Ik ben blij dat ik de gemoederen zo bezig hou. Maar nee, geen kloon hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan kloontjes, het zijn laffe kleffe eikels.
Ach. Ponskaart. Daar heb ik ook aan gedacht. Aaah kent 'm niet; al heb jij nog gedacht dat hij een kloon van Aaah wasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[Pol Feedback] Voor al uw klachten na een blanco stem ?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[Pol Feedback] Voor al uw klachten na een blanco stem ?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach. Ponskaart. Daar heb ik ook aan gedacht. Aaah kent 'm niet; al heb jij nog gedacht dat hij een kloon van Aaah was.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef Aoristus het volgende:
klefbeertje toch ?
We praten langs elkaar heen denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toen bestond jij nog niet of was je nog niet zo geprofileerd.![]()
Zeker wel, toen zou ze een weekje uit logeren gaan omdat ze het niet eens was met de moderatie. Ponskaart had toen een slinger gekregen voor dezelfde duurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toen bestond jij nog niet of was je nog niet zo geprofileerd.![]()
En dat heb ik ook gedaan. Beviel me best, en uiteindelijk kwam dat met die moderatie ook wel weer goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker wel, toen zou ze een weekje uit logeren gaan omdat ze het niet eens was met de moderatie. Ponskaart had toen een slinger gekregen voor dezelfde duur![]()
Ik vond het ook prima, moet je vaker doen, het liefst met zijn allenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat heb ik ook gedaan. Beviel me best, en uiteindelijk kwam dat met die moderatie ook wel weer goed.
Ponskaart & zoalshetis, trouwens.
De Harry-was-mod-periode.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef Aoristus het volgende:
Zeker wel, toen zou ze een weekje uit logeren gaan omdat ze het niet eens was met de moderatie. Ponskaart had toen een slinger gekregen voor dezelfde duur![]()
Dit is een andere user.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef Aoristus het volgende:
klefbeertje toch ?
Lemmeb heette die eerst.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe weet jij dat, ben je een psycholoog?
Je slaat nog geen deuk in een pakje boterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Harry-was-mod-periode.Ik vind het echt jammer dat ik toen geen olie op het vuur gegooid heb.
![]()
Nope, dat ben je niet. Je bent een TU'er.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |