Ik ookquote:
Wat alweer een klein wondertje op zichzelf is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:14 schreef Fugie het volgende:
ik zat er even over te denken om een fabia hatch te leasen, maar omg mijn huidige opel zich al beter in elkaar zeg
mijnes heeft tenminste niet van dag gare plastic overal zeg, en paneeltjes die je gewoon met je pink van de middenconsole ruktquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat alweer een klein wondertje op zichzelf is.
Ja voordat skoda zo ver is moet eerst een groot duits concern die handel overnemen denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nu kan het natuurlijk niet op tegen de duitse degelijkheid, ook niet van 14 jaar geleden.
zijn toch al vw?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja voordat skoda zo ver is moet eerst een groot duits concern die handel overnemen denk ik
heb je wat te doen in week 33?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
Joahweoeahhhhhhhhhhhhh!
Zo niet, heb je dan zin om mee te gaan naar Tsjechië? Tim moet wel thuis blijven danquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan net mijn nieuwe baan heb.
Zo niet, dan heb ik niks te doen.
Ik heb daar geen geld voor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo niet, heb je dan zin om mee te gaan naar Tsjechië? Tim moet wel thuis blijven dan
Als je naar Safari Beekse Bergen gaat en je verstaat geen hol van wat die demo mensen zeggen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |