Voorlopig nietquote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb jou toch? Wanneer is het weer die tijd van de maand?
Mag me dan maar weer minder, ik ben gewoon Nederlandsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben jij echt belgische? Ik mag je gelijk een stuk meer!![]()
Jammer, rot maar weer op.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mag me dan maar weer minder, ik ben gewoon Nederlands
Aboutaleb krijgt lintje Marokkaanse koningquote:Op maandag 23 juli 2007 17:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik dacht aan een topic van Martijn_77. Maar het verschil is verwaarloosbaar.
Je zit er dus midden in?quote:
Zegt dat nou wat over jouw voorspellende gaven, of over zijn voorspelbaarheid?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Aboutaleb krijgt lintje Marokkaanse koning
quote:Het studiecentrum van de SGP organiseert een Guido-conferentie, Deo volente op woensdag 26 september 2007 over het thema LAST VAN GELOVIGEN?! - over de gewenste rol van godsdienst in politiek en samenleving.
Liberalen vinden dat politici er goed aan doen om in het debat niet vanuit hun geloofsovertuiging te argumenteren. Is dat transparant? Mag het christelijk geloof een rol spelen in het publieke domein of is dat in strijd met het principe van scheiding van kerk en staat? Welke invloed mogen kerken uitoefenen op de overheid en in de samenleving? Past de gereformeerde, theocratische politiek van de SGP wel in een democratische context?
De volgende sprekers hebben hun medewerking toegezegd:
* mevrouw mr. dr. S.C. Van Bijsterveld over de paradox van scheiding èn samenwerking van kerk en staat.
* de heer dr. S. Paas over theocratische overmoed in een liberale democratie.
* de heer drs. D. van Meeuwen over de vragen aan en het overvragen van een SGP-politicus.
Here Jezus sigme!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef sigme het volgende:
Is het al weer bijna tijd voor een POL-meet?
Je overdrijftquote:
Civ, walging, kroos, Bush, StefanP, kerncentrales, Irak, Elsevier, broeikaseffect, Al Qaeda, Darfur, Alice in Chains en anti-Amerikanisme.quote:
Het laatste. Ik kan alleen voorspelbare zaken voorspellen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zegt dat nou wat over jouw voorspellende gaven, of over zijn voorspelbaarheid?
Wat ontzettend nietszeggend danquote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het laatste. Ik kan alleen voorspelbare zaken voorspellen.
Held Rumsfeld zou zeggen: known knowns. Of anders: stuff happens.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef Sidekick het volgende:
Het laatste. Ik kan alleen voorspelbare zaken voorspellen.
Zo ben ik.quote:
Als de kerk een matigende rol kan spelen in het publieke domein dan ben ik niet tegenstander van die rol van de kerk.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef sigme het volgende:
Is het al weer bijna tijd voor een POL-meet?
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Als de kerk een matigende rol kan spelen in het publieke domein dan ben ik niet tegenstander van die rol van de kerk.
Maar dat moet wel goed gedefinieerd kunnen worden, er moet geen sprake zijn van een glijdende schaal.
Eh, stáát hier ook iets?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Als de kerk een matigende rol kan spelen in het publieke domein dan ben ik niet tegenstander van die rol van de kerk.
Maar dat moet wel goed gedefinieerd kunnen worden, er moet geen sprake zijn van een glijdende schaal.
Waarom zou dat Ryan3-account besmet zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef PJORourke het volgende:
Klonen is laf. Klonen is helemaal zielig als iedereen weet wie er achter zit.
Ik kan me echter voorstellen dat het Ryan3-account besmet is geraakt. Een schone start, onder een andere naam. Dat kan ik me wel voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |