Jij was vorige week al druk bezig daar verandering in te brengenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat FR de laatste tijd erg prettig is om te luisteren. Nolius en Martijn hebben zeker chemie en sinds FR niet steeds hordes met gasten heeft in de studio zit er veel rust in. Alleen de muzieksmaak van vele FOK!kers is wat beroerd, teveel rock
vanavond ga ik weer alleen NL talig aanvragenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:02 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij was vorige week al druk bezig daar verandering in te brengen
pm me even wat nl talige platen die je wilt horen dan ga ik je helpenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
vanavond ga ik weer alleen NL talig aanvragen![]()
http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=39¶meter=&searchin=Muziek&genre=20&jaar=quote:Op maandag 23 juli 2007 14:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil graag alvast K3 met kusjesdag aanvragen
Je hebt nog 3,5 uur om t aan te schaffenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:18 schreef FOKradio het volgende:
[..]
http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=39¶meter=&searchin=Muziek&genre=20&jaar=
Staat er niet tussen
We draaien alleen die platen die worden aangevraagd door fokkers.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef Martinovibes het volgende:
...
Je kan mij niet wijsmaken dat wat men daar draait representatief is voor de smaak van de Gem fokker.
Misschien eens leuk om dat te peilen DMV een poll op de FP!
Ja, maar t gaat al mis bij de voorselectie. Van bekende artiesten staan vaak onbekenden nummers en ontbreken de hitsquote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
We draaien alleen die platen die worden aangevraagd door fokkers.
Ze heeft roddels die ze neit wil delenquote:
kan mijn account dan eens gerepareerd danwel opgezocht wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
We draaien alleen die platen die worden aangevraagd door fokkers.
Op ActionRadio?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan mijn account dan eens gerepareerd danwel opgezocht worden
want die is kwiet
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:37 schreef FOKradio het volgende:
4Martijn_AR boodt spontaan in de uitzending vorige week aan om mee te doen. We zullen dus zeker horen hoe het ermee gaat.
Teringrobbie zit met zijn natte droom in de uitzendingquote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Teringrobbie hoor ik?
Mot ie me wel noemen, anders heeft ie een probleem binnenkort in HOOLS
Alweerquote:Op maandag 23 juli 2007 20:14 schreef Eilanden het volgende:
Teringrobbie zit met zijn natte droom in de uitzending
En Hanneke groenteboerquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef SunChaser het volgende:
Geil worden van barbaba Barendgeen wonder dat martijn 40 dagen zonder masturberen kan
quote:
Ik vertrouw het ook niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef SunChaser het volgende:
Je hebt toch niet geneukt Martijn in de Arena
Op hoeveel dagen zit jij nu?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Het zit weer helemaal op niveau hier merk ik al wel
Ik heb het niet bijgehouden, maar een dag of 20 toch wel zekerquote:
Goed en bedankt he!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef SunChaser het volgende:
Die NinjaHet is gewoon seks, LOSER. iemand vingeren is seks, jezelf laten aftrekken zonder zaadlozing is seks
nog niet dusquote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we nu eindelijk Robbie?
Ik vind die hele actie al onzin, seks hoort erbij net als eten en drinken. Dat je t niet redde is niet erg. Maar ik vind t gewoon loserig als je gaat ontkennen dat je seks hebt gehad, door een kromme redenering te stellen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Goed en bedankt he!![]()
Ach als je denkt dat je het beter kan, be my guest.... Over een paar weken begint een nieuwe ronde...
Een gezamenlijke masturbatiesessie voor FOK!tvquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Black_Ninja het volgende:
Weten we nou eigenlijk al hoe er nou live een einde wordt gemaakt aan de 50 dagen?!
De vraag in dit geheel is dus waar de grens ligt hier. Mogen we ook voor 40 dagen en 40 nachten (of in mijn geval 85 dagen en nachten) geen vrouwen aanraken of mogen we andere wel plezieren?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Noorseviking het volgende:
Sex is sex![]()
Ninja hoe noem je het dan? Voortplanten ?![]()
NEE SEKS IS SEKS, iemand anders klaar laten komen is OOK SEKS. je stopt toch je vinger of tong in een KUT? Dan kun je net zo goed je pik in een kut stoppen, als je maar niet klaarkomt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
De vraag in dit geheel is dus waar de grens ligt hier. Mogen we ook voor 40 dagen en 40 nachten (of in mijn geval 85 dagen en nachten) geen vrouwen aanraken of mogen we andere wel plezieren?
Die moet je ff uitleggenquote:
Wat ontken ik dan volgens jou? Deze dame wilde meer van mij, ik heb haar gegeven wat ik op dat moment acceptabel en binnen de wetten van de wedstrijd vond vallen. Ik heb er niet omheen gedraaid en ik heb het niet verborgen gehouden. En mijn volgens jou kromme redenering houd in dat ik ik niet ben klaargekomen, ja ik heb haar laten klaarkomen en ja ze heeft geprobeerd me te overhalen om verder te gaan maar uiteindelijk ben ik daar niet verder op in gegaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind die hele actie al onzin, seks hoort erbij net als eten en drinken. Dat je t niet redde is niet erg. Maar ik vind t gewoon loserig als je gaat ontkennen dat je seks hebt gehad, door een kromme redenering te stellen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zware botten en muzieksmaak
We kiezen elke week dezelfde platen uit![]()
Iemand anders laten klaarkomen is gewoon seks, tongen is OOK seks. Dat ze aan je pik zikt zonder dat je klaarkomt is OOK seksquote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Black_Ninja het volgende:
ja ik heb haar laten klaarkomen en ja ze heeft geprobeerd me te overhalen om verder te gaan maar uiteindelijk ben ik daar niet verder op in gegaan.
Precies Sun! Vertel het hem...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iemand anders laten klaarkomen is gewoon seks, tongen is OOK seks. Dat ze aan je pik zikt zonder dat je klaarkomt is OOK seks
Ach ik blijf bij mijn mening en zoals ik het al in het topic heb gemeld dat ik doorga met deze poging en sowieso kan ik mijn record nog verbeteren want het is 2 dagen na de start begonnen en wat jullie ook van mening zijn in het ergste geval ga ik dus voor de 83 dagen en ik weet nu dat wat er is gebeurd niet binnen de regels vallen en het zal daarom ook niet meer voorkomen...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
NEE SEKS IS SEKS, iemand anders klaar laten komen is OOK SEKS. je stopt toch je vinger of tong in een KUT? Dan kun je net zo goed je pik in een kut stoppen, als je maar niet klaarkomt.
En kijk die film nog eens, daar is tongen zelfs verboden.Sukkel
Wat nog het meest loserige is: dan heb je een meid zover dat ze je wil aftrekken en/of pijpen, dan zeg je nee: ik doe een spelletje op internet, ik mag niet verder gaan.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat nog het meest loserige is: dan heb je een meid zover dat ze je wil aftrekken en/of pijpen, dan zeg je nee: ik doe een spelletje op internet, ik mag niet verder gaan.
Sun laat hem toch hij is in zijn ontkenningsfasequote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat nog het meest loserige is: dan heb je een meid zover dat ze je wil aftrekken en/of pijpen, dan zeg je nee: ik doe een spelletje op internet, ik mag niet verder gaan.
Wat wordt er ontkent dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:08 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Sun laat hem toch hij is in zijn ontkenningsfase![]()
Misschien is dat niet belangrijk voor Robbiequote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Robbie is vergeten te zeggen dat het een lekker wijf is!
Heb je het topic wel gelezen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:15 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat je beter kunt stoppen als je het na een paar dagen al niet meer volhoudt.
Het is ook gewoon een lekker wijf!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien is dat niet belangrijk voor Robbie![]()
Lekker vrolijkquote:
Ik kan tenminste wel Duitsquote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef SunChaser het volgende:
Wat een sufkut
Als het "Stem voor Daphne" was dan is het goedquote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb echt iets van 3,5 woord kunnen verstaan.
Nee ze komt om 11 uurquote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef rubbereend het volgende:
ik was ff weg, heb Nikky toch niet gemist?
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef rubbereend het volgende:
ik was ff weg, heb Nikky toch niet gemist?
quote:
Hij is dan ook de enige die zijn non-articulatie kan verstaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef Zhenar het volgende:
SunChaser, jij vind het echt heel geil om jezelf te horen he?![]()
Dat maakt hem bijzonderquote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef broer het volgende:
[..]
Hij is dan ook de enige die zijn non-articulatie kan verstaan.
quote:Hee schon wijveken, ge wit da’k a gere zie
Laot ne keer zien oe gern da gij mij zie
Hee schon wijveken, ge wit da’k a gere zie
Laot ne keer zien oe gern da gij mij zie
En totte mij, totte mij, totte mij, totte mij ghul de nacht
Totte mij, totte mij, totte mij, totte mij mej al a kracht
Doen ut dan, doen ut dan, schon wijveken
Schon wijveken
Ben je bezopen of is je toetsenbord stuk?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef SunChaser het volgende:
Black Ninja 3 serieue vragen
Heb je toen je er even uitlag en VOOR je opnieuw begojn de hand nog aan jejzelf geslagen?
Is het niet egzonder egwoon een vriendinnetje te nemen als je die kans hebt?
Wat probeer je verder te bewijzen eigenlijk?
Ik typoe blondquote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je bezopen of is je toetsenbord stuk?
Nee ik heb niet de hand aan mezelf geslagen, ik ben gewoon doorgegaan alsof ik nogsteeds in de race zat.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef SunChaser het volgende:
Black Ninja 3 serieue vragen
Heb je toen je er even uitlag en VOOR je opnieuw begojn de hand nog aan jejzelf geslagen?
Ik kan regelmatig zat, als ik aan dit mee doe hoef ik echt niet perse er overheen. Mijn sexleven is goed genoegquote:Is het niet egzonder egwoon een vriendinnetje te nemen als je die kans hebt?
Staat in het topic uitgelegdquote:Wat probeer je verder te bewijzen eigenlijk?
Neuh, zo interessant is het vanavond niet...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heb ik wat gemist behalve 5 keer''Met SunChaser van Fok!'' ?
Ja, nog 3x Met SunChser van FOKquote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heb ik wat gemist behalve 5 keer''Met SunChaser van Fok!'' ?
Nu leg ik hem plat ja, maar daarvoor en daarna hoef ik me echt niet zorgen te maken om de sex momenten...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nul de komende 9 weken als t goed is
Wellusquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, zo interessant is het vanavond niet...
Hè schreeuw niet zo manquote:Op maandag 23 juli 2007 22:12 schreef SunChaser het volgende:
NOLIUS, CHECK JE MAIL RADIO@FOK VOOR DE NUMMER `HIT VAN JANNES
daphne nogwat en voetbal, loop ik niet warm voorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heb ik gemist!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
WellusIk had de SCOOP van de MAAND
Nai joggie, die vpro tune was erreg hart woarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Eilanden het volgende:
Beginnie een bietje oud te worduh weiffie?
Hebbie mai plaotjsie noch gehoort ... die fan Heppie?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nai joggie, die vpro tune was erreg hart woar
Hebbie heppie oangevroagquote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Eilanden het volgende:
Hebbie mai plaotjsie noch gehoort ... die fan Heppie?
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef FOKradio het volgende:
Broabants?
Woar staot die studio van je joggiequote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef FOKradio het volgende:
Broabants?
http://www.youtube.com/profile?user=greatskiquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef classpc het volgende:
Waar vind ik dat youtube kanaal?
Dus er is geen bewijs meer dat ik heb voorspeld dat Martijn en Flugeltje gehebben Dirty Dancet in de ArenAquote:
Deed jij nou iets met PR of zo voor fokquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
oepsquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:59 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Deed jij nou iets met PR of zo voor fok![]()
Ja, dat wordt goedmaken Daan, maar niet te goed want Martijn mag nog zeker 30 dagen niet klaarkomenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, het was een fantastische uitzending maandag, wat ontzettend jammer dat ie niet na te luisteren is. Het is gewoon schandelijk dat dit briljant staaltje van radiomaken voor eeuwig in de vergetelheid zal raken....
Dus luister volgende week maandag van 20.00 tot 22.30 allemaal weer naar FOK!radio!!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Zhenar het volgende:
...Of is dat alleen iets uit de persoonlijke collectie van Martijn![]()
dan is Nikky er niet bijquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, het was een fantastische uitzending maandag, wat ontzettend jammer dat ie niet na te luisteren is. Het is gewoon schandelijk dat dit briljant staaltje van radiomaken voor eeuwig in de vergetelheid zal raken....
Dus luister volgende week maandag van 20.00 tot 22.30 allemaal weer naar FOK!radio!!
Braafquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef flugeltje het volgende:
quote:
Vanavond dan maar weer luisteren hequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Zhenar het volgende:
Kan Sinatra ook tijdens de Fok!radio uitzending worden aangevraagd?Of is dat alleen iets uit de persoonlijke collectie van Martijn
![]()
Klinkt geilquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:49 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Vanavond dan maar weer luisteren he![]()
van 20:00-22:00
Nu moet jij het nog goed maken met ons door deze uitzending terug te toverenquote:
* martijn_AR zwaait met zn toverstafjequote:Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nu moet jij het nog goed maken met ons door deze uitzending terug te toveren
Waardoor ik mijn fantastische skype gesprek al watertandend weer terug kan luisteren![]()
JA DAT IS OOK DE BEDOELING GEDURENDE 40 DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:24 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
* martijn_AR zwaait met zn toverstafje
helaas er gebeurt niks
demmit jij kunt over niets anders meer lullen hequote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
JA DAT IS OOK DE BEDOELING GEDURENDE 40 DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Sinds jij er aan meedoet ruk ik voor tweequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
demmit jij kunt over niets anders meer lullen he
Mental image GO AWAY !quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sinds jij er aan meedoet ruk ik voor twee
[afbeelding]
Naja, met zo'n mental image weet je in ieder geval zeker dat je zelf geen kriebels zult krijgenquote:
Jaaaaaaaajaquote:Op zondag 29 juli 2007 14:17 schreef FOKradio het volgende:
Enorm
fluugsquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik miste je wél echt hoor Sj0rSz
Blij dat je terug bent
[FOK!radio] Tour de France / Rasmussen en columnquote:Op maandag 30 juli 2007 13:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor vanavond
Ik ga vanmiddag weer even over je roddelenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor vanavond
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag weer even over je roddelen
wattefok valt er in godesnaam te roddelen over iemand z'n forum wel en wee?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
heb ik lekker vrijdag gedaan over jou
![]()
SC is zo boeiendquote:Op maandag 30 juli 2007 16:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wattefok valt er in godesnaam te roddelen over iemand z'n forum wel en wee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |