Gemiddeld zo'n 39,4 uur.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, hoelang duurt zo'n werkweek eigenlijk?.
Das me zo'n 39 uur te langquote:
Heb ik liever andere doppies dan die vrij harde herriestoppersquote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Armageddon het volgende:
Herrie Stoppers roeleren grote tijd trouwens!
Ik dacht dat ik weer een ban had maar het topic zat gewoon vol.
31 uurquote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, hoelang duurt zo'n werkweek eigenlijk?.
Ik deed slechts mijn 300e-post plicht.quote:
Ik heb bolletjes kaas.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:26 schreef Misstique het volgende:
Ik heb bolletjes ham.
Ermz, de kaas zat er al te lang op?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik vond laatst een bolletje met haar.
Nee, er zat nog niks op.quote:
Was ze weer niet geschoren?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik vond laatst een bolletje met haar.
Húú.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nee, er zat nog niks op.
Behalve 'haar' dan.
Klopt.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Middag.
Nee hallo.quote:
Die doodshoofsaapjes!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:12 schreef Ripley het volgende:
Ik ben gisteren naar de apenheul geweest en het was heel leukjes!![]()
Nog nooit geweest. Of misschien meer dan 20 jaar geleden maar dat herinner ik me niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:12 schreef Ripley het volgende:
Ik ben gisteren naar de apenheul geweest en het was heel leukjes!![]()
Ja!quote:
Na! Wat gemeen, die aapjes waren juist zo guitig.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ja!
Alleen ze mogen niet meer op je komen zitten en daarom worden ze geterroriseerd door oppassers met plantenspuiten![]()
Het zijn toch geen katten.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
Alleen ze mogen niet meer op je komen zitten en daarom worden ze geterroriseerd door oppassers met plantenspuiten![]()
Zijn ze bang voor kleine Bokito-tjes?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja!
Why not? Dat was juist het leukste, dat ze bij iemand op het hoofd gingen zitten en dan lekker gingen zitten schijtenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja!
Dat vond ik dus ookquote:Op maandag 23 juli 2007 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Na! Wat gemeen, die aapjes waren juist zo guitig.
Check.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef k_i_m het volgende:
Why not? Dat was juist het leukste, dat ze bij iemand op het hoofd gingen zitten en dan lekker gingen zitten schijten.
El! Intens verotte neger!quote:
Vorig jaar was ik er een keer, en toen had ik een blouson aan met borstzakje. Daar had ik de parkkaart ingedaan en die gingen die aapjes er dus uit proberen te pakken. Maar dat lukte telkens net niet, dan kwam de kaart overdwars klem te zitten. Aandoenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef Ripley het volgende:
Dat vond ik dus ook![]()
En dan kwamen ze even gezellig kijken wat jij nou weer voor ding bent![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er een keer, en toen had ik een blouson aan met borstzakje. Daar had ik de parkkaart ingedaan en die gingen die aapjes er dus uit proberen te pakken. Maar dat lukte telkens net niet, dan kwam de kaart overdwars klem te zitten. Aandoenlijk..
Die ook! Die ook! En dan steeds in je tas en dan 3 kwartier kutten om hem er uit te halen als je weer even wilt kijken waar de bonobo's ook alweer zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
De parkeerkaart moet in de aapvrije tas!!!
![]()
Komt dat door alle aapjesverhalen?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijd voor een banaan.
Get the hint, dude.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef TALIN het volgende:
ik was jullie kwijt!
sta ik daar 3 uur voor et centraal te wachten dacht er komt mij wel iemand ophalen, zullen me wel kwijt zijn maar nax hoor....![]()
En dat vraag je aan iemand die termen gebruikt als "onleuk" en "a-sexy"?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef Jarno het volgende:
De uitdrukking is toch 'take a hint' ?
Nee, da's "no hint, no kiss".quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef Jarno het volgende:
De uitdrukking is toch 'take a hint' ?
Och, ik vind 'onleuk' wel weer eh, leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat vraag je aan iemand die termen gebruikt als "onleuk" en "a-sexy"?
Ik zei een tijdje geleden "onbadheid". Die werd ook best goed ontvangen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat vraag je aan iemand die termen gebruikt als "onleuk" en "a-sexy"?
Zolang niemand om ondertiteling vraagt, zal het wel goed zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei een tijdje geleden "onbadheid". Die werd ook best goed ontvangen hoor
Ik heb geen badquote:Op maandag 23 juli 2007 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik snap het in ieder geval niet..
Zorrie.. heb mijzelf vrijwillig een ban van een halve dag aangenaaid....quote:Op maandag 23 juli 2007 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nooc, waarom verwar je mij in hemelsnaam met Paxlie?
IN HEMELSNAAM!!!!!111einzzweibierdabei
Waarschijnlijk wel.... Ik zat gelijk aan Kimbo te denken.... ?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Was ik nou de enige die bij de term on-bad-heid aan Michael Jackson dacht?
Nope.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Tsssk. Jij als purist nog welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja kom zeg. Jij werkt in zo'n wereldje waar Engelse termen je van het zijn. Vind je het gek dat ik juist die connectie leg.quote:
Gelukkig is Misstique er nog.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:51 schreef Misstique het volgende:
Nope.
koffie jah!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef Paxlie het volgende:
tijd voor drank
* Paxlie stiekem een scheut cognac in de koffie gooitquote:
oeh! Cognac!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
* Paxlie stiekem een scheut cognac in de koffie gooit
Alleen als ik het schijteritus heb of wil.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee.
Ik wil nooit meer iets andersquote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef n00cL30n het volgende:
Alleen als ik het schijteritus heb of wil.
LoLz....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer iets anders. Heerlijk spul.
quote:
Gatverdamme.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee.
M'n baas. Jij niet? Van de jouwe?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef Q. het volgende:
Van wie mag dat?
...2 seconden voordat de race begon, zagen we de druppels op het asfalt vallen. 5 seconden later was het een enorme hoosbui. Wat was dat enorm tof.quote:
Ah, positive thinking.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Dit weer is idd niet om echt vrolijk van te worden, hartje zomer en het is steenkoud en regenachtig. Echt om flink sjago van te worden.
Maar daar heb ik geen zin in.
Mja, jij ziet daar net zoveel in als ik. Volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
mwah...
Ook dat zou wel eens positive thuinking kunnen azijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, jij ziet daar net zoveel in als ik. Volgens mij.
Kan het wel ff proberen voor je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef k_i_m het volgende:
Kan iemand die steen effe uit mijn maag trekken?.
Als jullie dan toch bezig zijn, zou iemand die barst in mijn hoofd kunnen lijmen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef k_i_m het volgende:
Kan iemand die steen effe uit mijn maag trekken?.
Sjit.. pattex vergeten.... Bisonkit ook goed?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jullie dan toch bezig zijn, zou iemand die barst in mijn hoofd kunnen lijmen.
Misschien wel beter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
Sjit.. pattex vergeten.... Bisonkit ook goed?
En die lekkage hier in het kantoor?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Als jullie dan toch bezig zijn, zou iemand die barst in mijn hoofd kunnen lijmen.
Je zit met een paraplu'tje te werken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:59 schreef JDude het volgende:
En die lekkage hier in het kantoor?
Ik had wind tegen op weg naar hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:17 schreef TALIN het volgende:
tering ik ben best wat gewend maar werd bijna van de weg geblazen
koffie en Roling stones - Street fighting men
Gelukkig niet al teveel van gemerkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik had wind tegen op weg naar hier.
Had al het idee dat versnellen op de snelweg een beetje moeizaam ging..
Zal vanmiddag wel snel thuis zijn.
Dan wordt de eenzame dinsdag een geile dinsdag?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef Ripley het volgende:
Dinsdagochtend
Nog 1 eenzame dinsdag hierna en daarna....
die gaat de geschiedenisboeken in als "droge dinsdag"....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef Ripley het volgende:
Dinsdagochtend
Droge Dinsdag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:59 schreef TALIN het volgende:
[..]
die gaat de geschiedenisboeken in als "droge dinsdag"....
daarna zal ze de eeuwige glimlach nooit meer van haar gezicht af kunnen krijgen
...mijn maandagmiddag was een dinsdagmorgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef Ripley het volgende:
Te moeilijk voor me.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
...mijn maandagmiddag was een dinsdagmorgen..
Pfrt, zovak heb ik geen systeemstoringen heur.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan lees je je maar een keer in..
Dan zorg je daar maar voor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
Pfrt, zovak heb ik geen systeemstoringen heur..
...er zat geen bloed meer in mijn hoofd, op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef Insomaniac het volgende:
Te moeilijk voor me.
Briljant topic, niet leuk!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er zat geen bloed meer in mijn hoofd, op een gegeven moment..
Leuk topic om terug te lezen trouwens, van die ban.
Maandag al geweest, dinsdag bíjna.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:36 schreef k_i_m het volgende:
Is het al 16.30?
Ja! En dan zo tegen die opdrachtgever: "Ja, dikke vinger, ik ben architect, jij weet daar niks van, rozegeblouste vastgoedspeknekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:38 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe is het trouwens met de spouwmuren business Sjee? Heb je al eens in een obstinate bui een blinde muur midden in een *ergens* getekend waar het helegaar niet nodig was?.
.
Meh, en dan gewoon zeggen dat het een dragende muur is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja! En dan zo tegen die opdrachtgever: "Ja, dikke vinger, ik ben architect, jij weet daar niks van, rozegeblouste vastgoedspeknek. "
Ik was gisteren vrij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:35 schreef Insomaniac het volgende:
Boh ja geil, met een natte () spijkerbroek naar je beeldscherm staren met ongeile collega's om je heen.
En van grote importantie voor het concept.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:47 schreef Insomaniac het volgende:
Meh, en dan gewoon zeggen dat het een dragende muur is.
tientet klinkt ook niet leukquote:
Moet ik natuurlijk wel mijn dikke, zwarte, hoornen bril aantrekken, dan kom ik serieuzer over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En van grote importantie voor het concept.
Nee, je moet gewoon wat ongezonder over, je bent nu zo'n lichtgewicht architectje die door elke beer van een aannemer omver geblazen wordt!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet ik natuurlijk wel mijn dikke, zwarte, hoornen bril aantrekken, dan kom ik serieuzer over.
Op één vrouw!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tientet klinkt ook niet leuk
tien tetten klinkt daarentegen alweer beter
dat zei ik niet, gewoon 5 wulpse dames met ieder een mooi stel tettenquote:
Ga je nu compleet voorbij aan het feit dat ik bekant twee meter hoog steek en de gemiddelde aannemer door het niet ARBO goedgekeurd sjouwen van zakken bouwmateriaal een kromme rug heeft en drie turven hoog is?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:52 schreef Insomaniac het volgende:
Nee, je moet gewoon wat ongezonder over, je bent nu zo'n lichtgewicht architectje die door elke beer van een aannemer omver geblazen wordt!
Mooie visual.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:52 schreef Paxlie het volgende:
dat zei ik niet, gewoon 5 wulpse dames met ieder een mooi stel tetten
En vanuit zo'n chique stoel achter een chique bureau mer chique dure moeilijke woorden kom je een heel end!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga je nu compleet voorbij aan het feit dat ik bekant twee meter hoog steek en de gemiddelde aannemer door het niet ARBO goedgekeurd sjouwen van zakken bouwmateriaal een kromme rug heeft en drie turven hoog is?
Sorry, ik ben visually challenged.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat zei ik niet, gewoon 5 wulpse dames met ieder een mooi stel tetten
We zijn nog wel een geile typmyp nodig hier trouwens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:57 schreef Insomaniac het volgende:
En vanuit zo'n chique stoel achter een chique bureau mer chique dure moeilijke woorden kom je een heel end!
Meh, ik heb het al door, ben compleet ongeschikt als architect.. Muurtje hier, muurtje daar, weer een modern bouwproject klaar!
.
Soory mjin tpykwaalitrtrn zjin neit zo geod.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
We zijn nog wel een geile typmyp nodig hier trouwens.!
Kun je overweg met een toetsenbord? :M.
Da's straattaal uit het Oost'n.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
Let trouwens even op je Nederlands Sjee!
"We zijn nog wel een geile typmyp nodig hier trouwens". Ik hoop dat je lijntjes minder rommelig zijn.
Zag 'em ook al langskomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n vingers jeuken alweer, maar dan heb ik straks weer een FB-topic: Zwanger? O.o"
Ik was altijd al deskundige op het gebied van het erkennen van kuttopics hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dat mag jij nu! Je bent immers ervaringsdeskundige!
Oh, ik dacht dat je met bakerpraatjes ging strooien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik was altijd al deskundige op het gebied van het erkennen van kuttopics hoor.
Whehe, "Jesusphone".quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Driewerf hoera voor de iPhone! Net uit, en nu al lekker dan Windows 3.11.
Ik heb het niet gevraagd, JK.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaan die hockey- en Salaumeisjes dan gezellig mee met vermoedelijk besmette vriendin, of zijn ze dan echt allemaal besmet?
Je fan zit in Ijsland. Dus ga je gangquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n vingers jeuken alweer, maar dan heb ik straks weer een FB-topic: Zwanger? O.o"
Neah, k_i_m is al lekker op dreef.quote:
Apple voelt de druk nu en dan maken ze ook fouten. OSX was zo veilig, en nu draait er een phone op OSX en die draait alles onder Adminquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Driewerf hoera voor de iPhone! Net uit, en nu al lekker dan Windows 3.11.
Tukker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's straattaal uit het Oost'n.
Ze hebben een paar 16-jarige meisjes geneukt in Salou.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef k_i_m het volgende:
Hoe zouden die 35-plussers dan aan enge dingen gekomen zijn?
wat denk je? dat je pa en ma geen sex meer hebben?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef k_i_m het volgende:
Hoe zouden die 35-plussers dan aan enge dingen gekomen zijn?
Dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:12 schreef TALIN het volgende:
[..]
wat denk je? dat je pa en ma geen sex meer hebben?![]()
Mogen die Salou nog wel in dan, op die leeftijd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze hebben een paar 16-jarige meisjes geneukt in Salou.
Bijvoorbeeld hč.
Al dan niet met elkaar.quote:
Nee joh, ik kom van de Veluwe weg vandaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef Kreator het volgende:
Tukker?
Ben jij eigenlijk een beetje van dat zwarte kousen gebeuren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee joh, ik kom van de Veluwe weg vandaan.
Hoe tof is dat! In de rij voor je SOA-test je vakantiescharrel tegenkomen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze hebben een paar 16-jarige meisjes geneukt in Salou.
Bijvoorbeeld hč.
Ik heb nu wel zwarte kousen aan ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben jij eigenlijk een beetje van dat zwarte kousen gebeuren?
Hold-ups of met jarretel?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zwarte kousen aan ja..
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spannend!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tsssk, jatpaard:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:30 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe tof is dat! In de rij voor je SOA-test je vakantiescharrel tegenkomen!.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel gezellig:
Persoon 1: "En waar denk jij iets opgelopen te hebben?"
Persoon 2: "Antalya".
Persoon1: "OMG! Daar ben ik ook geweest! Heb ik nog een leuk blond Duits meisje uit Keulen ontmoet! *wink, wink, nudge, nudge*."
Persoon2: "Bedoel je soms Hannelore?"
Persoon1: "OMFG!"
Met van die knieophouders.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Hold-ups of met jarretel?
Was nog verdomd moeilijk en tijdrovend zoeken!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zat er al op te wachten JK. Hannelore.
Dat klinkt als een stel messen die je ergens halverwege je knieen doorsnijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met van die knieophouders.
Een spijkerbroek met hoge laarzen en kniekousjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heppie een pentie aan dan?
Of echt van die kniekousjes?.
kaplaarzen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een spijkerbroek met hoge laarzen en kniekousjes
Ontzettend charmant
Laarzen over of onder spiekerbokse?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:43 schreef Ripley het volgende:
Een spijkerbroek met hoge laarzen en kniekousjes
Ontzettend charmant
Onder. Ik haat chicks met hun spijkerbroek in hun laarzen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Laarzen over of onder spiekerbokse?
Wijven dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef Ripley het volgende:
Onder. Ik haat chicks met hun spijkerbroek in hun laarzen.![]()
Niks jatpaard! Bij mij staat Hannelore ook in de rij!quote:
Dan nog!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:57 schreef Insomaniac het volgende:
Niks jatpaard! Bij mij staat Hannelore ook in de rij!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo was ik een keer in Hardewijk, stond de "Er is hoop"-bus daar, met een bordje:
"Er is Hoop!"
en als onderschrift:
"alleen vandaag en morgen".
Tof.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
jolijt jolijt!
het huis is van mij!
feest!
goedemiddag!
nu koffie![]()
gekochtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gefeliciteerd, motordinges!
Wat heb je gekocht?
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
gekocht![]()
zoveel geld heb ik niet
en zie sig, n00b
Tof.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gekocht![]()
zoveel geld heb ik niet
en zie sig, n00b
z.s.m. anders heb je alles klaar en komen wijde boel weer afbrekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
dunno.
Doet mij een beetje denken aan deze, die ik gespot heb op het station Alkmaar:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo was ik een keer in Hardewijk, stond de "Er is hoop"-bus daar, met een bordje:
"Er is Hoop!"
en als onderschrift:
"alleen vandaag en morgen".
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef TALIN het volgende:
k_i_m waar was jij afgelopen weekend??
[afbeelding]
Naakte vrouw in Ferrari bezoekt tankstation
een vrouw met zo'n tatoo is sowieso een tof wijf!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef n00cL30n het volgende:Als die vrouw er dan nog een beetje uitzag?
Tja.. Maar om nou te zeggen dat dit echt tot verrijking van de schoonheid mag tellen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:17 schreef TALIN het volgende:
[..]
een vrouw met zo'n tatoo is sowieso een tof wijf!
Jups.. Niks aan geshopt behalve het croppen van het plaatje en het toevoegen van mijn URL.quote:
true!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Maar om nou te zeggen dat dit echt tot verrijking van de schoonheid mag tellen?
Oewwwww... Maar dan hoor ik nogsteeds het liefste "Mental Floss for the Globe" van UDS.quote:
Frient!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oewwwww... Maar dan hoor ik nogsteeds het liefste "Mental Floss for the Globe" van UDS.
(Living in the Fastlane en dat soort)
Man, mijn reet is veel dikker!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef TALIN het volgende:
k_i_m waar was jij afgelopen weekend??
[afbeelding]
Naakte vrouw in Ferrari bezoekt tankstation
YES!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:07 schreef TALIN het volgende:
[..]
Frient!
say a litlle prayer for my demo....
quote:Stind ik laatst bij de texaco....... 40 VAN DIE MINI MACHINES! 40 VAN DIE MINI MACHINES!
jaaaa!!!quote:
hahaha... Dat is nog eens een briljante anekdote! Gelukkig maar dat het anders is afgelopen dan op de tape he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:16 schreef TALIN het volgende:
[..]
jaaaa!!!
* TALIN gaat vanavond de cd uit het stof halen.
had em vroeger op tape... 3 x moeten plakken, weet nog dat ik ooit van de brommert werd gereden lag ik daar op de grond walkman op mn hoofd, "youre famous when youre dead...."
Desalnietemin zal dat een veel fijner aanzicht zijn dan die nu al afgebeeld is van die duitse?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Man, mijn reet is veel dikker!. en mijn tattoo veel kleiner
Leuk werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Kreator het volgende:
Vanavond minstens tot 22:00 uur werken.. Goddammit, ik wilde bijslapen...
Mieters!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Kreator het volgende:
Vanavond minstens tot 22:00 uur werken.. Goddammit, ik wilde bijslapen...
Nu nog wel jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Desalnietemin zal dat een veel fijner aanzicht zijn dan die nu al afgebeeld is van die duitse?
Dat is mijn station! Ik heb echt een kwartier voor die poster staan huilen van het lachen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan deze, die ik gespot heb op het station Alkmaar:
[afbeelding]
[..]Als die vrouw er dan nog een beetje uitzag?
-ningsickness?quote:
LOLz....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is mijn station! Ik heb echt een kwartier voor die poster staan huilen van het lachen..
Ibuprofen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ibu?
En dat zelfs... Zonder het te weten....quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leugens Q, leugens! Aan mijn lijf geen polonaise!
Niet rechts, niet links, maar recht door zee!
Hij zei wat wij dachten dat hij zei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |