Ben jij Rekkie dan?? Gehaktstaafquote:Op maandag 23 juli 2007 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ga lekker gehaktballen in de frituur gooien.
Nee, maar hij heeft wel gelijk.quote:
Doen, dan stroomt alles zuidelijk overquote:Op maandag 23 juli 2007 12:38 schreef Lempke het volgende:
Boven de rivieren mogen ze de dijken doorsteken
Welkom bij je soortgenotenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef simmu het volgende:
stakkers hier. allemaal.
wow,quote:Op maandag 23 juli 2007 12:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doen, dan stroomt alles zuidelijk over![]()
Sinds ik op zo'n hoger gelegen gedeelte woon (in het Noorden welteverstaan)quote:Op maandag 23 juli 2007 13:22 schreef tas_koffie het volgende:
[..]
wow,
sinds wanneer stroomt water naar hooggelegen delen?![]()
jij bedoelt zeker dat je juist een dam wilt bouwen neem ik aan,
oh ja, je hebt zeker eigen terpje,quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sinds ik op zo'n hoger gelegen gedeelte woon (in het Noorden welteverstaan)![]()
Op je Hunnebed zeker.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sinds ik op zo'n hoger gelegen gedeelte woon (in het Noorden welteverstaan)![]()
Alles zuidelijker dan Drenthe, Groningenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:34 schreef Lempke het volgende:
[..]
Op je Hunnebed zeker.
Limburg ligt in ieder geval ook hoog genoeg en er zal niet veel zuidelijks overstromen dus niet te lang mee wachten.
Alles zuidelijker dan Groningen en Frieslandquote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alles zuidelijker dan Drenthe, Groningen
Friesland mag ook
Ik heb het ook nooit gehad over een bepaald deel als bijvoorbeeld die Belgische provincie die we helaas hebben
OMGquote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef Lempke het volgende:
[..]
Alles zuidelijker dan Groningen en Friesland![]()
Dan houden we de waddeneilanden over![]()
Alles zuiderlijker dan Drenthe en Groningen zei ik trouwens....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef Lempke het volgende:
[..]
Alles zuidelijker dan Groningen en Friesland![]()
Dan houden we de waddeneilanden over![]()
Gelukkig loopt water niet omhoog. De ijle lucht hier op deze hoogte zal mijn inzicht wel hebben aangetast.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alles zuiderlijker dan Drenthe en Groningen zei ik trouwens....
Waarbij Friesland van mij ook mag onderlopen
Water loopt überhaupt nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef Lempke het volgende:
[..]
Gelukkig loopt water niet omhoog. De ijle lucht hier op deze hoogte zal mijn inzicht wel hebben aangetast.
Nee hoor, je bent gewoon een domme belg je OP maakte zoveel al duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef Lempke het volgende:
[..]
Gelukkig loopt water niet omhoog. De ijle lucht hier op deze hoogte zal mijn inzicht wel hebben aangetast.
Goh jij bent slim...mag ik je handtekening?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent gewoon een domme belg je OP maakte zoveel al duidelijk.
Ja, dat mag. Geef je adres maar, dan stuur ik em op!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:29 schreef Lempke het volgende:
[..]
Goh jij bent slim...mag ik je handtekening?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |