Diagnosebrief genoeg? Want daar ga ik dus niet apart voor naar de dokter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip: regel een doktersbrief. Anders komt klapkrukje wellicht niet mee het festivalterrein op.
Ja, en?quote:
Vastwel jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Diagnosebrief genoeg? Want daar ga ik dus niet apart voor naar de dokter.
Sjowhan en WS hadden het over het gebruikersdeel.quote:
Ver-van-mijn-bed users, dus boeit me niks...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sjowhan en WS hadden het over het gebruikersdeel.![]()
Eigenlijk zie ik op tegen Lowlandsquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ver-van-mijn-bed users, dus boeit me niks...![]()
Ik had zoiets laatst al gelezen hier ergens in de SC (ja, ik lees nog wel eens terug/mee).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik op tegen Lowlands
Door de vermoeidheid van de laatste tijd.
Hopelijk gaat dat wat minder worden voor die tijd![]()
Je kan nog een week uitrusten in mijn huis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik op tegen Lowlands
Door de vermoeidheid van de laatste tijd.
Hopelijk gaat dat wat minder worden voor die tijd![]()
quote:
Je snapt dat dit nog regelmatig tegen je gebruikt gaat worden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom... Zo dichtbij staan wij volgens mij niet bij elkaar toch, relationeel gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Je snapt dat dit nog regelmatig tegen je gebruikt gaat worden?![]()
We delen een SC! Noem dat maar veraf!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom... Zo dichtbij staan wij volgens mij niet bij elkaar toch, relationeel gezien
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan nog een week uitrusten in mijn huis.
Ik zal proberen om dan rustig te zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[afbeelding]
En daarna in Den Haag
[afbeelding]
Den Haag is stom.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[afbeelding]
En daarna in Den Haag
[afbeelding]
Precies, lekker wegblijven dus jij!quote:
@Twist: En niet de tram pakken die rond tien over half acht 's ochtends vertrekt van de halte bij mijn huis...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zal proberen om dan rustig te zijn.![]()
Jij bent inderdaad niet elitair genoeg, Litpho zou daarentegen een aanwinst voor de stad zijn.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@Twist: En niet de tram pakken die rond tien over half acht 's ochtends vertrekt van de halte bij mijn huis...
Die van twintig over acht is inderdaad veel leuker, want daar zit ik in of ik fiets er langs.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@Twist: En niet de tram pakken die rond tien over half acht 's ochtends vertrekt van de halte bij mijn huis...
Maar Q is wel lief hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad niet elitair genoeg, Litpho zou daarentegen een aanwinst voor de stad zijn.![]()
Absoluut, maar dat soort 'lieve' mensen hebben wij liever niet in Den Haag...quote:
Hij zei gemene dingen over Den Haag.quote:
M'n Q, wat doe je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat soort 'lieve' mensen hebben wij liever niet in Den Haag...
Ik hoor bepaalde mensen ook wel eens gemene dingen over Utrecht zeggen, maar dat trek ik me ook niet persoonlijk aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij zei gemene dingen over Den Haag.![]()
Klinkt als een slecht idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Zal ik naar de stad gaan om geld uit te geven waar ik zuinig mee moet zijn?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat soort 'lieve' mensen hebben wij liever niet in Den Haag...
Het is niet beledigend bedoeld, maar ik betwijfel gewoon of jij wel tot OSM behoort.quote:
quote:
Ja maar eigenlijk heb ik wat nieuwe kleren nodig, zodat er weer wat oude vodden de deur uit kunnen.quote:
Ik vind dat Airwin en Q. je een flink loon als huisbewaarder moeten betalen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk heb ik wat nieuwe kleren nodig, zodat er weer wat oude vodden de deur uit kunnen.
Hoeveel zou ik uitgeven op die paar dagen lowlands? Want daar moet ik rekening mee houden.
Hoewel ik jou ook nog heb voor een renteloze lening, die ik na 24 aug probleemloos terug kan betalen.
De voordelen voor mijn gezondheid vind ik al betaling genoeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat Airwin en Q. je een flink loon als huisbewaarder moeten betalen.![]()
Alsof we dat nog niet wisten in deze sc. Oh, wacht, ben weer weg, anders is die knuppel weer in het hoenderhok gegooidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt vooral van de bierinname af, lijkt me zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoeveel zou ik uitgeven op die paar dagen lowlands? Want daar moet ik rekening mee houden.
Dat drink ik niet of nauwelijks, want dan kan ik na 1 avond wel weer naar huis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat hangt vooral van de bierinname af, lijkt me zo.
Ah, dus daar had je die knuppel gelaten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, wacht, ben weer weg, anders is die knuppel weer in het hoenderhok gegooid
Kampeerkooksetje en kant-en-klaar maaltijden van de supermarkt zijn vast goedkoper. Net als zelf een krat cola meenemen ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat drink ik niet of nauwelijks, want dan kan ik na 1 avond wel weer naar huis.
Maar water en cola zijn er vast ook niet gratis.
En eten.
Daar heeft in KLB vast iemand wel een topic over geopendquote:Ik bedoel, ik heb geen idee wat ik moet verwachten qua prijzen op LL.
Ik citeer: Stik er maar in!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof we dat nog niet wisten in deze sc. Oh, wacht, ben weer weg, anders is die knuppel weer in het hoenderhok gegooid
Dames, rellen kan ook in POL ofzo.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
Stik er allemaal maar in
Precies waarom er een meervoud werd gebruikt!quote:
Om daarna niets te vragen over wat dan. Maar het antwoord heb ik al:quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Eindelijk iemand die ziet hoe ik echt ben...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna niets te vragen over wat dan. Maar het antwoord heb ik al:
[..]
Lauw drinken en laf eten, hoera.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Kampeerkooksetje en kant-en-klaar maaltijden van de supermarkt zijn vast goedkoper. Net als zelf een krat cola meenemen ofzo
[..]
Daar heeft in KLB vast iemand wel een topic over geopend
Bloemkool moet niet koken, dat moet direct de vuilnisbak ingedonderd worden.quote:
Babequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lauw drinken en laf eten, hoera.
Waarom heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef Burdie het volgende:
Ontslag nemen is ook tof. Vooral op je 2e werkdag.
Wat voor werk was het dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat ik hier langzaam dood ga.
En LL: honderd euro ongeveer.
Doodgaan is niet oke.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat ik hier langzaam dood ga.
En LL: honderd euro ongeveer.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef Burdie het volgende:
Ontslag nemen is ook tof. Vooral op je 2e werkdag.
Wat een doods werk.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bloemkool moet niet koken, dat moet direct de vuilnisbak ingedonderd worden.
Bloemkool is zo ongeveer het enige wat ik absoluut niet eet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bloemkool is lekker man, mits goed klaargemaakt!
'Ingedonderd' ... Ik vind het geen Plato taal hoor... De Haagse invloeden worden langzaam merkbaar...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bloemkool is zo ongeveer het enige wat ik absoluut niet eet.![]()
Ik heb het woord 'kankuh' anders helemaal niet gebruikt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ingedonderd' ... Ik vind het geen Plato taal hoor... De Haagse invloeden worden langzaam merkbaar...
Kwestie van tijd waarde Plato...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het woord 'kankuh' anders helemaal niet gebruikt.![]()
Spruitjes?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bloemkool is zo ongeveer het enige wat ik absoluut niet eet.![]()
Dat kust ik wel, ofschoon ik het zelf niet snel zal kopen.quote:
Jij gebruikt het op FOK anders ook nooit.quote:
In het echt ook zelden...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij gebruikt het op FOK anders ook nooit.![]()
Jij bent dan ook geen Hagenees maar een Hagenaar.quote:
Ga werken. Levert ook nog geld op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef Burdie het volgende:
Ik verveeeeeeeeel me.
Ja, alhoewel ik af en toe wel even afglijd naar bedenkelijk niveau...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen Hagenees maar een Hagenaar.![]()
Hebben we allemaal wel eens last van.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik af en toe wel even afglijd naar bedenkelijk niveau...
Dan heb je geen leuke baanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je hoe saai!
Ik werk wel tussendoor hoor, maar alsnog verveel ik me.
Schiet lekker op,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom stop ik er ook weer mee per direct.
Agossie!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef liefie_ het volgende:
ow dat is al uit
al meer dan een week! je loopt achter
Tsssk, broekie, je bent pas net uit het stadium van de kalverliefdes! Of nog niet,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:12 schreef liefie_ het volgende:
nope.. maar dan was ie vast ook niet de liefde van mn leven
ik begin me toch wel af te vragen waar hij/zijn uithangt!
quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de bloemkoolhulp.
Bier?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef Q. het volgende:
Zo.
Nee, chocolate chip cookies!quote:
Oehquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oeh
Die mag ik niet van mezelf
Ik ben zo al vadsig genoeg jeweets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |