Nee, niet weeer die fucking urban legendsquote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er doet een verhaal de ronde over een shoarmatent in Geleen (Tawor) waar in de knoflooksaus sperma van 7 man terug gevonden is*ril*
Jezus dat verhaal is zo oud, dat krijgt al een baard.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er doet een verhaal de ronde over een shoarmatent in Geleen (Tawor) waar in de knoflooksaus sperma van 7 man terug gevonden is*ril*
Je naam is Bonjovi (quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef BonJovi het volgende:
Je komt uit Limburg zegt genoeg
Uit de POol centrum gebannen worden!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef BonJovi het volgende:
Jij niet. Zegt ook genoegquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op man, ze kunnen amper Nederlands praten met hun wazige dialect. En hun rare taal wiezo kumse morge neetquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:00 schreef osmo het volgende:
[..]
Uit de POol centrum gebannen worden!
Limburgers kunnen tenminste Nederlands.![]()
Hoor hemquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op man, ze kunnen amper Nederlands praten met hun wazige dialect. En hun rare taal wiezo kumse morge neet
maar respect voor de dames die daar wonen
maar die praten gewoon Nederlands en niet dat andere mensen niet horen wat ze zeggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoor hemNet alsof bv. Amsterdammers zonder vet accent praten
![]()
Beste vriend, er is een verschil tussen Nederlands en Nederlands met een accent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
maar die praten gewoon Nederlands en niet dat andere mensen niet horen wat ze zeggen
Beh, klefzooi. Veelste veel saus aop. En op zich heb ik niks tegen saus, maar niet op een hamburger.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:21 schreef Molluck het volgende:
Broodje Bifteki? Ga dan gewoon naar de Burger King
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, dan had ik nog beter een lollie met lulsmaak kunnen bestellen. En daar houd ik al helemaal niet van![]()
Gewoon zeggen dat je geen saus wil. Doen ze bij de BK helemaal niet moeilijk om. En bijkomend voordeel is dat je 100% zeker een verse warme krijgtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beh, klefzooi. Veelste veel saus aop. En op zich heb ik niks tegen saus, maar niet op een hamburger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |