quote:very piece of my machines are one of a kind. A lot of people who claim to be motorcycle builders in this industry are actually just motorcycle assemblers. Where as we design the chassis, bend the tubing, form the sheet metal, weld the metal, build the engines and transmissions, tool the leather, machine the parts and on and on… other folks buy this or buy that and have others do this or do that and then bolt it up all neat like.
Not the way I choose to play the game. To do it the way the “other guy” does it would bore the holy dog shit out of me. I want to try new things, be an inventor, follow through with new twists on old ideas even if it means disaster. The guy that deserves true respect is the guy that fearlessly leaps into new uncharted waters, not the guy who sits in the “kiddy-pool” pickin’ his nose(ha-ha ,Hart philosophy… scary!).
Met 150 Km/uurquote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef Zoeken het volgende:
Ach ik ben overal algeweest ik rij niet meer.
Keertje dat groene papiertje zoeken ga ik Duitsland wel ff verkennen.
Kan je niet scannen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze zijn net 5 minuten geleden pas binnen gekomen
Die foto kwam uit een MF topic, gozer is ze gelijk persoonlijk rond gaan bezorgen
Alleen sjeah, motor staat onder hoes, het regent ... passen komt andere keer wel
(is eigenlijk voor B12 '01-'06 model bedoelt)
Wel kenkermooi, alleen geen digicam hier0
Ik kan eens in de garage kijken of ik nog een ABUS slot heb liggenquote:
Mijn textiel broek lekt precies in het kruis, waarschijnlijk een scheurtje ergens langs de naad. Heeft mijn vriendin ingespoten met waterafstotende sprayquote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klote koud jah![]()
hoofd was het enige wat droog was
Goed ideequote:
mijn spijkerbroek lekt overalquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Rib-i het volgende:
Mijn textiel broek lekt precies in de kruis, waarschijnlijk een scheurtje in ergens langs de naad. Heeft mijn vriendin ingespoten met waterafstotende spray
Als het nu regent glij ik op en neer over mijn zadel
Foto = de derde.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef hicham het volgende:
Ze zijn net 5 minuten geleden pas binnen gekomen
Die foto kwam uit een MF topic, gozer is ze gelijk persoonlijk rond gaan bezorgen
Alleen sjeah, motor staat onder hoes, het regent ... passen komt andere keer wel
(is eigenlijk voor B12 '01-'06 model bedoelt)
Wel kenkermooi, alleen geen digicam hier0
Ik zat te denken aan dat ketting slopen filmpje op Youtube, maar helaas.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zat te denken aan dat ketting slopen filmpje op Youtube, maar helaas.
Althans niet met de zoekwoorden Abus X-plus of City Chain.![]()
Bemoedigend muziekje dan maar voor tijdens het klussen.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn spijkerbroek lekt overalniet echt lekker als je die kou je bilnaad in voelt lopen
Inclusief succes verzekerde tip aan het einde van de clip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaarUh, hoe pak je het nu aan qua vervoer.![]()
Je werkt toch gewoon.....................................![]()
Had jij iemand achterop vandaag ??quote:
heH, hoe moet ik je nu ooit nog serieus nemen?quote:
Nee, dat was me al eerder gevraagd op MFquote:
Gaat ie uitgerekend vandaag rijden ...........quote:Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kenker superdag om te rijden
alles doorweektboxer&sokken ook, maar niet op pic gezet
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, dat was me al eerder gevraagd op MF![]()
Leek die bike zo op de mijne dan?!
Holaquote:
probeer eens *******quote:Op maandag 23 juli 2007 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
heH, hoe moet ik je nu ooit nog serieus nemen?![]()
![]()
Kort, goud, zwarte clipsScannen kan ook niet, pimber heeft wachtwoord op PC
quote:Verder heb ik geen mail adressen van –XX- , dus als iemand die door kan sturen, graag...
Wat.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
hier had zoeen mooi antwoord kunnen staan
quote:
Jep lekker lang weekend gehadquote:
Dat lijkt Noord Holland wel .quote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef bvvt het volgende:
Bochtjes![]()
De omgeving daar zit vol van dit soort weggetjes - en mooi wegdeksel - mooi egaal
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hola
[..]
probeer eens *******![]()
En Roderick is suave, smooth, een echte player [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:
Waar ben je geweestquote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef bvvt
het volgende:
[..]
Jep lekker lang weekend gehad![]()
Heb een paar enorm leuke weggetjes gezien![]()
![]()
- alleen zat ik niet op de
![]()
![]()
Als je een kikker bentquote:Op maandag 23 juli 2007 19:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wow.![]()
![]()
Regen rijden is best lekker..somsop zich
![]()
Ik dacht precies hetzelfde maar wist niet of ze mischien zo is geborenquote:
Sjee zeg, was de wegenbouwer dronken toen hij de weg uit ging zettenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef bvvt het volgende:
Bochtjes![]()
De omgeving daar zit vol van dit soort weggetjes - en mooi wegdeksel - mooi egaal
Leermoment.quote:
Let er op dat je dry sump smering hebt,quote:Op maandag 23 juli 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
Mijn olie zat overvol!
Ik denk...laat ik m'n olie eens controleren..WTF??
veel te vol!!!!!
Zo slecht.....
Morgen maar ff wat lozen!en gelijk wassen dat kleine tuffie.
![]()
Neeh, alleen d'r hoofd ging mis bij de geboorte dus daar gaan we geen grapjes over maken okayquote:Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde maar wist niet of ze mischien zo is geboren![]()
Dan maak ik er geen grapjes over![]()
Er zit idd geen kijkglaasje.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leermoment.![]()
Ok, ok, be more specific.
[..]
Let er op dat je dry sump smering hebt,
en alle gebruikelijke manieren van olie peilen bij deze motor NIET van toepassing zijn.![]()
Ga je pijlen zoals pappa en mamma dat doen, dan krijg je geheid motorschade.![]()
![]()
Een hoge verbranding is ook een gunst van god.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef hicham het volgende:
Neeh, alleen d'r hoofd ging mis bij de geboorte dus daar gaan we geen grapjes over maken okay
Faithy kennende ben ik nu de lul![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben een kikker!
Kus mij wakker prins.
[afbeelding]
Zoek maar uit, dat moet anders bij dry sump smering. Wel luisteren he.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:14 schreef -XX- het volgende:
Er zit idd geen kijkglaasje.
Maar dat dopje er af. En dan even schoon wrijven dat stafje.
En dan er weer in douwen.
(recht ops staande motor, niet op jiffy )
En dan keek ik, en toen was de olie dik over het maximum.
NOOOOOOOOOOOOH![]()
Wat houdt dat in dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoek maar uit, dat moet anders bij dry sump smering. Wel luisteren he.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Mensen die nu op campings staan ... [afbeelding] [afbeelding]
quote:Verkrijgbaar met 1 gigabyte aan geheugen en een lees/schrijf-snelheid van 20 Mbps. Waarmee het een van de snelste USB sticks van dit moment is. En vandaar de connectie met motorfietsen.
Dat je motor geen carter heeft, en het oliequote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef -XX- het volgende:
Wat houdt dat in dan?
Vertel!![]()
Ik wil het weten...graag zelfs.
![]()
Hoe zit het eigenlijk met dit topic? Is dat vanwege ikookhier of vanwege Staffordquote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat houdt dat in dan?
Vertel!![]()
Ik wil het weten...graag zelfs.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerstof voor Bazziek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Worldbeater op 23-07-2007 20:46:21 ]
Ik moet toch echt eens buiten de MC komenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dit topic? Is dat vanwege ikookhier of vanwege Stafford
Ik had al het idee dat het voor haar meer betekende dan voor mijquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dit topic? Is dat vanwege ikookhier of vanwege Stafford
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
Even een belangrijke mededeling! [[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/smileys/smiley_adolf.gif]afbeelding][/url]"The url contained a malformed video id."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stafford is verleden tijd.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
Even een belangrijke mededeling! [afbeelding,link]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerstof voor Bazziek!
Nee, - The url contained a malformed video id.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je em wel correct posten hoor
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Jij gaat -XX- verfpatronen vangen met je ballenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat het voor haar meer betekende dan voor mij![]()
Warme motor?? nee hij was koudquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat je motor geen carter heeft, en het oliepijl dus met warme motor moet meten.
![]()
Maar misschien deed je dat al.![]()
![]()
![]()
IOH maakt het wel weer goed met -XX- hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij gaat -XX- verfpatronen vangen met je ballen
Ik had er wat moeite mee idd. Een spatie maakt het verschil.quote:
En maar niet toegeven toen wij het over die dikzak hadden.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stafford is verleden tijd.![]()
Dat hondje is echt een hondje.![]()
Maar wel lief hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedenk me net dat je motorslot een smoesje was om niet naar je afspraak met -XX- te gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
IOH maakt het wel weer goed met -XX- hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat je motorslot een smoesje was om niet naar je afspraak met -XX- te gaan![]()
![]()
Een warm dankjewel.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef bvvt het volgende:
Nee, - The url contained a malformed video id.
dan moet je em wel correct posten hoor![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
Maar verder is het normaal om binnen een paar maanden op een relatie uitgekeken te zijn hoor!!
Doodnormaal meissie!!
Sex telt niet als relatie en klaarkomen staat niet gelijk aan huwelijksaanzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One night stands zijn uitgesloten van meetellen ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Rib-i het volgende:
Sex telt niet als relatie en klaarkomen staat niet gelijk aan huwelijksaanzoeken
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
One night stands zijn uitgesloten van meetellen ja.![]()
Maar ECHT ik heb 22 motoren gehad in 14 jaar.
En na drie maanden ben je weer verliefd op een ander.
Mooi man![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had er wat moeite mee idd. Een spatie maakt het verschil. [[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/smileys/smiley_adolf.gif]afbeelding][/url]
[..]
En maar niet toegeven toen wij het over die dikzak hadden.![]()
Maar verder is het normaal om binnen een paar maanden op een relatie uitgekeken te zijn hoor!!
Doodnormaal meissie!!
Stafford is geen dikzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
One night stands zijn uitgesloten van meetellen ja.![]()
Maar ECHT ik heb 22 motoren gehad in 14 jaar.
En na drie maanden ben je weer verliefd op een ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha.
idd.
Maareh...warm olie peilen..., hoe warmer..hoe hoger de olie steigt menn...
Sowieso schrijf je zo.
Je hebt alleen niet gezegd hoe je nu gepeilt had.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:16 schreef -XX- het volgende:haha.
idd.
Maareh...warm olie peilen..., hoe warmer..hoe hoger de olie steigt menn...![]()
Weer eens pita nootjes en pindas geprobeerd.quote:
Waarschijnlijk koud bijgevuld en daarom nu teveel oliequote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt alleen niet gezegd hoe je nu gepeilt had.![]()
MAAR heet peilen is het devies.![]()
![]()
En te vol kan best, want 99% van de mensen weet niet hoe te peilen.
Dus ze doen maar wat qua bijvullen.![]()
![]()
Echt fakking misselijk men!!!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weer eens pita nootjes en pindas geprobeerd.
En natuurlijk bij de koffie vier milkbreak + twee chocoladecake's. [afbeelding]
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
IOH maakt het wel weer goed met -XX- hoor![]()
![]()
Oh.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Rib-i het volgende:
Sex telt niet als relatie en klaarkomen staat niet gelijk aan huwelijksaanzoeken
Klinkt zeer, maar dan ook zeer plausibel.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Rib-i het volgende:
Waarschijnlijk koud bijgevuld en daarom nu teveel olie
Zo ver wil ik niet gaan, maar als je dat sexy vind.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef -XX- het volgende:
Echt fakking misselijk men!!!!!!!
![]()
![]()
Haha, ik barf alles onder straks.
Dus kijk:quote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef Rib-i het volgende:
Dus samengevat dry sump:
Eerst warm rijden, motor uitzetten eventjes wachten en dan pas olie peilen
Bijna goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef Rib-i het volgende:
Dus samengevat dry sump:
Eerst warm rijden, motor uitzetten eventjes wachten en dan pas olie peilen
Trouwen...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh.![]()
De enige keer dat ik in een huwelijksaanzoek getrapt ben was wel op het zwakste moment ja.
Jij bent niet getrouwd en honkvast.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Klinkt zeer, maar dan ook zeer plausibel.![]()
En daarna controleren ze hem weer half warm.
Zo krijg je iedere keer een andere waarde.![]()
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar als je dat sexy vind.![]()
Ach lijkt het tenminste nog dat je secs hebt.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn textiel broek lekt precies in het kruis, waarschijnlijk een scheurtje ergens langs de naad. Heeft mijn vriendin ingespoten met waterafstotende spray
Als het nu regent glij ik op en neer over mijn zadel
quote:
Heeft niks met temp. te maken maar met de oliepompquote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus kijk:
Eerst warm rijden, olie stijgt omdat het warmer word. ( dus nog hoger dan het koud al is)
En staat het dus nog hoger.![]()
Dus als het koud al te hoog is, staat het warm helemaal te hoog.
Kortom:
Morgen gaat er flink wat af.![]()
Hoe moet dat ?
Zit er een druipertje waar ik dat uit kan laten lopen?
Of moet dat met een lepeltje ofzo.scheppen.
hihiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nouja dat kan ik niet echt met je eens zijn![]()
Al vind ik black or white van micheal jackson wel mooi, en hij heeft nog wel een paar leipe platen
Dat veranderd nog wel. Allemaal weer een andere fase.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef -XX- het volgende:
Trouwen...Haha..
Vet eng.
Nooit voor mij.
Trouwen.
Haha.EEEEEEEEEEEEEK
Desnoods douw ik er een stuk katoen in.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heeft niks met temp. te maken maar met de oliepomp
Alle motoren hebben een olie aftapplug (vraag maar aan geerd) Hoe het bij jou precies zit weet ik niet maar je kan het aan je broers vragen
>quote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat veranderd nog wel. Allemaal weer een andere fase.
Op een gegeven moment zou je willen dat je een dikke buik had!![]()
Ik heb -naast die bolle buik- andere problemen.![]()
Waarom bouwen ze dit schattige huisje nou daar.![]()
Niet aan gedachtquote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef bvvt het volgende:
En je weet het toch
dry-sump altijd eerst checken op wikipedia
n00000000000000hquote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Desnoods douw ik er een stuk katoen in.
Om zo het olie op te wrenken.
HAHA.![]()
Net een rietje!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
n00000000000000h
vriend van me had hem een keer helemaal vol gegooit met olie, de noob, en ook niet alles gewoon ff eruit gehaald via de aftapplug. Met een rietje
![]()
@Nummer micheal jackson![]()
http://youtube.com/watch?v=-eGapuYUTOo![]()
Hoeft maar heel ff te zorgen voor een druk verschil heurquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Net een rietje!!!!Handig als ik geen aftapplug heb!
Ff zuigen!!!!!!!!!!!
wtf![]()
Hier dus wel degelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Rib-i het volgende:
Heeft niks met temp. te maken maar met de oliepomp
Ach ja, zuigen.. ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Snelwagen het volgende:
vriend van me had hem een keer helemaal vol gegooit met olie, de noob, en ook niet alles gewoon ff eruit gehaald via de aftapplug. Met een rietje
![]()
Het is Winkel. Hoe weet je dat.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
>
Zoooo'n gehucht ook.![]()
HAHAHAHAgrappie
![]()
dat ewet je .: *![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, zuigen.. ik wilde het niet zeggen.![]()
Maar beter knalt ze er gelijk verse olie in. Vast pikka zwart inmiddels.![]()
En iets te hoog is bij een dry sump nog minder erg dan die 200cc bij de bike van Geerd.![]()
Ik zag de mooie wolken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier dus wel degelijk.![]()
[..]
Ach ja, zuigen.. ik wilde het niet zeggen.![]()
Maar beter knalt ze er gelijk verse olie in. Vast pikka zwart inmiddels.![]()
En iets te hoog is bij een dry sump nog minder erg dan die 200cc bij de bike van Geerd.![]()
[..]
Het is Winkel. Hoe weet je dat.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Daarom is het hoger geworden, zwarte pikka's zijn vaak groot heh. Niet gaan zuigen xx. Gewoon ff nieuwe olie van motul dr in
![]()
LUISTER NAAR SNELWAGEN!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Daarom is het hoger geworden, zwarte pikka's zijn vaak groot heh. Niet gaan zuigen xx. Gewoon ff nieuwe olie van motul dr in
![]()
En double esterquote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
LUISTER NAAR SNELWAGEN!!!!!!!!!!! [afbeelding][afbeelding]
Maar dan ook 100%. Motul.![]()
100% verpest door pa en ma.quote:
20 euro was ik ook kwijt voor de Trophy zaterdag.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Snelwagen het volgende:
En double ester![]()
vindie lekker, alleen altijd ¤20,- per liter betaal ik dr voor. Lijkt me best veel![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
100% verpest door pa en ma.![]()
Maar aan de andere kant moet je ook een smoes hebben om verknipt te zijn.
Zo doet mijn pa niets aan zijn auto, zelfs geen banden op spanning brengen.
En motoren zijn maar eng.![]()
WB reveals is all!!
[afbeelding]
Jah ik heb hier volgens mij ook nog wel een vat van 60 liter half syntheet staan. Maar dat gooi ik dr liever niet in.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
20 euro was ik ook kwijt voor de Trophy zaterdag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Siliconenspray 500 ML, contactspray 200 ML, WD40 200 ML en 5 liter halfsynthetische olie van de Lidl.![]()
Vandaag kwam de accountant ineens op de brommer.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Ik las laatst in de moto73 iets van een kerel die zelfs naar de fokking dealert ging om zn ketting te laten smeren, dan sta je daar toch fokking vaak. Hoe moeilijk kan het wezen, en anders koop een smeersysteem ofzo. Verbaasde me dat zo een iemand in een tijdschrift mag staan, en het ook nog herkenbaar durft. Gewoon zo met je lollerbakkus er serieus voor uit durft te komen dat je je ketting laat smeren bij een dealer
![]()
![]()
En je overdrijft zeker met de 5W40. Want die is reteduur ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Snelwagen het volgende:
Jah ik heb hier volgens mij ook nog wel een vat van 60 liter half syntheet staan. Maar dat gooi ik dr liever niet in.
Al is dr inmiddels al weer aardig wat uit dat vat
In de regel 1 centimeter bij motorfietsn met een carter,quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Rib-i het volgende:
De temperatuur van de olie zorgt niet voor een groot verschil in volume
/MF proat
Ja hallo, vraag het Karl Notenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef -XX- het volgende:
Rib i, laat zien!
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja hallo, vraag het Karl Noten
[afbeelding]
Hij heeft ervaring met jonge meisjes
Mja onderhoud bij de dealert is niet zo'n probleem, maar tis maar net het verschil tussen klein en groot onderhoud he.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag kwam de accountant ineens op de brommer.
De man heeft geld zat, maar rijdt al vier jaar een Yamaha Fazer 600, en onderhoud natuurlijk bij de dealert.
Vermogen meer dan je ooit zal gebruiken vertelde hij, hij kon wel 210 tot misschien 220 als het moest!!![]()
[..]
En je overrdrijft zeker met de 5W40. Want die is reteduur ja.![]()
[..]
In de regel 1 centimeter bij motorfietsn met een carter,
maar soms tot wel 20 centimeter bij motoren met dry sump.![]()
Fishermen storiesquote:Op maandag 23 juli 2007 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In de regel 1 centimeter bij motorfietsn met een carter,
maar soms tot wel 20 centimeter bij motoren met dry sump.![]()
quote:
Damn womanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
![]()
met superduke blok, zag hem laatst bij biker build off
![]()
Meer info
Kben allang blij als ik binnen nu en 2 jaar een nieuw model superduke kan kopenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn woman![]()
Als ik ooit nog is zoiets kan kopen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wist je niet dat hij last had van de witziekte ?
z'n laatste nummer![]()
Anders ik welquote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kben allang blij als ik binnen nu en 2 jaar een nieuw model superduke kan kopen![]()
quote:
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Linkje gemist dus net.![]()
20 cm. ()
linkjequote:Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Linkje gemist dus net.![]()
20 cm. ()
Dikke boomstam dr omquote:
Haha.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wist je niet dat hij last had van de witziekte ?
z'n laatste nummer![]()
Rib i, wattefak!!!!!!quote:
quote:
Geerd had direct een biertje dr bij genomenquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Kokerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rib i, wattefak!!!!!!
Flinke boner.
Of hangt hij daar slap in die stijgende koker.
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mja eerst eenWat is er mis met een 400SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die DRZ bijvoorbeeld, wil dat nog een beetjeHeb het idee dat ze daar teveel hebben terug getuned voor straat gebruik. Terwijl bijvoorbeeld een Husaberg weer te veel op competitie gericht is qua onderhoud (prestaties zijn de shit natuurlijk
)
Hoeveel nm koppel heeft die DRZ
En waarom is de SXV nog steeds zo onbetrouwbaarPrachtige motor maar nu nog met te veel kinderziektes. Vage is dat sommige totaal rot zijn en andere gewoon prima lopen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Makster gaat een crosser kopenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 400
Die DRZ bijvoorbeeld, wil dat nog een beetjeHeb het idee dat ze daar teveel hebben terug getuned voor straat gebruik. Terwijl bijvoorbeeld een Husaberg weer te veel op competitie gericht is qua onderhoud (prestaties zijn de shit natuurlijk
)
En waarom is de SXV nog steeds zo onbetrouwbaarPrachtige motor maar nu nog met te veel kinderziektes. Vage is dat sommige totaal rot zijn en andere gewoon prima lopen
![]()
Heerlijk!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Den_Haag het volgende:
Het regende toch een beetje hard vandaag. Zeker omdat ik nog geen regenspullen heb. Dan is twee uur op de motor best lang.
Die DRZ wil wel redelijk hoor, en is goed betrouwbaar. En met mn 400 is niks mis. Alleen ik heb op de 690 gereden, was toch wel echt gaaf ding. Daarna heel ff met mn ged88 van de 1 cilinder afgestapt, maar blijf dr toch nog bij. Tot de superdukequote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 400
)
![]()
MF sucks op het gebied van Dry Sump.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Rib-i het volgende:
De temperatuur van de olie zorgt niet voor een groot verschil in volume
/MF proat
Nee 2 uur alleen werken in een golfcar is lekkerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Den_Haag het volgende:
Het regende toch een beetje hard vandaag. Zeker omdat ik nog geen regenspullen heb. Dan is twee uur op de motor best lang.
De eeuwige tweestrijd, Naked of Motoquote:
Denk dat je een verstandige keus maakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die DRZ wil wel redelijk hoor, en is goed betrouwbaar. En met mn 400 is niks mis. Alleen ik heb op de 690 gereden, was toch wel echt gaaf ding. Daarna heel ff met mn ged88 van de 1 cilinder afgestapt, maar blijf dr toch nog bij. Tot de superduke![]()
Ik heb er ook lang over naged8, dus zal wel verstandig wezenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Makster het volgende:
[..]
De eeuwige tweestrijd, Naked of Moto![]()
![]()
[..]
Denk dat je een verstandige keus maakt.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik heb er ook lang over naged8, dus zal wel verstandig wezen![]()
Olie zet geen 20 cm uitquote:Op maandag 23 juli 2007 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MF sucks op het gebied van Dry Sump.![]()
Buell forum.
Zo ongeveer in het midden de juiste reactie.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Maar ipv een superduke kan je ook kijken voor een Morini![]()
LEven is al moeilijk zat zonder al deze luxeproblemen![]()
![]()
Zo'n wit net doorschijnende broek heeft idd wel wat.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen als jij mee rijdt met witte kleding aan![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar dan zie je me tepeltjes en me blote kontquote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet mooiquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Snelwagen het volgende:
Wel mooi systeempje opzich, en kost ook wat minder doekoes dan de akra
Tuono is het net niet eigenlijk. Beetje een RSV met een fatbar en geen kuipen...quote:
Strikt gezien is dat waar.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Rib-i het volgende:
Olie zet geen 20 cm uitDan blaas je een gesloten geoptimaliseerd systeem op
Toch is een Tuona + SVX in de schuur wel een natte droom.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef Makster het volgende:
Tuono is het net niet eigenlijk. Beetje een RSV met een fatbar en geen kuipen...![]()
Die SXV dat is echt de porn![]()
Die zat ik toevallig gisteren ook te kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef Snelwagen het volgende:
Nais, leuk taaltje. Ik zou wel even met haar verder willen babbelen![]()
Kijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef Snelwagen het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Strikt gezien is dat waar.De olie zet geen 20 centimeter uit.
![]()
![]()
![]()
Ik kwam al klaar toen ik het lasquote:[..]
Toch is een Tuono + SVX in de schuur wel een natte droom.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Toch is een Tuona + SVX in de schuur wel een natte droom.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat heet tijdloos![]()
waar kids van 12 hier naar luisteren![]()
Tuono heb ik een uurtje of 2 mee gehad, ik vind 'm nogal hoog zitten. Netquote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Toch is een Tuona0 + SVX in de schuur wel een natte droom.![]()
Hey, nice.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef Snelwagen het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=1N9wddVgVgQ![]()
Net ff nieuwe album van prince binnengehaald, klinkt weer ouderwets lekker
daar zou ik nog niet zo zeker van zijn.... ben nog niet overtuigt dat het de 11de gaat gebeurenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Heujheb ik nog iets gemist de laatste tijd
Los gezien van het feit dat ik uit de paintball selectie ben gezet[afbeelding]
pc probs lijken trouwens over sinds ik het voltage van m'n geheugen heb aangepastquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Gawaine het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar je mist wel 800 cc's
●●●●●●●●quote:Op maandag 23 juli 2007 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Werkt niet met Windows XP, heb rondjes nodig ... zitten niet op m'n toetsenbord![]()
Die laat je alle hoeken van de baan zien. Jammer dat er een man op de motor zit.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef Snelwagen het volgende:
quote:
Beide fragmenten zijn 100% ok.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef Gawaine het volgende:
Dat heet tijdloos![]()
waar kids van 12 hier naar luisterenipv die
pOOp Britney muziek![]()
Prince en Metallica waren mijn favorieten in 1986. Hmmm rare combi.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef bvvt het volgende:
Hey, nice.
Tot nu toe alleen "love my guitar" gehoord
ik wil de rest ook wel es horen
Zeker de moeitje waard, chelsea rodgers. Lekker zware beatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, nice.
Ook gij nog wakker, dan zijn we redelijk compleet hier.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef koffiekoekje het volgende:
●●●●●●●●
Copy past deze dan
of plug de scanner aan je eigen pc![]()
Dan neem ik bij deze een afwachtende houding aanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar zou ik nog niet zo zeker van zijn.... ben nog niet overtuigt dat het de 11de gaat gebeuren
[..]
pc probs lijken trouwens over sinds ik het voltage van m'n geheugen heb aangepast
En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[..]
Geerd had direct een biertje dr bij genomen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan neem ik bij deze een afwachtende houding aan
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, nice.
[ Bericht 5% gewijzigd door Gawaine op 24-07-2007 12:57:13 ]
800 ccs in je kont .quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar je mist wel 800 cc's
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hiero:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
You should knowquote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kan je een behoorlijke punt aan zuigen.
hummm... er vind in deze ruimte al een overbezetting plaatsquote:Op maandag 23 juli 2007 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook gij nog wakker, dan zijn we redelijk compleet hier.![]()
![]()
Als hij 20 cm lang zou zijn, dan istie 7,14cm in doorsnedequote:
omdat ze de opnames van deel 2 wegens schipbreuk niet van het eiland krijgen misschienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als hij 20 cm lang zou zijn, dan istie 7,14cm in doorsnede. Ow w8 het is al laat ik heb niks te doen
![]()
Wrom zenden ze nu maar 1 uitzendig van lost uit![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
omdat ze de opnames van deel 2 wegens schipbreuk niet van het eiland krijgen misschien![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:12 schreef Zoeken het volgende:
Tering nu breekt me klomp kom er net vandaan 1,5 km fietsen en das best veel.
En ik probeerde het al 3 dagen maar steeds waren ze op.
Ja we hebben nog wel een bakker maar die hoef ik niet.
Zecht die gozer:"Ja ik heb alles behalve roombroodjes"
wtfquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:12 schreef Zoeken het volgende:
Tering nu breekt me klomp kom er net vandaan 1,5 km fietsen en das best veel.
En ik probeerde het al 3 dagen maar steeds waren ze op.
Ja we hebben nog wel een bakker maar die hoef ik niet.
Zecht die gozer:"Ja ik heb alles behalve roombroodjes"
Een TLR heeft een beter frame, en circa 20 pk meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef Roderick2085 het volgende:
hicham had het een tijdje terug over een TLS, en dan die kappen eraf slopen, alleen blijf je dan met die lelijke luchtinlaten zitten+ dat de TLS iets heeft waarvan ik denk
![]()
Mijn motor dus!!quote:maar daardoor ben ik wel wat ruimer gaan zoeken, niet alleen maar naar nakeds, maar ook naar andere die de optie hebben naked te worden![]()
quote:kwam ik op gegeven moment de vtr1000f tegen, opzich best wel leuk om te zien
Nee, er is geen ruimte, blok en de voorste uitlaatbocht komen vlak achter de voorvork langs.quote:weet niet of het mogelijk is om daar 1 normale radiator van te maken aan de voorkantwaar zo'n ding hoort naar mijn mening
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar dan zie je me tepeltjes en me blote kont!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
handgrepen naar de wegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:13 schreef Zoeken het volgende:
IOH hey weet jij toevallig hoe de container moet staan?
Ik had namelijk die van me ouwe buurtjes er ook neer gezet,
Maar als ik rond 12.00 ga pitten ofzo wil ik niet dat hun nog even rond die tijd in de regen die container goed zetten.
global warming door al die aliensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef Makster het volgende:
Wat een tering weer zeg
Ga dus echt niet rennen nuHet waait mega hard en volop regen, is dat nu het effect van global warming of is het oudewets hondenweer
Ik vind doggystyle veel beter eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is er mis mee?
HAHAquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:45 schreef ikookhier het volgende:IOH weer werken
![]()
Waneer gaan we dat liedje door nemen -XX-![]()
Daar kunnen we ook wel wat nummers voor vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vind doggystyle veel beter eigenlijk.
Idd, Geerd kap is ff manquote:
HEt is niet de tekst maar de uitvoering die dit nummer speciaal makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef -XX- het volgende:
Face down ass up, thats the way we like too fuck!
Dude...verzin eens een betere songtekst.![]()
Beter!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook wel wat nummers voor vinden
En de volgende keer wat minder ongeduldig met sleutels doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:28 schreef ikookhier het volgende:
poging 3 sec lijm mislukt![]()
vanmiddag nog een keer proberenanders slijptol er in en het slot bij Abus door het raam mieteren
![]()
'Floating on a dream in heaven, passing the stars, we are together as onequote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef -XX- het volgende:
Neeh...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, Geerd kap is ff man![]()
[..]
HEt is niet de tekst maar de uitvoering die dit nummer speciaal maken![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de volgende keer wat minder ongeduldig met sleutels doen.![]()
![]()
[..]
'Floating on a dream in heaven, passing the stars, we are together as one
NOOOooohhhhhhhhhhhhhhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN NU!
IK DOE NIET AAN GANGBANG.
IK zou er nooit aan doen!
IK VIND HET raar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo![]()
![]()
![]()
HahaWWOWWWWWWWWWWW
Lean onnnnnnnn, la la la la (8)Sowieso schrijf je zo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
NOOOooohhhhhhhhhhhhhhh!
EN NU!
IK VIND HET raar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo![]()
![]()
![]()
HahaWWOWWWWWWWWWWW
Lean onnnnnnnn, la la la la (8)![]()
lOll3R0pozzzuurT XX ?!?%?&%!@Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:57 schreef -XX- het volgende:
De gedachte dat ik weer moet stage lopen en naar school moet maakt me triestig ongelukkig.
![]()
MAAR...daar ga ik nu niet aan denken haha.
wow...14 uur werken achter elkaar, en dan daar tussen nog een feest van 10 uur....![]()
24 uur lang doordraaien.
NON STOP. zonder alcahol.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
NOOOooohhhhhhhhhhhhhhh!
EN NU!
IK VIND HET raar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De bedoeling was om er een grappig draai aan te geven, maar het werk roept. Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo![]()
![]()
![]()
HahaWWOWWWWWWWWWWW
Lean onnnnnnnn, la la la la (8)![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De bedoeling was om er een grappig draai aan te geven, maar het werk roept. Damn.![]()
![]()
THATS THE SPIRIT!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:21 schreef Makster het volgende:
Ingredienten voor Tapas scoren. Als het weer niet meewerk creer ik wel op een andere manier zomer![]()
![]()
Dribbel komt uit die omgeving - hebben we inmiddels al weer ff niet gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zo, net even wat informatie aangevraagd bij een rijschool waar een collega ook lest.
Misschien kent iemand hem: Wijnand Kraan uit Veenendaal?
En dan in september even kijken hoe ik salaristechnisch uitkom, indien prima, kan het feest beginnen![]()
![]()
![]()
maar over het algemeen ook weer wat duurderquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een TLR heeft een beter frame, en circa 20 pk meer.![]()
quote:
hmm, ok.... verder zoekenquote:[..]
Nee, er is geen ruimte, blok en de voorste uitlaatbocht komen vlak achter de voorvork langs.
Alles met als doel de wegligging, veel druk op voorwiel. Vandaar de zijradiatoren.![]()
De vader, de Honda SP-1/2 heeft ze ook.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef -XX- het volgende:
En het verschil tussen deze 2 is?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vind doggystyle veel beter eigenlijk.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
En het verschil tussen deze 2 is?
Ik dacht 69.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
En het verschil tussen deze 2 is?
Ik pik de kwaliteits posts er wel weer tussen uit hèquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je leest een post van -XX- en neemt het in je op
Wat zoek je danquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik pik de kwaliteits posts er wel weer tussen uit hè
Iets wat WB nog niet gehad heeftquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:44 schreef Roderick2085 het volgende:morgen
[..]
maar over het algemeen ook weer wat duurder
[..]
heb je zelf niet ook ooit eens naar zo'n ding gekeken
![]()
[..]
hmm, ok.... verder zoeken![]()
![]()
nog ideetjes?
Bepaal jij dat ofsowquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef -XX- het volgende:
Koffiekoek zijn ballen blijven heel met de paintball!
nakedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat zoek je danNaked en 2 cylinder neem ik aan? Wat is je budget?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Iets wat WB nog niet gehad heeftwant van al de fietsen die hij gehad heeft heb je maar 2 a 3 maanden plezier
![]()
Over welke ballen heb je het nu preciesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef -XX- het volgende:
Koffiekoek zijn ballen blijven heel met de paintball!
Dan is er best veel keusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
naked2 cylinder of 4 cylinder weer ik nog niet... proefrijden
budget is 4k
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Over welke ballen heb je het nu precies![]()
![]()
hoop toch wel dat mijn verfballetjes goed uit mekaar spletten [afbeelding]
you got mailquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef Roderick2085 het volgende:
budget is 4k
Zr-7 kopenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
budget is 4k
[..]
Was er vandaag een meet dan?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejwordt niks he met dit weer
alsof je daadwerkelijk zou opdagen![]()
Ga je hem weer in de verkoop gooienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
[..]
you got mail![]()
oja, fighter kopen
dit doe je met opzet tochquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:52 schreef -XX- het volgende:
Was er vandaag een meet dan?!![]()
11 augustus toch?
Owkee godver ik dan ook maarquote:
NEE.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit doe je met opzet tochtóch
TOCH
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Owkee godver ik dan ook maar
Raptor kopen![]()
![]()
[afbeelding]
heb nog niet zoveel te compenseren... behalve misschien mijn rijvaardigheidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan is er best veel keus
Owkee hoeveel CC dan? Iets te compenseren en pas tevreden met 1000+ CC
mail gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
[..]
you got mail![]()
oja, fighter kopen
De twijfel is er altijd, en zal altijd blijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:53 schreef Makster het volgende:
Ga je hem weer in de verkoop gooienHmmmzzzzz, als ik een leasebak krijg gaat mijn alfa weg en dan ben ik eigenlijk wel weer opzoek naar een project(je). Een fighter is alleen weer geen SM heh
![]()
SM-fighterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ga je hem weer in de verkoop gooienHmmmzzzzz, als ik een leasebak krijg gaat mijn alfa weg en dan ben ik eigenlijk wel weer opzoek naar een project(je). Een fighter is alleen weer geen SM heh
![]()
Genoeg te kiezen dus, als je maar geen gaylord bandit neemtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb nog niet zoveel te compenseren... behalve misschien mijn rijvaardigheid
ik kijk vanaf 600cc
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
De twijfel is er altijd, en zal altijd blijvenwat ik doe als er écht een gegadigde komt kijken zie ik dan wel
dingh blijft kick en gezien de tijd&geld die er nu al in zit ben ik eigenlijk verplicht er minimaal een jaar mee te rijden nu
Maar een raptor blijft ganz geil![]()
![]()
quote:
Daar vervalt de keuze van 22 modellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Iets wat WB nog niet gehad heeftwant van al de fietsen die hij gehad heeft heb je maar 2 a 3 maanden plezier
![]()
Damn dus als ik erover nadenk kan ik via MF of MP een schadepak kopen voor 25 euro die opsturen naar Alpine, SIDI enz enz en dan 50% korting scorenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
Drie maanden geleden crash pakkie opgestuurd...........
Vanochtend twee keer (eindelijk)gebeld door Lookwell.
Ik krijg 50% korting op een nieuw pak. [afbeelding]
Wel erg goedkoop, of zie ik het verkeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een Fireblade 92~96 ombouwen misschien.![]()
Een wat minder mooie TLR kan je trouwens ook wel voor rond de vier mille scoren.![]()
En je gaat toch verbouwen.![]()
Ducati Monster.![]()
![]()
GSX-R1000 ook.![]()
Nooit gedachtquote:[..]
Daar vervalt de keuze van 22 modellen.![]()
Vanochtend twee keer (eindelijk)gebeld door Lookwell.
Ik krijg 50% korting op een nieuw pak. [url=http://images.fok.nl/s/schater.gif][img=100xnull]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je standaard niet zo goed tegen warmte dan
Whahaaa lollerswat een kut grap
![]()
'...wie de vrouw is.."quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Naakte vrouw in Ferrari bezoekt tankstation
[afbeelding]
PIIICCCSSSSquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Naakte vrouw in Ferrari bezoekt tankstation
[afbeelding]
NoOoOOHHHH ik heb geen picsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
'...wie de vrouw is.."wat doet dat er toe
![]()
Ze heb wel een lekker bos hout voor de deur![]()
auwelullehbahkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Of een TDM ? Lopen ook als een speer.![]()
hopeloosquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
NEE.
![]()
Ik kan me wel wat herinneren dat ik wou pielen op een leuk plekje. Bochtjes leren enzo.
Maar niet dat dat vandaag was.
OF LOOP JE ME TE FOKKEN.?
ja toch? JA ?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:38 schreef Makster het volgende:
[..]
PIIICCCSSSS![]()
Roderick, dit is ook wel leuk
[afbeelding]
EDIT: Zoiets dus
IS dat een echte tatoo of zo een soort vna pantie tatooquote:
Misschien gepaint en dat die gast haar heeft wijs gemaakt heeft dat de verf nog moest drogenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef Makster het volgende:
[..]
IS dat een echte tatoo of zo een soort vna pantie tatooBest leuk voor op vakantie in Barca
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |