Godver, hondquote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef paultjuhhh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lmtCP2cbRlM
Ja, we proberen niveau in PUB te krijgenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Lekker aan t spelen jungs
Ownd.quote:
Volgens mij doet die het nog primaquote:Op maandag 23 juli 2007 02:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoest met afzuigkapppieee
vertelquote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij doet die het nog prima
Ze heeft er sinds kort een uitlaatklep bij, dus tja
ik ben ook een uitlaatklepquote:
Ja van onzinnige kuttopics ja.quote:
ook..quote:
Idd, beter kap je daarmee, je bent een schrale maikuuul ripoffquote:
wtfquote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een of andere breezah
http://fotoboek.fok.nl/Uitlaatklep
Ja, woeschte neucksexquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, woeschte neucksexStaan verschillende .rar'tjes online, maar niemand weet waar, behalve hun 2
Maargoed, die lekken wel een keer uit, bij een grote beurt ofzo.
Ok.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Muse was tof, doch meer van hetzelfde.
Ja enquote:
Jij zit in de USAaigt, dus dat telt nietquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij zit in de USAaigt, dus dat telt niet
quote:
Neuh want ze doet geen kranten meerquote:Op maandag 23 juli 2007 03:49 schreef Bravebart het volgende:
Zo, slapen maar eens![]()
Mogguh Merel(het kan weer
)
Hahaquote:Op maandag 23 juli 2007 06:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh want ze doet geen kranten meer
Mogguh D_A
Yo koekertquote:Op maandag 23 juli 2007 13:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Yo BB!
Jaja, volgens mij was je gewoon aan het krassen maar schoot je uitquote:Op maandag 23 juli 2007 13:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
M'n teen bloedt.
Ik liet er zo'n vichy potje op donderen.
![]()
Je maakt het veel te duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, volgens mij was je gewoon aan het krassen maar schoot je uit![]()
Stomme krasserts ookquote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je maakt het veel te duidelijk.
Kijk, dat is een man met visiequote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef saaw het volgende:
Tuinman zet meisjes in bikini in om gras te maaien
briljant
Als je ooit pot wordt, kan je dan ff PM-en ?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik ooit pot word zal ik die wel inhuren.![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je ooit pot wordt, kan je dan ff PM-en ?
Dom wijfquote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef ericajax het volgende:
PUBSC!
Groetjes van Lis uit Italiealles gaat goed en het is daar volop lekker weer (
), ze is ook al verbrand
![]()
kusje!
![]()
[einde mededeling]
Okquote:
Door jou heb ik hele rare dromen gehad vanachtquote:Op maandag 23 juli 2007 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, volgens mij was je gewoon aan het krassen maar schoot je uit![]()
Van die afzuigcombi ?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Door jou heb ik hele rare dromen gehad vanacht
Ga je op vakantie?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef mstr het volgende:
Nog paar uurtjes voor ik naar de zon toega.
Nicccccequote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niccccce![]()
Beschrijf je droom eens, gaarne in detail![]()
Was het woescht ?quote:
Jeetje.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Turkije.
[..]
Ik over 10 uur en 11 minuten.
Nou AK wou het eerst doen met 5 jongens maar al snel gingen er 3 weg, die vonden het ook iets te veelquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou AK wou het eerst doen met 5 jongens maar al snel gingen er 3 weg, die vonden het ook iets te veel![]()
Ik ga naar moffenland.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef Bravebart het volgende:
Echt, die domme Turkije hype
Vroeger moest iedereen naar Ibiza en al die crap, nu wordt Turkije gehyped
Bah, heb jij jongens in je droomquote:Op maandag 23 juli 2007 13:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou AK wou het eerst doen met 5 jongens maar al snel gingen er 3 weg, die vonden het ook iets te veel![]()
Wat lul jij nouquote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef Bravebart het volgende:
Echt, die domme Turkije hype
Vroeger moest iedereen naar Ibiza en al die crap, nu wordt Turkije gehyped
Ja maar iedereen wilde AK, misschien was jij wel 1 van hunquote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bah, heb jij jongens in je droom![]()
Maak er vrouwen van en vertel dan verder
Dat is tof; beetje dom marcheren door de straten, af en toe net iets te hard siegheil roepen enzoquote:
Hangt er wel sterk vanaf waar je zit ja. Als je op die puur toeristische plaatsen zit, lijkt het net Frankrijk van een jaar of 5 terug, 80% Nederlandsquote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat lul jij nou
Ik was er vorig jaar en er waren amper nederlanders
Ze zeiden van , dit jaar komt er 50 procent minder nederlanders
Kan je ook wel zien aan de turkije topics in travel die lopen ook voor geen meter
![]()
Tja.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb trouwens leuke verhalen over RJ gehoord en dates die niet doorgaan enzo![]()
Ok, vertel verder.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar iedereen wilde AK, misschien was jij wel 1 van hun
Poedelquote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tja.
Wie wilt er nou met RJ daten.![]()
Dat was in marmaris , werd eerst overspoeld door NL-ersquote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt er wel sterk vanaf waar je zit ja. Als je op die puur toeristische plaatsen zit, lijkt het net Frankrijk van een jaar of 5 terug, 80% Nederlands
Neejoh.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is tof; beetje dom marcheren door de straten, af en toe net iets te hard siegheil roepen enzo
Mmh ja, beter neemt het wat af, dan ga ik over een jaar of 5 ook eensquote:Op maandag 23 juli 2007 14:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat was in marmaris , werd eerst overspoeld door NL-ers
quote:
Vrienden maken in Duitsland ?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Neejoh.
Ik ga maar een keer proberen vrienden te maken daar.![]()
![]()
Dat koop ik daar gewoon.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vrienden maken in Duitsland ?
Heb je genoeg bier en bradwursten mee ?
Vorig jaar was er een handje vol NL-ersquote:Op maandag 23 juli 2007 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ja, beter neemt het wat af, dan ga ik over een jaar of 5 ook eens
Hou het op grenzend aan niksquote:Op maandag 23 juli 2007 14:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat weten jullie over poedel en RJ dan ?
Haha, allemaal van die Achmedsquote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een handje vol NL-ers
Ach ook wel leuk hoor een keer mensen uit het land in de disco
Disco's vol turken dus![]()
PMquote:Op maandag 23 juli 2007 14:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb zulke leuke verhalen over RJ gehoord met betrekking tot poedelie daten en zusje daten van haarmaar ik weet niet of ik dat hier kan vertellen
dat zou RJ kapot maken
Daten is uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb zulke leuke verhalen over RJ gehoord met betrekking tot poedelie daten en zusje daten van haarmaar ik weet niet of ik dat hier kan vertellen
dat zou RJ kapot maken
haiquote:Op maandag 23 juli 2007 14:11 schreef rena het volgende:
Jezus, negeer me eens niet zo stelletje hufters![]()
![]()
Stil eens, ik heb het meest boeiende gesprek met Paul ooit, ga jij er doorheen lullenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:11 schreef rena het volgende:
![]()
Idd, de verpaupering van de maatschappij zet zich voortquote:Op maandag 23 juli 2007 14:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daten is uit.
Als je een leuke jongen/meid ziet pak je hem/haar gewoon op z'n bek.![]()
IREEEEENNNN!!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:11 schreef rena het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, de verpaupering van de maatschappij zet zich voort
Nee gek die zag ik gewoon weer een keer naa maaaaaaanden van uitgaanquote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef Bravebart het volgende:
Paul, hoe is het trouwens met die ex van je ? Is dat nog wat geworden ?
Dat heb ik ook gehoordquote:Op maandag 23 juli 2007 14:08 schreef paultjuhhh het volgende:
dat zou RJ kapot maken
Haha okquote:Op maandag 23 juli 2007 14:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee gek die zag ik gewoon weer een keer naa maaaaaaanden van uitgaan
Maar geen suc6 zoals meestal met exen
Was na paar uurtjes uitgepraat en ging weer naar huis
Was meer voor de gezelligheid
Die nooit echt kwam
Vieze ego, dat vertel je dan ook niet ff hèquote:
Dat gaat jou niets aanquote:Op maandag 23 juli 2007 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vieze ego, dat vertel je dan ook niet ff hè![]()
Jij camt elke dag met poedelie hequote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij camt elke dag met poedelie he
Ga jij nu met dr verkeren ja he
Jij wilt toch ook met dr daten
Heb ik uit betrouwbare bron
riiii is tofquote:
quote:
Whiiiiquote:
Hebben al zoveel plannen gemaaktquote:Op maandag 23 juli 2007 14:27 schreef paultjuhhh het volgende:
SF jij wilt daten met riiiiiiii hee
GEEF ANTWOORD
Net als jijquote:
Is alweer maanden geleden gekquote:
Hoe durf je !quote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hebben al zoveel plannen gemaakt![]()
![]()
![]()
Kom tijd te kort gek![]()
Riiii heeft nog een zusjequote:Op maandag 23 juli 2007 14:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe durf je !
En RJ dan !
Die zal nu wel huilen
Dat jij zijn beoogde vriendinnetje afpakt
Kloptquote:
Tering alweer zo'n topicquote:Op maandag 23 juli 2007 14:31 schreef Bravebart het volgende:
Paul, anders maak je alvast een topic voor ons fietsje
Past die stamboom op 1 pagina ?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Als SF hem niet sluit wil ik wel een goed roddeltopic maken met grafieken en stambomen over onze poedeliewoepsie
Er zijn nog andere mods hequote:Op maandag 23 juli 2007 14:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Als SF hem niet sluit wil ik wel een goed roddeltopic maken met grafieken en stambomen over onze poedeliewoepsie
Jawel, dat is wel tof. Heb je nog wat om op te fappen als jouw naam wordt genoemdquote:Op maandag 23 juli 2007 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zijn nog andere mods he![]()
En zoeeen topic is natuurlijk niet tof![]()
Heb al tig van dat soort topicsquote:Op maandag 23 juli 2007 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, dat is wel tof. Heb je nog wat om op te fappen als jouw naam wordt genoemd![]()
Zeikerd ik open hem wel weer in ONZquote:Op maandag 23 juli 2007 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb al tig van dat soort topics![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zeikerd ik open hem wel weer in ONZ![]()
Komtie: PUUUBEEERRRR!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zeuren jullie nou
Gewoon een lollig topicje tussendoor
Kwaliteit !
Juist!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zeuren jullie nou
Gewoon een lollig topicje tussendoor
Kwaliteit !
Wat voor peer?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik peer 'm.
Ja ga maar snelquote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Komtie: PUUUBEEERRRR!
Dag lui.
Nu ga ik echt.
Kom , we zetten hem in de wiki van de OPquote:
quote:
Okquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tour kijken met Bart![]()
Kontador en popi moet niet popu doen
Kamp ?quote:
Die moet ook doodquote:
Bandcamp.quote:
quote:
Cheilquote:
Joah! Ik mis het geluid van snurkende Geert-Jan een tent verderop, ik mis dat al mn kleren modderig zijn en stinken, ik mis dat ik nooit alleen hoefde te douchen, want er waren altijd pissebedden aanwezig, ik mis dat ik 500 meter moet lopen voor ik bij het wc-gebouw ben, en ik mis dat ik van het riviertje vlak voor het wc-gebouw zo hard moest plassen dat ik keihard naar binnen moest rennen, ondertussen mn broek openknopend, ik mis dat je op elk moment van de dag keihard MELOEN kon roepen, en dat dan alle aanwezige mensen op het kampterrein TJE gillen, ik mis dat Marieke 's nachts tegen me aan/over me heen rolt omdat onze tent onder een hoek van 30 graden staat, ik mis 's ochtends wakkergeschreeuwd worden door brakke begeleiding, ik mis de rode naaktslakken, ik mis zelfs alle bergen, en dat je nooit ergens kon komen zonder jezelf helemaal kapot te lopen over 5 bergen heen..quote:
ROFL WOUTERS, kom OP zeg. Zo erg lijk ik toch niet op een kerelquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:31 schreef rena het volgende:
[..]
ROFL WOUTERS, kom OP zeg. Zo erg lijk ik toch niet op een kerel?
![]()
Jaja.quote:
Hahaquote:Op maandag 23 juli 2007 17:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Joah! Ik mis het geluid van snurkende Geert-Jan een tent verderop, ik mis dat al mn kleren modderig zijn en stinken, ik mis dat ik nooit alleen hoefde te douchen, want er waren altijd pissebedden aanwezig, ik mis dat ik 500 meter moet lopen voor ik bij het wc-gebouw ben, en ik mis dat ik van het riviertje vlak voor het wc-gebouw zo hard moest plassen dat ik keihard naar binnen moest rennen, ondertussen mn broek openknopend, ik mis dat je op elk moment van de dag keihard MELOEN kon roepen, en dat dan alle aanwezige mensen op het kampterrein TJE gillen, ik mis dat Marieke 's nachts tegen me aan/over me heen rolt omdat onze tent onder een hoek van 30 graden staat, ik mis 's ochtends wakkergeschreeuwd worden door brakke begeleiding, ik mis de rode naaktslakken, ik mis zelfs alle bergen, en dat je nooit ergens kon komen zonder jezelf helemaal kapot te lopen over 5 bergen heen..![]()
Dat was weer een dijengletsjerquote:
Whehehehe.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was weer een dijengletsjer![]()
Doe dr wat aan dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:32 schreef seekfaM het volgende:
Wat gaan die SC'en tegenwoordig langzaam nu Shizzle der niet is.
Wat loop jij te kotsenquote:
Nietsquote:
Ik zit op een camping dicht in de buurtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef Bravebart het volgende:
Ja, dat heb je weleens als je in Barca zit he
Dan krijg je al dat dronken breezahvolk om 5 uur 's morgens over je tentharingen struikelenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zit op een camping dicht in de buurt
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef Bravebart het volgende:
Pfft, komt de bovenbuurman klagen dat hij last heeft van geluidsoverlast, omdat een of andere idiot vannacht om 4 uur zn muziek te hard aan had staan
Slaat echt nergens opquote:
Ik zou zijn ramen ingooienquote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slaat echt nergens opIk was om half 4 al klaar
![]()
Breezahquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
BIJNAAAAAAAAAAAAA NAAAAAAAAAAAR BARCAAAAA
Oh ik zit dichtbij Lloret heb ik ontdekt!
Nah, gozer was wel aardig verderquote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou zijn ramen ingooien![]()
Ja hoi.quote:
FOK!radioquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, gozer was wel aardig verderIk heb 5 minuten met hem staan praten; ik binnen, hij buiten in de regen
quote:
quote:
Das tofsquote:
Tot in bedquote:
Dit is wel erg langzaam ja voor een SlowChatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
er is gewoon 1 uur en 4 min geen post geweesten dit noem je dan een SC schaam jezelf
tis toch slowchat :pquote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is wel erg langzaam ja voor een SlowChat![]()
quote:
Ok schatquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok schat
Omdat je het zo aardig vraagt
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je mag weer weg BB.
Ik ga naar bedje.
Vlektyfus Maarten LWquote:
Ban!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Uitdebaarmoedergerukteteringkankerkneus Bart![]()
quote:
Ik denk het welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:47 schreef seekfaM het volgende:! Mstr die slaapt al lang volgens mij, of zou hij zijn piel in zijn moter uitlaat hebben?
Mits je brommer vrouwlijk is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:48 schreef Bravebart het volgende:
Is dat ook een manier om ontmaagd te worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |