor 3 of 5 seconden ofzo, tot ze het vertelt aan Amanda, dan wordt het 1 secondequote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ok, dan is het dus een feit dat ze gezoend hebben
ik ben bang dat hij tot morgen ochtend door blijft rammelenquote:
Ik ook.....drie zelfs!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Ik ga volgende week een weekje weg.![]()
Ik verhoog met 100 ceepees.quote:
quote:
Uhmz, de correcte titel is "de slet van de kooi", want ze doet het gratisquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef ScofieldM het volgende:
Tja face it Aman je bent nu eenmaal de hoer van de kooi
En dat heeft dan een Australische moederquote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda moet je op eejekt drukken om de CD eruit te halen.![]()
ze is in de war met de condoomautomaat op de kappersopleidingquote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze is in de war met de condoomautomaat op de kappersopleiding![]()
Waar haal jij toch iedere keer weer die focking ceepees vandaan?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz, de correcte titel is "de slet van de kooi", want ze doet het gratis
Ik hoor het haar zeggen.........en dan op riepiet?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Niet persoonlijk hoor.quote:
Hmmm ik pas op 15/9quote:
Ze gaan voor She's a hoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Marrije het volgende:
Hebben ze al gedanst op het liedje 'ik wil je neuken?'![]()
Ze zoeken het nummer: She's a ho en hebben het gevonden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Marrije het volgende:
Hebben ze al gedanst op het liedje 'ik wil je neuken?'![]()
en licht blauw he ! .... dat's mannelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent veilig, jij bent te groot![]()
Ja ik zat ook al te denken, zal ik er een collect call aan wagen?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Best lullig, Brian heeft dus echt niemand in de kooi waar hij mee kan praten nu.
Bedankt voor de info!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hmmm ik pas op 15/9maar dan wel naar Costa Rica
![]()
Ik heb Lieke vanaf dag 1 niet gemoeten en dus voelt het nu een beetje vreemd om haar te verdedigen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies, dat is nu juist waarom ik Lieke zo onecht vind
Over calls gesproken, een tijdje terug zag ik dat Brian ging bellen, ging dat nog door?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te denken, zal ik er een collect call aan wagen?![]()
Zoog 'ie er maar op ! Dat klinkt altijd nog 1000x beter als 'dit' !quote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Meneermax het volgende:
Brian, zelden zag ik iemand die zo ontzettend zuigt op de gitaar!
Nee 150 voor een bezoek.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Brian heeft vandaag dus al 200 cp's verbruikt...... wazige shit!
klopt geen hout van, kutredactiequote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Brian heeft vandaag dus al 200 cp's verbruikt...... wazige shit!
dat heb ik gemistquote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Over calls gesproken, een tijdje terug zag ik dat Brian ging bellen, ging dat nog door?
Vraag je dat hier in het algemeen?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
wie wil er klaarkomen op nadia?
the scissor sistersquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Waar zit ik in Godsnaam naar te kijken![]()
Sterkte voor de nachtploeg , slaap lekker en tot morgen.![]()
De spin mag blijven als het een ho-spin isquote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef pasjesjen het volgende:
amanda ziet een spin
Mn hond nog nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
wie wil er klaarkomen op nadia?
Volgens mij betaalde hij voor zijn bezoek. Hij deed cp's in de pot.quote:
ik wacht nog heel even op Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Waar zit ik in Godsnaam naar te kijken![]()
Sterkte voor de nachtploeg , slaap lekker en tot morgen.![]()
die zijn bezig met de generale repetitie met het script van morgenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:23 schreef agter het volgende:
waar is de rest eigenlijk? waarom 2 streams op dat gepingel van Brainless?
Ik vind Tamara oprecht een leuk mens, snap alleen niet dat zij het 6 jaar met die rat heeft volgehouden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin om Tamara er steeds bij te halen![]()
Een oprecht leuk mens dat Brian kaalgeplukt heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind Tamara oprecht een leuk mens, snap alleen niet dat zij het 6 jaar met die rat heeft volgehouden.![]()
Omdat dat spannend isquote:Op maandag 23 juli 2007 23:23 schreef agter het volgende:
waar is de rest eigenlijk? waarom 2 streams op dat gepingel van Brainless?
Natasia draaide hem eerst in zijn rug.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Day het volgende:
Ik las net in Villa Vandaag dat Brian en Natasia hun ruzie uit hebben gesproken en een paar uur later steekt ze hem een mes in z'n rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |