says whoquote:Op maandag 23 juli 2007 11:25 schreef SpecialK het volgende:
Drugs and alcohol don't mix, boy.
Sass Jordan.quote:
TS kijkt naar je avatar...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:33 schreef Rekkie het volgende:
Opgewonden standje.....
Ga terug naar school en leer eerst schrijven. Zoek dan ook eens op waar Sittard ligtquote:Op maandag 23 juli 2007 11:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gehaktbal bij de frituur.... Geaktbal moet je niet frituren.
Of bedoel je snackbar? Dan ben je een stink belg en heb je geen recht tot klagen.
België dusquote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Lempke het volgende:
[..]
Gat terug naar school en leer eerst schrijven en zoek dan eens op waar Sittard ligt![]()
Typo's gast. Ik heb het inieder geval niet over frikandellen met zalf en een frituur. Dat is pas on-nederlands. Ik weet heus wel waar Sittard ligt, maar die kut belgische uitspraken die jij gebruikt zijn zwaar irritant.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Lempke het volgende:
[..]
Gat terug naar school en leer eerst schrijven en zoek dan eens op waar Sittard ligt![]()
Wat rekkie typtquote:Op maandag 23 juli 2007 11:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
België dus![]()
En dit heet typen, niet schrijven
Nou die houden we erin, geniaal hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Lempke het volgende:
Zalf = mayo = grapje
Ik heb leren schrijven op school niet typen...maar ja ik zat ook niet op de secretaresse opleiding.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
België dus![]()
En dit heet typen, niet schrijven
Tja ik schrijf niet op een forum.... gebruik je dan ook tip-ex als je een fout maakt bij het "schrijven" van een reactiequote:Op maandag 23 juli 2007 11:49 schreef Lempke het volgende:
[..]
Ik heb leren schrijven op school niet typen...maar ja ik zat ook niet op de secretaresse opleiding.
Awel Belgen maken goe frittekes en zijn ook vriendelijk![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja ik schrijf niet op een forum.... gebruik je dan ook tip-ex als je een fout maakt bij het "schrijven" van een reactie
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef simmu het volgende:
stakkers hier. allemaal.
Zucht...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja ik schrijf niet op een forum.... gebruik je dan ook tip-ex als je een fout maakt bij het "schrijven" van een reactie
Nopequote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Heeft TS er al spijt van dat hij dit topic heeft geopend?![]()
Inderdaad.quote:
tuuuuuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Lempke het volgende:
[...]
dus ik zo tegen haar, 'weet je wat jij zou moeten doen', en zij zo van de kamer van koophandel, jeweets wel, en ik zo gvd nee muts, dump die gehakstaaf maar in in je eigen vet ja, dan krijg je nog een lekker warm gevoel van binnen ook nog,
Verkapt check mij tof zijn want ik werk bij de snackbar waar ts het over heeft-reply!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Weet je wat TS zou moeten doen? Zijn eigen gehaktballen anaal inbrengen en z'n zalf in het gezicht van die muts van de snackbar smeren.
Josti.
Ben jij Rekkie dan?? Gehaktstaafquote:Op maandag 23 juli 2007 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ga lekker gehaktballen in de frituur gooien.
Nee, maar hij heeft wel gelijk.quote:
Doen, dan stroomt alles zuidelijk overquote:Op maandag 23 juli 2007 12:38 schreef Lempke het volgende:
Boven de rivieren mogen ze de dijken doorsteken
Welkom bij je soortgenotenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef simmu het volgende:
stakkers hier. allemaal.
wow,quote:Op maandag 23 juli 2007 12:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doen, dan stroomt alles zuidelijk over![]()
Sinds ik op zo'n hoger gelegen gedeelte woon (in het Noorden welteverstaan)quote:Op maandag 23 juli 2007 13:22 schreef tas_koffie het volgende:
[..]
wow,
sinds wanneer stroomt water naar hooggelegen delen?![]()
jij bedoelt zeker dat je juist een dam wilt bouwen neem ik aan,
oh ja, je hebt zeker eigen terpje,quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sinds ik op zo'n hoger gelegen gedeelte woon (in het Noorden welteverstaan)![]()
Op je Hunnebed zeker.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sinds ik op zo'n hoger gelegen gedeelte woon (in het Noorden welteverstaan)![]()
Alles zuidelijker dan Drenthe, Groningenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:34 schreef Lempke het volgende:
[..]
Op je Hunnebed zeker.
Limburg ligt in ieder geval ook hoog genoeg en er zal niet veel zuidelijks overstromen dus niet te lang mee wachten.
Alles zuidelijker dan Groningen en Frieslandquote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alles zuidelijker dan Drenthe, Groningen
Friesland mag ook
Ik heb het ook nooit gehad over een bepaald deel als bijvoorbeeld die Belgische provincie die we helaas hebben
OMGquote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef Lempke het volgende:
[..]
Alles zuidelijker dan Groningen en Friesland![]()
Dan houden we de waddeneilanden over![]()
Alles zuiderlijker dan Drenthe en Groningen zei ik trouwens....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef Lempke het volgende:
[..]
Alles zuidelijker dan Groningen en Friesland![]()
Dan houden we de waddeneilanden over![]()
Gelukkig loopt water niet omhoog. De ijle lucht hier op deze hoogte zal mijn inzicht wel hebben aangetast.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alles zuiderlijker dan Drenthe en Groningen zei ik trouwens....
Waarbij Friesland van mij ook mag onderlopen
Water loopt überhaupt nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef Lempke het volgende:
[..]
Gelukkig loopt water niet omhoog. De ijle lucht hier op deze hoogte zal mijn inzicht wel hebben aangetast.
Nee hoor, je bent gewoon een domme belg je OP maakte zoveel al duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef Lempke het volgende:
[..]
Gelukkig loopt water niet omhoog. De ijle lucht hier op deze hoogte zal mijn inzicht wel hebben aangetast.
Goh jij bent slim...mag ik je handtekening?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent gewoon een domme belg je OP maakte zoveel al duidelijk.
Ja, dat mag. Geef je adres maar, dan stuur ik em op!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:29 schreef Lempke het volgende:
[..]
Goh jij bent slim...mag ik je handtekening?
volgens mij komt het wel aan als je het stuurt naar:quote:Op maandag 23 juli 2007 14:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Geef je adres maar, dan stuur ik em op!
Met zalf? WTFquote:Hee, ik heb graag een gehaktbal en een frikandel met zalf.
Ik ga naar Ibiza met SuperWormJimquote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijf in het vervolg maar in het Noorden, de rest loopt onder water![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga naar Ibiza met SuperWormJim
![]()
Ik ga rijk worden!!!11!!!!
zou het dat zijn dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Spacehamster het volgende:
Dat komt er nou van als je je psychopilletjes niet op tijd inneemt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |