En dat heeft dan een Australische moederquote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda moet je op eejekt drukken om de CD eruit te halen.![]()
ze is in de war met de condoomautomaat op de kappersopleidingquote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze is in de war met de condoomautomaat op de kappersopleiding![]()
Waar haal jij toch iedere keer weer die focking ceepees vandaan?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz, de correcte titel is "de slet van de kooi", want ze doet het gratis
Ik hoor het haar zeggen.........en dan op riepiet?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Niet persoonlijk hoor.quote:
Hmmm ik pas op 15/9quote:
Ze gaan voor She's a hoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Marrije het volgende:
Hebben ze al gedanst op het liedje 'ik wil je neuken?'![]()
Ze zoeken het nummer: She's a ho en hebben het gevonden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Marrije het volgende:
Hebben ze al gedanst op het liedje 'ik wil je neuken?'![]()
en licht blauw he ! .... dat's mannelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent veilig, jij bent te groot![]()
Ja ik zat ook al te denken, zal ik er een collect call aan wagen?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Best lullig, Brian heeft dus echt niemand in de kooi waar hij mee kan praten nu.
Bedankt voor de info!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hmmm ik pas op 15/9maar dan wel naar Costa Rica
![]()
Ik heb Lieke vanaf dag 1 niet gemoeten en dus voelt het nu een beetje vreemd om haar te verdedigen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies, dat is nu juist waarom ik Lieke zo onecht vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |