Ik ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Van mij mag de hele wereld komen kijken!Ik verheug me daar nu al op.
![]()
Maar waarom zou je dat in godsnaam willen doen? Ik heb een hekel aan het feit dat mijn schoonzus haar kind door niemand laat vasthouden (en dus zelfs niet door de grootouders). Doe toch eens gewoon normaal en besef dat andere mensen ook van dat kind houden.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef MeNicole het volgende:
* Niemand behalve Kevin mag de kleine vasthouden
Ze heeft het over net na de geboorte, doe eens rustig zeg..wacht nu eerst maar af hoe jij straks bent, misschien word je wel het ergste hormonster van allemaalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat in godsnaam willen doen? Ik heb een hekel aan het feit dat mijn schoonzus haar kind door niemand laat vasthouden (en dus zelfs niet door de grootouders). Doe toch eens gewoon normaal en besef dat andere mensen ook van dat kind houden.
Echt waar.. ik vind het zo belachelijk. Jouw kind door niemand laten vasthouden, maar wel roepen als je hulp nodig hebt omdat je eens ergens naartoe moet![]()
Pssst... evendoorlezen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat in godsnaam willen doen? Ik heb een hekel aan het feit dat mijn schoonzus haar kind door niemand laat vasthouden (en dus zelfs niet door de grootouders). Doe toch eens gewoon normaal en besef dat andere mensen ook van dat kind houden.
Echt waar.. ik vind het zo belachelijk. Jouw kind door niemand laten vasthouden, maar wel roepen als je hulp nodig hebt omdat je eens ergens naartoe moet![]()
Precies. Net na de geboorte is het wel fijn als eerst de kersverse mama en papa ukkie eens rustig en fijn kunnen bewonderen als eersten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze heeft het over net na de geboorte, doe eens rustig zeg..wacht nu eerst maar af hoe jij straks bent, misschien word je wel het ergste hormonster van allemaal
Maar na 4 maand heeft de grootmoeder nog steeds het kind niet mogen vasthouden? Ze heeft toch zelf ook kinderen opgevoed, toch? Ik vind het toch allemaal een beetje heel erge beschermingsdrang hoor... (vooral omdat haar moeder haar kleinkind wel mag vasthouden...)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Sjeen het volgende:
Toch afwachten Leonieke... Ik had het ook niet van mezelf verwacht, maar die hevige beschermingsdrang. Kijken mag, aankomen niet was de eerste tijd mijn motto
Nee, gelijk heb je... Ik had het over de eerste twee weken (waarvan Isa een week in ziekenhuis heeft gelegen)...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar na 4 maand heeft de grootmoeder nog steeds het kind niet mogen vasthouden? Ze heeft toch zelf ook kinderen opgevoed, toch? Ik vind het toch allemaal een beetje heel erge beschermingsdrang hoor... (vooral omdat haar moeder haar kleinkind wel mag vasthouden...)
Mja, door mijn frustratie heb ik het inderdaad eerst niet duidelijk uitgelegd. En aangezien ik dacht dat mijn post wijzigen niet duidelijk genoeg ging zijn, heb ik er toch nog maar even een aanvulling bijgeplaatst.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, gelijk heb je... Ik had het over de eerste twee weken (waarvan Isa een week in ziekenhuis heeft gelegen)...
Dat dacht ik van tevoren ook, maar man o man, wat veranderde ik per direct in een leeuwin na de bevalling!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het juist helemaal andersom.
Van mij mag de hele wereld komen kijken!Ik verheug me daar nu al op.
![]()
Ik ook niet, maar als je dat nu graag wil? Ikzelf twijfel er over bij een evt. tweede. Ik vond nu dat we maar erg allenig waren telkens tussen de bezoekjes van de vk door, maar dat is offtopic.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Als bevallende wil ik liever niemand erbij hebben.... Dus zowel ouder en schoonouders wachten maar tot ik klaar ben. Ik moet er niet aan denken dat de hele meute op de gang zit te wachten.
Het lijkt mij iets wat je van tevoren zeker wel duidelijk mag maken. Als je het leuk vind kun je zeggen dat je een telefoontje pleegt zodra je naar het zh gaat... of als het begonnen is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je dat nu graag wil? Ikzelf twijfel er over bij een evt. tweede. Ik vond nu dat we maar erg allenig waren telkens tussen de bezoekjes van de vk door, maar dat is offtopic.
haha dat sigaretje zou ik onmiddellijk platgetrapt hebben als ik hun was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:19 schreef PM-girl het volgende:
En net toen dat telefoontje kwam, had iedereen een sigaretje opgestoken behalve mijn eigen moeder, dus die kwam eerst even alleenZo speciaal!
pziez. en hopelijk verloopt het allemaal ongeveer zoals je dat graag wil.quote:Pruk, succes met regelen, doe het lekker zoals het voor jou goed voelt!
Verslaafd he...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef bixister het volgende:
[..]
haha dat sigaretje zou ik onmiddellijk platgetrapt hebben als ik hun was.maar wel fijn dat je eerst even lekker tijd had met je moeder. wie weet gunden ze jullie die tijd ook wel bewust even?
[..]
Dat vind ik een hele goede tip!!! Ik ben zelf een voorstander van schoenen uit in huis, maar goed ik krijg het er gewoon niet doorheen thuis. Hier wordt gewoon binnen geskeelerd, gestept en de fiets gaat ook gwoon door het huis heen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef Sidn3y het volgende:
Niet het hele topic gelezen, maar toch 1 regel die hier op een gegeven moment is ingevoerd; schoenen uit voor het bezoek (en jullie zelf natuurlijk). Jij loopt met een open wond van onderen en al het straatvuil van buiten brengt infectierisico mee. Jij loopt mogelijk de hele dag op blote voeten/sokken en dan neem jij dat mee je bed in. Om dezelfde reden niet het bezoek op je bed laten zitten.
Misschien vind je het overbodig, maar ik had er helemaal niet aan gedacht tot onze kraamverzorgster het opperde.
Hier stond dat dus ook op het kaartje alleen ging familie mijn moeder of mijn schoonouders bellen om af te spreken.... *zucht* dat schoot dus lekker op. NOTquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:50 schreef Leah het volgende:
Daarom vond ik het handig om op het kaartje te zetten dat men even moest bellen van te voren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |