quote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef postmortum het volgende:
ik nem gewoon niet op als er anononiem gebeld wordt , dat weten ze ook op mijn werk blijkbaar![]()
shit, ik ben en blijf een slechte leugenaarquote:Op maandag 23 juli 2007 18:22 schreef Pakspul het volgende:
verkapt kijk-mij-mijn-best-doen-om-geloofwaardig-over-te-komen
Ik vind mezelf te goed voor anonieme nummers. (dit meen ik eigenlijk best wel serieusquote:Op maandag 23 juli 2007 18:35 schreef Zyggie het volgende:
Mensen die anoniem niet opnemen zijn blijkbaar niet belangrijk.
Jij bent belgischquote:Op maandag 23 juli 2007 19:13 schreef tas_koffie het volgende:
Ik neem nooit op, zelfs als ik het nummer wel zie staan,
dat zal ze leren.
Ik heb m'n voicemail uitgeschakeld. Scheelt mij toch weer een paar centen!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voicemail van TS:
"Hallo, u spreekt met de voicemail van noodly. U heeft vast een verkeerd nummer gedraaid, want niemand belt mij ooit."
Da's een goeie!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:19 schreef Gesloten het volgende:
Ik neem altijd op met een verkeerde naam als er anoniem gebeld wordt. Vannochtend ook bij m`n werk.
"Oh ik denk dat ik het verkeerde nummer heb."
Ik heb geen huistelefoon.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Mikkie het volgende:
Wat een onzin om niet op te nemen als je het nummer niet ziet staan. Dat zie je als je op je huistelefoon gebeld wordt toch ook niet?
Daarnaast: als je een beetje voorzichtig met je nummer omgaat, word je niet lastiggevallen door wazige bedrijven en marketeers, dus heb je altijd iemand aan de telefoon die jij je nummer zelf verstrekt hebt. Dat scheelt ook een hoop.
ik nem gewoon niet op als er anononiem gebeld wordt , dat weten ze ook op mijn werk blijkbaar![]()
wat lief, je beldequote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voicemail van TS:
"Hallo, u spreekt met de voicemail van noodly. U heeft vast een verkeerd nummer gedraaid, want niemand belt mij ooit."
Makkelijk topic!quote:
Dat maak ik zelf wel uit, het is mijn telefoon!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:47 schreef roykejanssen het volgende:
Waarom zou je de telefoon niet opnemen als je anoniem gebeld wordt. Iemand moet je hebben dus neem gewoon op!!
15 keer? gelukkig is het bij mij zover niet gekomenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef Koploperkopper het volgende:
Anoniem = reclame hier tegenwoordig, zo'n 15 keer per dag ofzo.
Ik ben er voorzichtig mee, en had er ook nooit vaak last van, maar de afgelopen maand ofzo is het ontzettend ernstig geworden terwijl ik me nergens heb opgegeven.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je wat zorgvuldiger zijn met het verspreiden van je nummer. Ik heb mijn nummer nu al een aantal jaren, maar ben nog nooit gebeld door enige telemarketeer of een ongewenst bedrijf. Hooguit door m'n provider die me wat wilde aansmeren, maar dat ook in al die jaren maar drie keer ofzo...
Same herequote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef postmortum het volgende:
Heb je niets beters te doenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:18 schreef Noodly het volgende:
En dan denk ik, als je verdomme die nummerweergave aanzet kan ik terugbellen zonder dat ik de hele tijd mag wachten op een telefoontje of me afvraag wie het is.
Nam je vroeger ook nooit de telefoon op?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef TherAngelina het volgende:
Ik neem ook nooit anonieme bellers op. Vind ik eng, wie weet wie het is, is het iemand die je niet wilt spreken en dan is het te laat.
Kan. Zou natuurlijk ook kunnen dat ze gewoon wat wantrouwder zijn en niet zomaar aan iedereen hun nummer willen geven, om misbruik te voorkomen... wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:25 schreef RaTz het volgende:
Ik adverteer nogal veel op Marktplaats, en het valt mij op dat er vaak medelanders met een slechte beheersing van de Nederlandse taal bellen met een anoniem nummer...![]()
Zeker bang dat ik ze terug bel als ze de zoveelste afspraak niet nakomen en zonder het fantsoen te hebben om even af te bellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |