quote:very piece of my machines are one of a kind. A lot of people who claim to be motorcycle builders in this industry are actually just motorcycle assemblers. Where as we design the chassis, bend the tubing, form the sheet metal, weld the metal, build the engines and transmissions, tool the leather, machine the parts and on and on… other folks buy this or buy that and have others do this or do that and then bolt it up all neat like.
Not the way I choose to play the game. To do it the way the “other guy” does it would bore the holy dog shit out of me. I want to try new things, be an inventor, follow through with new twists on old ideas even if it means disaster. The guy that deserves true respect is the guy that fearlessly leaps into new uncharted waters, not the guy who sits in the “kiddy-pool” pickin’ his nose(ha-ha ,Hart philosophy… scary!).
Met 150 Km/uurquote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef Zoeken het volgende:
Ach ik ben overal algeweest ik rij niet meer.
Keertje dat groene papiertje zoeken ga ik Duitsland wel ff verkennen.
Kan je niet scannen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze zijn net 5 minuten geleden pas binnen gekomen
Die foto kwam uit een MF topic, gozer is ze gelijk persoonlijk rond gaan bezorgen
Alleen sjeah, motor staat onder hoes, het regent ... passen komt andere keer wel
(is eigenlijk voor B12 '01-'06 model bedoelt)
Wel kenkermooi, alleen geen digicam hier0
Ik kan eens in de garage kijken of ik nog een ABUS slot heb liggenquote:
Mijn textiel broek lekt precies in het kruis, waarschijnlijk een scheurtje ergens langs de naad. Heeft mijn vriendin ingespoten met waterafstotende sprayquote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klote koud jah![]()
hoofd was het enige wat droog was
Goed ideequote:
mijn spijkerbroek lekt overalquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Rib-i het volgende:
Mijn textiel broek lekt precies in de kruis, waarschijnlijk een scheurtje in ergens langs de naad. Heeft mijn vriendin ingespoten met waterafstotende spray
Als het nu regent glij ik op en neer over mijn zadel
Foto = de derde.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef hicham het volgende:
Ze zijn net 5 minuten geleden pas binnen gekomen
Die foto kwam uit een MF topic, gozer is ze gelijk persoonlijk rond gaan bezorgen
Alleen sjeah, motor staat onder hoes, het regent ... passen komt andere keer wel
(is eigenlijk voor B12 '01-'06 model bedoelt)
Wel kenkermooi, alleen geen digicam hier0
Ik zat te denken aan dat ketting slopen filmpje op Youtube, maar helaas.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zat te denken aan dat ketting slopen filmpje op Youtube, maar helaas.
Althans niet met de zoekwoorden Abus X-plus of City Chain.![]()
Bemoedigend muziekje dan maar voor tijdens het klussen.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn spijkerbroek lekt overalniet echt lekker als je die kou je bilnaad in voelt lopen
Inclusief succes verzekerde tip aan het einde van de clip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaarUh, hoe pak je het nu aan qua vervoer.![]()
Je werkt toch gewoon.....................................![]()
Had jij iemand achterop vandaag ??quote:
heH, hoe moet ik je nu ooit nog serieus nemen?quote:
Nee, dat was me al eerder gevraagd op MFquote:
Gaat ie uitgerekend vandaag rijden ...........quote:Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kenker superdag om te rijden
alles doorweektboxer&sokken ook, maar niet op pic gezet
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, dat was me al eerder gevraagd op MF![]()
Leek die bike zo op de mijne dan?!
Holaquote:
probeer eens *******quote:Op maandag 23 juli 2007 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
heH, hoe moet ik je nu ooit nog serieus nemen?![]()
![]()
Kort, goud, zwarte clipsScannen kan ook niet, pimber heeft wachtwoord op PC
quote:Verder heb ik geen mail adressen van –XX- , dus als iemand die door kan sturen, graag...
Wat.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
hier had zoeen mooi antwoord kunnen staan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |