Jij was vorige week al druk bezig daar verandering in te brengenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat FR de laatste tijd erg prettig is om te luisteren. Nolius en Martijn hebben zeker chemie en sinds FR niet steeds hordes met gasten heeft in de studio zit er veel rust in. Alleen de muzieksmaak van vele FOK!kers is wat beroerd, teveel rock
vanavond ga ik weer alleen NL talig aanvragenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:02 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij was vorige week al druk bezig daar verandering in te brengen
pm me even wat nl talige platen die je wilt horen dan ga ik je helpenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
vanavond ga ik weer alleen NL talig aanvragen![]()
http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=39¶meter=&searchin=Muziek&genre=20&jaar=quote:Op maandag 23 juli 2007 14:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil graag alvast K3 met kusjesdag aanvragen
Je hebt nog 3,5 uur om t aan te schaffenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:18 schreef FOKradio het volgende:
[..]
http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=39¶meter=&searchin=Muziek&genre=20&jaar=
Staat er niet tussen
We draaien alleen die platen die worden aangevraagd door fokkers.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef Martinovibes het volgende:
...
Je kan mij niet wijsmaken dat wat men daar draait representatief is voor de smaak van de Gem fokker.
Misschien eens leuk om dat te peilen DMV een poll op de FP!
Ja, maar t gaat al mis bij de voorselectie. Van bekende artiesten staan vaak onbekenden nummers en ontbreken de hitsquote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
We draaien alleen die platen die worden aangevraagd door fokkers.
Ze heeft roddels die ze neit wil delenquote:
kan mijn account dan eens gerepareerd danwel opgezocht wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
We draaien alleen die platen die worden aangevraagd door fokkers.
Op ActionRadio?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan mijn account dan eens gerepareerd danwel opgezocht worden
want die is kwiet
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:37 schreef FOKradio het volgende:
4Martijn_AR boodt spontaan in de uitzending vorige week aan om mee te doen. We zullen dus zeker horen hoe het ermee gaat.
Teringrobbie zit met zijn natte droom in de uitzendingquote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Teringrobbie hoor ik?
Mot ie me wel noemen, anders heeft ie een probleem binnenkort in HOOLS
Alweerquote:Op maandag 23 juli 2007 20:14 schreef Eilanden het volgende:
Teringrobbie zit met zijn natte droom in de uitzending
En Hanneke groenteboerquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef SunChaser het volgende:
Geil worden van barbaba Barendgeen wonder dat martijn 40 dagen zonder masturberen kan
quote:
Ik vertrouw het ook niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef SunChaser het volgende:
Je hebt toch niet geneukt Martijn in de Arena
Op hoeveel dagen zit jij nu?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Het zit weer helemaal op niveau hier merk ik al wel
Ik heb het niet bijgehouden, maar een dag of 20 toch wel zekerquote:
Goed en bedankt he!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef SunChaser het volgende:
Die NinjaHet is gewoon seks, LOSER. iemand vingeren is seks, jezelf laten aftrekken zonder zaadlozing is seks
nog niet dusquote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we nu eindelijk Robbie?
Ik vind die hele actie al onzin, seks hoort erbij net als eten en drinken. Dat je t niet redde is niet erg. Maar ik vind t gewoon loserig als je gaat ontkennen dat je seks hebt gehad, door een kromme redenering te stellen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Goed en bedankt he!![]()
Ach als je denkt dat je het beter kan, be my guest.... Over een paar weken begint een nieuwe ronde...
Een gezamenlijke masturbatiesessie voor FOK!tvquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Black_Ninja het volgende:
Weten we nou eigenlijk al hoe er nou live een einde wordt gemaakt aan de 50 dagen?!
De vraag in dit geheel is dus waar de grens ligt hier. Mogen we ook voor 40 dagen en 40 nachten (of in mijn geval 85 dagen en nachten) geen vrouwen aanraken of mogen we andere wel plezieren?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Noorseviking het volgende:
Sex is sex![]()
Ninja hoe noem je het dan? Voortplanten ?![]()
NEE SEKS IS SEKS, iemand anders klaar laten komen is OOK SEKS. je stopt toch je vinger of tong in een KUT? Dan kun je net zo goed je pik in een kut stoppen, als je maar niet klaarkomt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
De vraag in dit geheel is dus waar de grens ligt hier. Mogen we ook voor 40 dagen en 40 nachten (of in mijn geval 85 dagen en nachten) geen vrouwen aanraken of mogen we andere wel plezieren?
Die moet je ff uitleggenquote:
Wat ontken ik dan volgens jou? Deze dame wilde meer van mij, ik heb haar gegeven wat ik op dat moment acceptabel en binnen de wetten van de wedstrijd vond vallen. Ik heb er niet omheen gedraaid en ik heb het niet verborgen gehouden. En mijn volgens jou kromme redenering houd in dat ik ik niet ben klaargekomen, ja ik heb haar laten klaarkomen en ja ze heeft geprobeerd me te overhalen om verder te gaan maar uiteindelijk ben ik daar niet verder op in gegaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind die hele actie al onzin, seks hoort erbij net als eten en drinken. Dat je t niet redde is niet erg. Maar ik vind t gewoon loserig als je gaat ontkennen dat je seks hebt gehad, door een kromme redenering te stellen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zware botten en muzieksmaak
We kiezen elke week dezelfde platen uit![]()
Iemand anders laten klaarkomen is gewoon seks, tongen is OOK seks. Dat ze aan je pik zikt zonder dat je klaarkomt is OOK seksquote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Black_Ninja het volgende:
ja ik heb haar laten klaarkomen en ja ze heeft geprobeerd me te overhalen om verder te gaan maar uiteindelijk ben ik daar niet verder op in gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |