Gemiddeld zo'n 39,4 uur.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, hoelang duurt zo'n werkweek eigenlijk?.
Das me zo'n 39 uur te langquote:
Heb ik liever andere doppies dan die vrij harde herriestoppersquote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Armageddon het volgende:
Herrie Stoppers roeleren grote tijd trouwens!
Ik dacht dat ik weer een ban had maar het topic zat gewoon vol.
31 uurquote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, hoelang duurt zo'n werkweek eigenlijk?.
Ik deed slechts mijn 300e-post plicht.quote:
Ik heb bolletjes kaas.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:26 schreef Misstique het volgende:
Ik heb bolletjes ham.
Ermz, de kaas zat er al te lang op?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik vond laatst een bolletje met haar.
Nee, er zat nog niks op.quote:
Was ze weer niet geschoren?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik vond laatst een bolletje met haar.
Húú.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nee, er zat nog niks op.
Behalve 'haar' dan.
Klopt.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Middag.
Nee hallo.quote:
Die doodshoofsaapjes!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:12 schreef Ripley het volgende:
Ik ben gisteren naar de apenheul geweest en het was heel leukjes!![]()
Nog nooit geweest. Of misschien meer dan 20 jaar geleden maar dat herinner ik me niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:12 schreef Ripley het volgende:
Ik ben gisteren naar de apenheul geweest en het was heel leukjes!![]()
Ja!quote:
Na! Wat gemeen, die aapjes waren juist zo guitig.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ja!
Alleen ze mogen niet meer op je komen zitten en daarom worden ze geterroriseerd door oppassers met plantenspuiten![]()
Het zijn toch geen katten.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
Alleen ze mogen niet meer op je komen zitten en daarom worden ze geterroriseerd door oppassers met plantenspuiten![]()
Zijn ze bang voor kleine Bokito-tjes?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja!
Why not? Dat was juist het leukste, dat ze bij iemand op het hoofd gingen zitten en dan lekker gingen zitten schijtenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja!
Dat vond ik dus ookquote:Op maandag 23 juli 2007 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Na! Wat gemeen, die aapjes waren juist zo guitig.
Check.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef k_i_m het volgende:
Why not? Dat was juist het leukste, dat ze bij iemand op het hoofd gingen zitten en dan lekker gingen zitten schijten.
El! Intens verotte neger!quote:
Vorig jaar was ik er een keer, en toen had ik een blouson aan met borstzakje. Daar had ik de parkkaart ingedaan en die gingen die aapjes er dus uit proberen te pakken. Maar dat lukte telkens net niet, dan kwam de kaart overdwars klem te zitten. Aandoenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef Ripley het volgende:
Dat vond ik dus ook![]()
En dan kwamen ze even gezellig kijken wat jij nou weer voor ding bent![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er een keer, en toen had ik een blouson aan met borstzakje. Daar had ik de parkkaart ingedaan en die gingen die aapjes er dus uit proberen te pakken. Maar dat lukte telkens net niet, dan kwam de kaart overdwars klem te zitten. Aandoenlijk..
Die ook! Die ook! En dan steeds in je tas en dan 3 kwartier kutten om hem er uit te halen als je weer even wilt kijken waar de bonobo's ook alweer zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
De parkeerkaart moet in de aapvrije tas!!!
![]()
Komt dat door alle aapjesverhalen?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijd voor een banaan.
Get the hint, dude.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef TALIN het volgende:
ik was jullie kwijt!
sta ik daar 3 uur voor et centraal te wachten dacht er komt mij wel iemand ophalen, zullen me wel kwijt zijn maar nax hoor....![]()
En dat vraag je aan iemand die termen gebruikt als "onleuk" en "a-sexy"?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef Jarno het volgende:
De uitdrukking is toch 'take a hint' ?
Nee, da's "no hint, no kiss".quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef Jarno het volgende:
De uitdrukking is toch 'take a hint' ?
Och, ik vind 'onleuk' wel weer eh, leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat vraag je aan iemand die termen gebruikt als "onleuk" en "a-sexy"?
Ik zei een tijdje geleden "onbadheid". Die werd ook best goed ontvangen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat vraag je aan iemand die termen gebruikt als "onleuk" en "a-sexy"?
Zolang niemand om ondertiteling vraagt, zal het wel goed zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei een tijdje geleden "onbadheid". Die werd ook best goed ontvangen hoor
Ik heb geen badquote:Op maandag 23 juli 2007 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik snap het in ieder geval niet..
Zorrie.. heb mijzelf vrijwillig een ban van een halve dag aangenaaid....quote:Op maandag 23 juli 2007 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nooc, waarom verwar je mij in hemelsnaam met Paxlie?
IN HEMELSNAAM!!!!!111einzzweibierdabei
Waarschijnlijk wel.... Ik zat gelijk aan Kimbo te denken.... ?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Was ik nou de enige die bij de term on-bad-heid aan Michael Jackson dacht?
Nope.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Tsssk. Jij als purist nog welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja kom zeg. Jij werkt in zo'n wereldje waar Engelse termen je van het zijn. Vind je het gek dat ik juist die connectie leg.quote:
Gelukkig is Misstique er nog.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:51 schreef Misstique het volgende:
Nope.
koffie jah!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef Paxlie het volgende:
tijd voor drank
* Paxlie stiekem een scheut cognac in de koffie gooitquote:
oeh! Cognac!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
* Paxlie stiekem een scheut cognac in de koffie gooit
Alleen als ik het schijteritus heb of wil.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee.
Ik wil nooit meer iets andersquote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef n00cL30n het volgende:
Alleen als ik het schijteritus heb of wil.
LoLz....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer iets anders. Heerlijk spul.
quote:
Gatverdamme.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee.
M'n baas. Jij niet? Van de jouwe?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef Q. het volgende:
Van wie mag dat?
...2 seconden voordat de race begon, zagen we de druppels op het asfalt vallen. 5 seconden later was het een enorme hoosbui. Wat was dat enorm tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |