Waar heb je geen verstand vanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
Structured Query Language
MMquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik wacht even tot het hier wat drukker wordt, als je het niet erg vindt.
Anders zit ik zo weer 2 uur met een vraag in mijn maag...
Van sport. En om nu te zeggen dat ik overal verstand van heb is ook weer wat hoog gegrepen hoor. Ik onthou gewoon vrij veel meestal.quote:
Ik had niet verwacht dat je een IT vraag zou weten, je bent vooral heel goed in cultuurgerelateerde vragen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van sport. En om nu te zeggen dat ik overal verstand van heb is ook weer wat hoog gegrepen hoor. Ik onthou gewoon vrij veel meestal.
Ik heb wel degelijk een hint gegeven en op dat moment waren er 2 man die het niet wisten.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
MM
Het is volgens mij best druk, maar jouw vragen waren domweg te lastig, zeker als je bijna geen hints geeft zoals bij dat plaatje.
Ik werk in de ITquote:Op maandag 23 juli 2007 21:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je een IT vraag zou weten, je bent vooral heel goed in cultuurgerelateerde vragen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Geen flauw idee, dus Biesheuvel?
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef qonmann het volgende:
Bareed Bieseuvel inderdaad
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik werk in de IT![]()
Momenteel in een bedrijf dat real-time data recovery and back-up verzorgt.
Ik ben geen IT expert hoor, ik heb de marketing afdeling van ons bedrijf onder mijn beheer. Maar ik vang natuurlijk meer dan voldoende op om me een en ander aan terminologie eigen te maken!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, blijkbaar was je dus niet eerder in de buurt als ik me op IT vragen uitleefde.
De meeste andere PM's zou ik hebben herkend, dus Biesheuvel bleef over![]()
quote:
ik zag de vraag veel te laat..eindelijk eentje die ik wist had iemand de achternaam alweer ingetikt, dus ik dacht dan doe ik de voornaam ook nog even maar dat ging mis dusquote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je typt gewoon te snel af en toe denk ik
Doe ik zelf ook regelmatig.
Inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef qonmann het volgende:
Israel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |