Nou, Aaah, mijn naam in verband brengen met jouw internetactiviteiten buiten FOK doe ik liever niet. Als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
http://aaahikwordgek.separatist.nl/
Omdat ik een huwelijk niet als politiek relevant acht. Maakt het uit met wie JP Balkenende getrouwd is?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom is er dan geen politieke relevantie als je het nu niet weet?
Krijg je met haar "respectfilter' te maken.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef Elseetje het volgende:
Ik weet niet waarom ze met 'm getrouwd isIk zou zeggen, ga het haar vragen
Het maakt toch wel uit met wie Segolene Royal getrouwd is.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef Elseetje het volgende:
Omdat ik een huwelijk niet als politiek relevant acht. Maakt het uit met wie JP Balkenende getrouwd is?
Het wordt pas raar als een huwelijk haaks op je politieke opvattingen staat (bijvoorbeeld dat je tegen het huwelijk bent, dat je anti-katholiek bent en met een katholiek trouwt). Maar zelfs dan is het iets persoonlijks.
Ja, want hij is politiek actief in de zelfmoordscene.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef Elseetje het volgende:
Ja, het zou 'm nu een beetje ongeloofwaardig maken, als hij stelt dat de man van Anja Meulenbelt wél politieke relevantie heeft...
En wat bedoel je met terug? En toen? Ik zie. Ik had het over nu, maakt niet uit
Waarom maakt dat uit?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het maakt toch wel uit met wie Segolene Royal getrouwd is.
Wilders ookquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, want hij is politiek actief in de zelfmoordscene.
Omdat Hollande toch wel een invloedrijke apparatchik is.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef Elseetje het volgende:
Waarom maakt dat uit?
Dan moeten ze mij maar niet -31 furieus op mij zijn. En dat alleen maar omdat ik oorlog aan hen en hun vrienden heb verklaard (-11) wat steden heb platgebrand (-14), handelsrelaties heb gestopt (-3), arrgante eisen heb gesteld (-2) en onze grens spanningen oplevert (-1).quote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niks mis met Fransen.Nouja, een hoop eigenlijk, maar ik moest het even gezegd hebben
Jouw naam? sigme?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, Aaah, mijn naam in verband brengen met jouw internetactiviteiten buiten FOK doe ik liever niet. Als je het niet erg vindt.
1500 euro nu, je blijft maar zeuren.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
MP4 to wmv converter iemand?
Stinkende etter.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
1500 euro nu, je blijft maar zeuren.
Je doet er wel lang over, dat verdelgen... Maar ik zit nog vast in 3, daar gaat alles wat sneller, volgens mijquote:Op maandag 23 juli 2007 19:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij maar niet -31 furieus op mij zijn. En dat alleen maar omdat ik oorlog aan hen en hun vrienden heb verklaard (-11) wat steden heb platgebrand (-14), handelsrelaties heb gestopt (-3), arrgante eisen heb gesteld (-2) en onze grens spanningen oplevert (-1).
Mietjes. En nu gaan ze eraan. De planning is dat ze Grenoble overhouden, op een ijzige vlakte met alleen een kopermijn waar ze niets mee kunnen vanwege voedseltekort. Hetzelfde lot als de Egyptenaren.
Wilders=God.quote:
Ja en ja. Andere namen lijken me niet aan de orde.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw naam? sigme?
Mijn internetactiviteiten? Die als Aaah?
De snor van je moeder!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
Stinkende etter.
Kankerende moslim.quote:
Je bent niet het avontuurlijke typje.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja en ja. Andere namen lijken me niet aan de orde.
Als ze 6 meter onder de grond liggen.quote:
14 Jaar dezelfde vent!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je bent niet het avontuurlijke typje.![]()
Ja ja, in haar hoofd.quote:
Is 6 meter onder het zeeniveau ook goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als ze 6 meter onder de grond liggen.
In de zee is prima.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is 6 meter onder het zeeniveau ook goed.
Floripas zou nu met Baise-Moi aankomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |