wil iedereen zo vriendelijk zijn een hoofdfoto van zichzelf te mailen naar ksc@tebruut.nl, dan fotoshop ik onze kanissen even op die fotoquote:
weet je wat het probleem is. het is een saai landquote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef Olep het volgende:
Ik zou verhuizen naar Duitsland. Kan je een nog groter huis kopen.
Ik woon niet in een groot huis, en ik rij in een 2cv.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef Olep het volgende:
Ik zou verhuizen naar Duitsland. Kan je een nog groter huis kopen.
en ze spreken er Duitsquote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is. het is een saai land
Done.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wil iedereen zo vriendelijk zijn een hoofdfoto van zichzelf te mailen naar ksc@tebruut.nl, dan fotoshop ik onze kanissen even op die foto
mijn vriend woont vlak aan de duitse grens, die versta ik al amperquote:
nou mijn vader heeft daar een huis met een stuk land. leuk en aardig. alleen je kan als je ergens wilt komen een uur rijden. en die taalquote:Op maandag 23 juli 2007 16:22 schreef Olep het volgende:
Hoezo?
quote:
valt wel mee hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef Olep het volgende:
lol, de mensen die in frankrijk wonen zijn ook kut hoor. Doe mij maar Amerika dan.
Polen herken je ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:26 schreef Olep het volgende:
Je kan gewoon aan iemand zijn kop zien als hij Duits is.
Amerikaquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef Olep het volgende:
lol, de mensen die in frankrijk wonen zijn ook kut hoor. Doe mij maar Amerika dan.
106 sportquote:
Ik neem aan dat je gewoon fokt vanaf daar?!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
ze spreken duits, het stinkt er, het ziet er kut uit, en het eten is vies
Neen, geef mij maar frankrijk.
Maar daar ga ik ook niet wonen, want ik moet nog 4 jaar studeren.
Waarbij ik een half jaar vertoef in de VS (aspen) en een half jaar in Afrika (kaapstad)
Ik ga over 51 dagen weg, 26+ dagen japanquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Amerika
Kutland
Wel mooi enzo, maar ik vind het echt een grafland.
nee ik wou dat wel. alleen de meeste zijn al flink afgetraptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |