says whoquote:Op maandag 23 juli 2007 11:25 schreef SpecialK het volgende:
Drugs and alcohol don't mix, boy.
Sass Jordan.quote:
TS kijkt naar je avatar...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:33 schreef Rekkie het volgende:
Opgewonden standje.....
Ga terug naar school en leer eerst schrijven. Zoek dan ook eens op waar Sittard ligtquote:Op maandag 23 juli 2007 11:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gehaktbal bij de frituur.... Geaktbal moet je niet frituren.
Of bedoel je snackbar? Dan ben je een stink belg en heb je geen recht tot klagen.
België dusquote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Lempke het volgende:
[..]
Gat terug naar school en leer eerst schrijven en zoek dan eens op waar Sittard ligt![]()
Typo's gast. Ik heb het inieder geval niet over frikandellen met zalf en een frituur. Dat is pas on-nederlands. Ik weet heus wel waar Sittard ligt, maar die kut belgische uitspraken die jij gebruikt zijn zwaar irritant.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Lempke het volgende:
[..]
Gat terug naar school en leer eerst schrijven en zoek dan eens op waar Sittard ligt![]()
Wat rekkie typtquote:Op maandag 23 juli 2007 11:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
België dus![]()
En dit heet typen, niet schrijven
Nou die houden we erin, geniaal hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Lempke het volgende:
Zalf = mayo = grapje
Ik heb leren schrijven op school niet typen...maar ja ik zat ook niet op de secretaresse opleiding.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
België dus![]()
En dit heet typen, niet schrijven
Tja ik schrijf niet op een forum.... gebruik je dan ook tip-ex als je een fout maakt bij het "schrijven" van een reactiequote:Op maandag 23 juli 2007 11:49 schreef Lempke het volgende:
[..]
Ik heb leren schrijven op school niet typen...maar ja ik zat ook niet op de secretaresse opleiding.
Awel Belgen maken goe frittekes en zijn ook vriendelijk![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja ik schrijf niet op een forum.... gebruik je dan ook tip-ex als je een fout maakt bij het "schrijven" van een reactie
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef simmu het volgende:
stakkers hier. allemaal.
Zucht...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja ik schrijf niet op een forum.... gebruik je dan ook tip-ex als je een fout maakt bij het "schrijven" van een reactie
Nopequote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Heeft TS er al spijt van dat hij dit topic heeft geopend?![]()
Inderdaad.quote:
tuuuuuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Lempke het volgende:
[...]
dus ik zo tegen haar, 'weet je wat jij zou moeten doen', en zij zo van de kamer van koophandel, jeweets wel, en ik zo gvd nee muts, dump die gehakstaaf maar in in je eigen vet ja, dan krijg je nog een lekker warm gevoel van binnen ook nog,
Verkapt check mij tof zijn want ik werk bij de snackbar waar ts het over heeft-reply!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Weet je wat TS zou moeten doen? Zijn eigen gehaktballen anaal inbrengen en z'n zalf in het gezicht van die muts van de snackbar smeren.
Josti.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |