quote:very piece of my machines are one of a kind. A lot of people who claim to be motorcycle builders in this industry are actually just motorcycle assemblers. Where as we design the chassis, bend the tubing, form the sheet metal, weld the metal, build the engines and transmissions, tool the leather, machine the parts and on and on… other folks buy this or buy that and have others do this or do that and then bolt it up all neat like.
Not the way I choose to play the game. To do it the way the “other guy” does it would bore the holy dog shit out of me. I want to try new things, be an inventor, follow through with new twists on old ideas even if it means disaster. The guy that deserves true respect is the guy that fearlessly leaps into new uncharted waters, not the guy who sits in the “kiddy-pool” pickin’ his nose(ha-ha ,Hart philosophy… scary!).
Met 150 Km/uurquote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef Zoeken het volgende:
Ach ik ben overal algeweest ik rij niet meer.
Keertje dat groene papiertje zoeken ga ik Duitsland wel ff verkennen.
Kan je niet scannen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze zijn net 5 minuten geleden pas binnen gekomen
Die foto kwam uit een MF topic, gozer is ze gelijk persoonlijk rond gaan bezorgen
Alleen sjeah, motor staat onder hoes, het regent ... passen komt andere keer wel
(is eigenlijk voor B12 '01-'06 model bedoelt)
Wel kenkermooi, alleen geen digicam hier0
Ik kan eens in de garage kijken of ik nog een ABUS slot heb liggenquote:
Mijn textiel broek lekt precies in het kruis, waarschijnlijk een scheurtje ergens langs de naad. Heeft mijn vriendin ingespoten met waterafstotende sprayquote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klote koud jah![]()
hoofd was het enige wat droog was
Goed ideequote:
mijn spijkerbroek lekt overalquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Rib-i het volgende:
Mijn textiel broek lekt precies in de kruis, waarschijnlijk een scheurtje in ergens langs de naad. Heeft mijn vriendin ingespoten met waterafstotende spray
Als het nu regent glij ik op en neer over mijn zadel
Foto = de derde.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef hicham het volgende:
Ze zijn net 5 minuten geleden pas binnen gekomen
Die foto kwam uit een MF topic, gozer is ze gelijk persoonlijk rond gaan bezorgen
Alleen sjeah, motor staat onder hoes, het regent ... passen komt andere keer wel
(is eigenlijk voor B12 '01-'06 model bedoelt)
Wel kenkermooi, alleen geen digicam hier0
Ik zat te denken aan dat ketting slopen filmpje op Youtube, maar helaas.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zat te denken aan dat ketting slopen filmpje op Youtube, maar helaas.
Althans niet met de zoekwoorden Abus X-plus of City Chain.![]()
Bemoedigend muziekje dan maar voor tijdens het klussen.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn spijkerbroek lekt overalniet echt lekker als je die kou je bilnaad in voelt lopen
Inclusief succes verzekerde tip aan het einde van de clip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaarUh, hoe pak je het nu aan qua vervoer.![]()
Je werkt toch gewoon.....................................![]()
Had jij iemand achterop vandaag ??quote:
heH, hoe moet ik je nu ooit nog serieus nemen?quote:
Nee, dat was me al eerder gevraagd op MFquote:
Gaat ie uitgerekend vandaag rijden ...........quote:Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kenker superdag om te rijden
alles doorweektboxer&sokken ook, maar niet op pic gezet
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, dat was me al eerder gevraagd op MF![]()
Leek die bike zo op de mijne dan?!
Holaquote:
probeer eens *******quote:Op maandag 23 juli 2007 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
heH, hoe moet ik je nu ooit nog serieus nemen?![]()
![]()
Kort, goud, zwarte clipsScannen kan ook niet, pimber heeft wachtwoord op PC
quote:Verder heb ik geen mail adressen van –XX- , dus als iemand die door kan sturen, graag...
Wat.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
hier had zoeen mooi antwoord kunnen staan
quote:
Jep lekker lang weekend gehadquote:
Dat lijkt Noord Holland wel .quote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef bvvt het volgende:
Bochtjes![]()
De omgeving daar zit vol van dit soort weggetjes - en mooi wegdeksel - mooi egaal
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hola
[..]
probeer eens *******![]()
En Roderick is suave, smooth, een echte player [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:
Waar ben je geweestquote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef bvvt
het volgende:
[..]
Jep lekker lang weekend gehad![]()
Heb een paar enorm leuke weggetjes gezien![]()
![]()
- alleen zat ik niet op de
![]()
![]()
Als je een kikker bentquote:Op maandag 23 juli 2007 19:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wow.![]()
![]()
Regen rijden is best lekker..somsop zich
![]()
Ik dacht precies hetzelfde maar wist niet of ze mischien zo is geborenquote:
Sjee zeg, was de wegenbouwer dronken toen hij de weg uit ging zettenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef bvvt het volgende:
Bochtjes![]()
De omgeving daar zit vol van dit soort weggetjes - en mooi wegdeksel - mooi egaal
Leermoment.quote:
Let er op dat je dry sump smering hebt,quote:Op maandag 23 juli 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
Mijn olie zat overvol!
Ik denk...laat ik m'n olie eens controleren..WTF??
veel te vol!!!!!
Zo slecht.....
Morgen maar ff wat lozen!en gelijk wassen dat kleine tuffie.
![]()
Neeh, alleen d'r hoofd ging mis bij de geboorte dus daar gaan we geen grapjes over maken okayquote:Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde maar wist niet of ze mischien zo is geboren![]()
Dan maak ik er geen grapjes over![]()
Er zit idd geen kijkglaasje.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leermoment.![]()
Ok, ok, be more specific.
[..]
Let er op dat je dry sump smering hebt,
en alle gebruikelijke manieren van olie peilen bij deze motor NIET van toepassing zijn.![]()
Ga je pijlen zoals pappa en mamma dat doen, dan krijg je geheid motorschade.![]()
![]()
Een hoge verbranding is ook een gunst van god.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef hicham het volgende:
Neeh, alleen d'r hoofd ging mis bij de geboorte dus daar gaan we geen grapjes over maken okay
Faithy kennende ben ik nu de lul![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben een kikker!
Kus mij wakker prins.
[afbeelding]
Zoek maar uit, dat moet anders bij dry sump smering. Wel luisteren he.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:14 schreef -XX- het volgende:
Er zit idd geen kijkglaasje.
Maar dat dopje er af. En dan even schoon wrijven dat stafje.
En dan er weer in douwen.
(recht ops staande motor, niet op jiffy )
En dan keek ik, en toen was de olie dik over het maximum.
NOOOOOOOOOOOOH![]()
Wat houdt dat in dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoek maar uit, dat moet anders bij dry sump smering. Wel luisteren he.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Mensen die nu op campings staan ... [afbeelding] [afbeelding]
quote:Verkrijgbaar met 1 gigabyte aan geheugen en een lees/schrijf-snelheid van 20 Mbps. Waarmee het een van de snelste USB sticks van dit moment is. En vandaar de connectie met motorfietsen.
Dat je motor geen carter heeft, en het oliequote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef -XX- het volgende:
Wat houdt dat in dan?
Vertel!![]()
Ik wil het weten...graag zelfs.
![]()
Hoe zit het eigenlijk met dit topic? Is dat vanwege ikookhier of vanwege Staffordquote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat houdt dat in dan?
Vertel!![]()
Ik wil het weten...graag zelfs.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerstof voor Bazziek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Worldbeater op 23-07-2007 20:46:21 ]
Ik moet toch echt eens buiten de MC komenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dit topic? Is dat vanwege ikookhier of vanwege Stafford
Ik had al het idee dat het voor haar meer betekende dan voor mijquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dit topic? Is dat vanwege ikookhier of vanwege Stafford
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
Even een belangrijke mededeling! [[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/smileys/smiley_adolf.gif]afbeelding][/url]"The url contained a malformed video id."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stafford is verleden tijd.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
Even een belangrijke mededeling! [afbeelding,link]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerstof voor Bazziek!
Nee, - The url contained a malformed video id.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je em wel correct posten hoor
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Jij gaat -XX- verfpatronen vangen met je ballenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat het voor haar meer betekende dan voor mij![]()
Warme motor?? nee hij was koudquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat je motor geen carter heeft, en het oliepijl dus met warme motor moet meten.
![]()
Maar misschien deed je dat al.![]()
![]()
![]()
IOH maakt het wel weer goed met -XX- hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij gaat -XX- verfpatronen vangen met je ballen
Ik had er wat moeite mee idd. Een spatie maakt het verschil.quote:
En maar niet toegeven toen wij het over die dikzak hadden.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stafford is verleden tijd.![]()
Dat hondje is echt een hondje.![]()
Maar wel lief hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedenk me net dat je motorslot een smoesje was om niet naar je afspraak met -XX- te gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
IOH maakt het wel weer goed met -XX- hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat je motorslot een smoesje was om niet naar je afspraak met -XX- te gaan![]()
![]()
Een warm dankjewel.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef bvvt het volgende:
Nee, - The url contained a malformed video id.
dan moet je em wel correct posten hoor![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
Maar verder is het normaal om binnen een paar maanden op een relatie uitgekeken te zijn hoor!!
Doodnormaal meissie!!
Sex telt niet als relatie en klaarkomen staat niet gelijk aan huwelijksaanzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One night stands zijn uitgesloten van meetellen ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Rib-i het volgende:
Sex telt niet als relatie en klaarkomen staat niet gelijk aan huwelijksaanzoeken
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
One night stands zijn uitgesloten van meetellen ja.![]()
Maar ECHT ik heb 22 motoren gehad in 14 jaar.
En na drie maanden ben je weer verliefd op een ander.
Mooi man![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had er wat moeite mee idd. Een spatie maakt het verschil. [[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/smileys/smiley_adolf.gif]afbeelding][/url]
[..]
En maar niet toegeven toen wij het over die dikzak hadden.![]()
Maar verder is het normaal om binnen een paar maanden op een relatie uitgekeken te zijn hoor!!
Doodnormaal meissie!!
Stafford is geen dikzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
One night stands zijn uitgesloten van meetellen ja.![]()
Maar ECHT ik heb 22 motoren gehad in 14 jaar.
En na drie maanden ben je weer verliefd op een ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha.
idd.
Maareh...warm olie peilen..., hoe warmer..hoe hoger de olie steigt menn...
Sowieso schrijf je zo.
Je hebt alleen niet gezegd hoe je nu gepeilt had.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:16 schreef -XX- het volgende:haha.
idd.
Maareh...warm olie peilen..., hoe warmer..hoe hoger de olie steigt menn...![]()
Weer eens pita nootjes en pindas geprobeerd.quote:
Waarschijnlijk koud bijgevuld en daarom nu teveel oliequote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt alleen niet gezegd hoe je nu gepeilt had.![]()
MAAR heet peilen is het devies.![]()
![]()
En te vol kan best, want 99% van de mensen weet niet hoe te peilen.
Dus ze doen maar wat qua bijvullen.![]()
![]()
Echt fakking misselijk men!!!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weer eens pita nootjes en pindas geprobeerd.
En natuurlijk bij de koffie vier milkbreak + twee chocoladecake's. [afbeelding]
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
IOH maakt het wel weer goed met -XX- hoor![]()
![]()
Oh.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Rib-i het volgende:
Sex telt niet als relatie en klaarkomen staat niet gelijk aan huwelijksaanzoeken
Klinkt zeer, maar dan ook zeer plausibel.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Rib-i het volgende:
Waarschijnlijk koud bijgevuld en daarom nu teveel olie
Zo ver wil ik niet gaan, maar als je dat sexy vind.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef -XX- het volgende:
Echt fakking misselijk men!!!!!!!
![]()
![]()
Haha, ik barf alles onder straks.
Dus kijk:quote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef Rib-i het volgende:
Dus samengevat dry sump:
Eerst warm rijden, motor uitzetten eventjes wachten en dan pas olie peilen
Bijna goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef Rib-i het volgende:
Dus samengevat dry sump:
Eerst warm rijden, motor uitzetten eventjes wachten en dan pas olie peilen
Trouwen...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh.![]()
De enige keer dat ik in een huwelijksaanzoek getrapt ben was wel op het zwakste moment ja.
Jij bent niet getrouwd en honkvast.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Klinkt zeer, maar dan ook zeer plausibel.![]()
En daarna controleren ze hem weer half warm.
Zo krijg je iedere keer een andere waarde.![]()
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar als je dat sexy vind.![]()
Ach lijkt het tenminste nog dat je secs hebt.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn textiel broek lekt precies in het kruis, waarschijnlijk een scheurtje ergens langs de naad. Heeft mijn vriendin ingespoten met waterafstotende spray
Als het nu regent glij ik op en neer over mijn zadel
quote:
Heeft niks met temp. te maken maar met de oliepompquote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus kijk:
Eerst warm rijden, olie stijgt omdat het warmer word. ( dus nog hoger dan het koud al is)
En staat het dus nog hoger.![]()
Dus als het koud al te hoog is, staat het warm helemaal te hoog.
Kortom:
Morgen gaat er flink wat af.![]()
Hoe moet dat ?
Zit er een druipertje waar ik dat uit kan laten lopen?
Of moet dat met een lepeltje ofzo.scheppen.
hihiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nouja dat kan ik niet echt met je eens zijn![]()
Al vind ik black or white van micheal jackson wel mooi, en hij heeft nog wel een paar leipe platen
Dat veranderd nog wel. Allemaal weer een andere fase.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef -XX- het volgende:
Trouwen...Haha..
Vet eng.
Nooit voor mij.
Trouwen.
Haha.EEEEEEEEEEEEEK
Desnoods douw ik er een stuk katoen in.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heeft niks met temp. te maken maar met de oliepomp
Alle motoren hebben een olie aftapplug (vraag maar aan geerd) Hoe het bij jou precies zit weet ik niet maar je kan het aan je broers vragen
>quote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat veranderd nog wel. Allemaal weer een andere fase.
Op een gegeven moment zou je willen dat je een dikke buik had!![]()
Ik heb -naast die bolle buik- andere problemen.![]()
Waarom bouwen ze dit schattige huisje nou daar.![]()
Niet aan gedachtquote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef bvvt het volgende:
En je weet het toch
dry-sump altijd eerst checken op wikipedia
n00000000000000hquote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Desnoods douw ik er een stuk katoen in.
Om zo het olie op te wrenken.
HAHA.![]()
Net een rietje!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
n00000000000000h
vriend van me had hem een keer helemaal vol gegooit met olie, de noob, en ook niet alles gewoon ff eruit gehaald via de aftapplug. Met een rietje
![]()
@Nummer micheal jackson![]()
http://youtube.com/watch?v=-eGapuYUTOo![]()
Hoeft maar heel ff te zorgen voor een druk verschil heurquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Net een rietje!!!!Handig als ik geen aftapplug heb!
Ff zuigen!!!!!!!!!!!
wtf![]()
Hier dus wel degelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Rib-i het volgende:
Heeft niks met temp. te maken maar met de oliepomp
Ach ja, zuigen.. ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Snelwagen het volgende:
vriend van me had hem een keer helemaal vol gegooit met olie, de noob, en ook niet alles gewoon ff eruit gehaald via de aftapplug. Met een rietje
![]()
Het is Winkel. Hoe weet je dat.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
>
Zoooo'n gehucht ook.![]()
HAHAHAHAgrappie
![]()
dat ewet je .: *![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, zuigen.. ik wilde het niet zeggen.![]()
Maar beter knalt ze er gelijk verse olie in. Vast pikka zwart inmiddels.![]()
En iets te hoog is bij een dry sump nog minder erg dan die 200cc bij de bike van Geerd.![]()
Ik zag de mooie wolken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier dus wel degelijk.![]()
[..]
Ach ja, zuigen.. ik wilde het niet zeggen.![]()
Maar beter knalt ze er gelijk verse olie in. Vast pikka zwart inmiddels.![]()
En iets te hoog is bij een dry sump nog minder erg dan die 200cc bij de bike van Geerd.![]()
[..]
Het is Winkel. Hoe weet je dat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |