Ik ging er toch naar kijken, nou dat heb ik gedaanquote:
Ohja, je hebt voor de vorm even foei gezegd dus..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ging er toch naar kijken, nou dat heb ik gedaanGaat wat mij betreft niet te ver.
Ik vond juist het leuke aan het topic dat het de onwetendheid van de reageerders weer aangeeft. Dat was mijn reden van het niet uitleggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ging er toch naar kijken, nou dat heb ik gedaanGaat wat mij betreft niet te ver.
Klopt. Die heeft een eigen straat. Leuke vent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:39 schreef Doodmetaal het volgende:
Nog even dan voor the_terminator(en alle andere dombo's), zodat deze kan pretenderen het te snappen: Het is P.C. HoofT, één van onze grootheden.
Denk je nou echt serieuze reacties op dat topic te krijgen? Ik denk het niet, vooral omdat veel mensen dus niet snappen waar het over gaat. Overigens snapte ik wel waar het over ging, ik heb het topic gesloten omdat er toch geen bijzondere reacties zouden volgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:39 schreef Doodmetaal het volgende:
Nog even dan voor the_terminator(en alle andere dombo's), zodat deze kan pretenderen het te snappen: Het is P.C. HoofT, één van onze grootheden.
Je begint verkeerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef Index het volgende:
ey mongool ik was ff douchen en kon dus niet antwoorden in negers
Jaaa! Dat dus! Komop, gooi 'm naar ONZ, kan best wat leuks worden! En er zal vast wel wat meer over die mensen te vinden zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Baila baila baila , wat doe je!
Dit had een fokking culttopic kunnen worden!
Awwww... *Insert aaioverdebolsmiley...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Er zijn vanochtend al 3 topics van mij gesloten...o.a. die over klaagbalk....
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awwww... *Insert aaioverdebolsmiley...
Nee, is een kutlemming.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef EricG het volgende:
Dat Chasin' topic vind ik wel een goed klaagtopic eigenlijk... Is veel meer over te klagen dan over G-Star. Mag die open?
Idd....hij is een hater, omdat hij zelf Chasin draagt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef EricG het volgende:
Dat Chasin' topic vind ik wel een goed klaagtopic eigenlijk... Is veel meer over te klagen dan over G-Star. Mag die open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |