quote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind diepvriespizza's lekkerder dan bezorgpizza's
Pizza met salade lijkt me een goede combiquote:Op maandag 23 juli 2007 15:27 schreef Subterranean het volgende:
Nu wil ik best wel pizza eten. Helaas heb ik al boodschappen voor salade gedaan
![]()
Ja ach, vroeger was alles beter, toen kreeg je nog warme pizza's..quote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef Olep het volgende:
Ach, wat is niet duur tegenwoordig.
Ik was vorige keer veel te snel met opendoen. Wij wonen op een parterre appartement en ik zag de bezorger al aankomen. Omat ik bijna dood ging van de honger zette ik dus mn sprint naar de deur, en die trok ik open voordat de beste jongen van zn scootertje was afgestapt. Ik vond het niet zo erg hoor. Ik wilde gewoon zo snel mogelijk mijn pizza. Omdat die jongens ook nog een kut verdienen en het was op zaterdagavond heb ik m ook nog een leuke fooi gegeven. We hebben allemaal de leeftijd gehad met kutbaantjes terwijl je veel liever je zaterdagavond ergens anders had besteed. Hij was weer helemaal blij en ik ook. (En de bestelling was ook nog goed doorgekomen)quote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef Devlinsect het volgende:
Bij twee pizza's van NY betaal je goed 18 EURO.
Dan wil ik geen grote bek van een 16 jarige snotjonk met pluis op de lip en koude pizza's.![]()
Ook ik heb kutbaantjes gehad. Dan had ik wel het fatsoen om me te scheren en de helm van mijn kop af te doen als ik een bestelling afgaf. En klant WAS koning. Ook al was het een zeikerd.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was vorige keer veel te snel met opendoen. Wij wonen op een parterre appartement en ik zag de bezorger al aankomen. Omat ik bijna dood ging van de honger zette ik dus mn sprint naar de deur, en die trok ik open voordat de beste jongen van zn scootertje was afgestapt. Ik vond het niet zo erg hoor. Ik wilde gewoon zo snel mogelijk mijn pizza. Omdat die jongens ook nog een kut verdienen en het was op zaterdagavond heb ik m ook nog een leuke fooi gegeven. We hebben allemaal de leeftijd gehad met kutbaantjes terwijl je veel liever je zaterdagavond ergens anders had besteed. Hij was weer helemaal blij en ik ook. (En de bestelling was ook nog goed doorgekomen)
Ja, maar in mijn geval kon die jonger er niets aan doen dat ik zo snel was. Hij schrok er zelfs van dat de deur al openging...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ook ik heb kutbaantjes gehad. Dan had ik wel het fatsoen om me te scheren en de helm van mijn kop af te doen als ik een bestelling afgaf. En klant WAS koning. Ook al was het een zeikerd.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn geval kon die jonger er niets aan doen dat ik zo snel was. Hij schrok er zelfs van dat de deur al openging...
Ben altijd bang dat er een grote snorhaar van die gast in mijn eten terecht komt. Die gast heeft een heule grote borstelsnor.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Catch22- het volgende:
In zwolle moet je ook bij hestia bestellen. Lekker goedkoop, vrij vlot en heel goed te eten
NY zit er tegen over.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Catch22- het volgende:
ah oke, ben er nooit geweest namelijk... heb het altijd laten bezorgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |