Nee het is een kleine toko. Je ziet eigenlijk gewoon alles wat daar gebeurt. Dus ik daar zo naar binnen vol goede moed, ik zeg "mij een broodje bifteki graag"quote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef Biogarde het volgende:
Je kreeg een rondleideing door de keuken alvorens je je broodje bestelde?
Wtfquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, dan had ik nog beter een lollie met lulsmaak kunnen bestellen. En daar houd ik al helemaal niet van![]()
Ja, wat had ik dan moeten zeggen? "Je hebt vuile poten dus hou je rotzooi maar?"quote:Op maandag 23 juli 2007 16:31 schreef Devlinsect het volgende:
Hier heb je een grote bek. Heb je dat bij de Griek niet gedaan? Dus tijdens het wachten constateerde je dat en je durfde er niets van gezegd?
whehehehe![]()
Niet kunnen omgaan met eten
TS heeft ooit is een lul met lolliesmaak gehad. Echter, had hij op dat moment de voorkeur voor een grieks broodje.quote:
JA! Ik zou geld terug vragen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, wat had ik dan moeten zeggen? "Je hebt vuile poten dus hou je rotzooi maar?"![]()
Of hamburgerbakkers die beren over je patat.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
Ach ja je hebt ook frietbakkers die klaarkomen over de hamburgers dus wees hier maar blij mee
Inderdaad, mijn vrienden die er de in diarree gemarineerde frieten bestelden klaagden over een hoog plasticgehalte.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:41 schreef punchdrunk het volgende:
ach, die tent was vroeger best aardig, had je goeie broodjes giros. sinds een jaartje of 2 is die toko van eigenaar gewisseld en kun je nog beter je bek in een open riool dompelen in plaats van daar een broodje halen.
Gewoon grieken moet je ook in maasmechelen doenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was gisteravond gaan grieken met me vriendin.
Wij dus die stylz bestellen, 3 kwartier later kwam het pas. Mensen die 1 tafeltje naast ons zaten waren al 1.5 uur aant wachten.
De Griek heet trouwens Sirtaki, de frieten waren niet echt goed te noemen want er zaten veel harde tussen, de gyros en het andere vlees was wel oke, maar die glaasjes wat je daar krijgttering zo klein. Verder een redelijke gegeten, vorige keer was het in ieder geval een stuk beter
Uiteraard geen fooi gegeven + die vrouw achter de kassa gaf me 5 euro teveel terug
En terecht
De winkels waren al dicht dus dat ging niet meerquote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef McKillem het volgende:
Het enige wat ik niet snap is A waarom je er in de winkel niets van heb gezegt.
En B, wat een ongeschoren baard te maken heeft met hygiene.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De winkels waren al dicht dus dat ging niet meerAlleen sommige fastfoodtenten waren nog open.
En ik weet niet of jij het smakelijk vindt, maar voor je het weet haalt die Griek zo een pinda uit zijn baard, zegt hij "my peanut" en eet hij hem op.
jijquote:
Hun kipkebab is anders ook verdomde smakelijk!quote:
Nope, geen gyros....Wel vindbaar bij isis, sphinx en nog een dozijn andere grillrooms in maastrichtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Hebben ze er ook pita gyros?. Dat was echt mijn #1 voedsel in Griekenland. Kostte geen flikker en van één zo'n klein kutbroodje zat je uren vol.
Dat moet je bijhouden hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:47 schreef MrHoodigan het volgende:
Daar word ik niet vrolijk van
quote:
Restaurant Kreta in Maasmechelenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn vrienden die er de in diarree gemarineerde frieten bestelden klaagden over een hoog plasticgehalte.
[..]
Gewoon grieken moet je ook in maasmechelen doenVoor 20,- goed gegeten en gedronken. En snel klaar
![]()
Maar die Knossos, no more. Wat een kuttent. Een zaakje voor de smaakpolitie lijkt mij![]()
Ja maar dat bestellen is wel kut als je bij een vriend zit die in Randwyck woont en je bent met zijn 3en want dan kom je niet boven de 25 euro uit want in die wijk leveren ze pas vanaf 25 ballenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:55 schreef DeeCruise het volgende:
Ik moet hier gewoon een reactie op typen...
Zelf schuld lamzak...Die tent ooit al eens goed bekeken? Het schreeuwt gewoon voedselvergiftiging!
De beste optie was gewoon naar huis gaan en marmaris bellen, die bezorgen tot 05:30....
quote:
Kesselskadequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef Mss het volgende:
Sirtaki, is dat die op de Platielstraat of op de Kesselsekade?
Nee, niet weeer die fucking urban legendsquote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er doet een verhaal de ronde over een shoarmatent in Geleen (Tawor) waar in de knoflooksaus sperma van 7 man terug gevonden is*ril*
Jezus dat verhaal is zo oud, dat krijgt al een baard.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er doet een verhaal de ronde over een shoarmatent in Geleen (Tawor) waar in de knoflooksaus sperma van 7 man terug gevonden is*ril*
Je naam is Bonjovi (quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef BonJovi het volgende:
Je komt uit Limburg zegt genoeg
Uit de POol centrum gebannen worden!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef BonJovi het volgende:
Jij niet. Zegt ook genoegquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op man, ze kunnen amper Nederlands praten met hun wazige dialect. En hun rare taal wiezo kumse morge neetquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:00 schreef osmo het volgende:
[..]
Uit de POol centrum gebannen worden!
Limburgers kunnen tenminste Nederlands.![]()
Hoor hemquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op man, ze kunnen amper Nederlands praten met hun wazige dialect. En hun rare taal wiezo kumse morge neet
maar respect voor de dames die daar wonen
maar die praten gewoon Nederlands en niet dat andere mensen niet horen wat ze zeggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoor hemNet alsof bv. Amsterdammers zonder vet accent praten
![]()
Beste vriend, er is een verschil tussen Nederlands en Nederlands met een accent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
maar die praten gewoon Nederlands en niet dat andere mensen niet horen wat ze zeggen
Beh, klefzooi. Veelste veel saus aop. En op zich heb ik niks tegen saus, maar niet op een hamburger.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:21 schreef Molluck het volgende:
Broodje Bifteki? Ga dan gewoon naar de Burger King
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, dan had ik nog beter een lollie met lulsmaak kunnen bestellen. En daar houd ik al helemaal niet van![]()
Gewoon zeggen dat je geen saus wil. Doen ze bij de BK helemaal niet moeilijk om. En bijkomend voordeel is dat je 100% zeker een verse warme krijgtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beh, klefzooi. Veelste veel saus aop. En op zich heb ik niks tegen saus, maar niet op een hamburger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |