Serieus?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:53 schreef F04 het volgende:
APK kent Nadia persoonlijk als ik het me nog goed herinner.
Heeft die een cursus nederlands gehadquote:Op maandag 23 juli 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hi Karn![]()
Kan je niet een eigen account maken?
Ik ben met je eens dat Talpa geen gelukkige hand heeft gehad met de selectie, maar gelukkig hebben we in ieder geval 1 klasse vrouw, LIEKEquote:Op maandag 23 juli 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Net zoals de andere mediageile bewoners dus.
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 juli 2007 01:52 schreef Adothehague het volgende:
Mensen ik ben slapen. Allemaal een dikke zoen van mij voor jullie
Ik heb piekhaar, borstelwenkbrouwen, schele ogen, flaporen, wratten op mijn neus, haren op mijn kin, platvoeten, knobbelknieen, putjes in mijn billen, een bierbuik, ingescheurde nagels, schimmeltenen, roos en caries, maar toch zou ik mijn verstand niet voor het hare willen verruilen ook al kreeg ik het smoeltje er gratis bij.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Aan de jaloezie van de vrouwelijke posters te zien voegt ze iets toe aan het programma.![]()
Hij heeft het er net over, heb jij zo een slecht geheugen?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:53 schreef F04 het volgende:
APK kent Nadia persoonlijk als ik het me nog goed herinner.
Doet'ie het of doet'ie het nietquote:Op maandag 23 juli 2007 01:53 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, het is gelukt. Ze heeft hem wakker
Nou bepaald lelijk is ze niet, er zit een leuk koppie op. Als we het over lelijke sloeries hebben dan denk ik eerder aan Amanda. Die vind ik pas lelijk, met die botte vierkante kop van haar en die walgelijke grote gore bek.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:49 schreef heracles het volgende:
Nadia is een lelijke sloerie
Kortom : De perfecte vrouw.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb piekhaar, borstelwenkbrouwen, schele ogen, flaporen, wratten op mijn neus, haren op mijn kin, platvoeten, knobbelknieen, putjes in mijn billen, een bierbuik, ingescheurde nagels, schimmeltenen, roos en caries, maar toch zou ik mijn verstand niet voor het hare willen verruilen ook al kreeg ik het smoeltje er gratis bij.
Volgens mij kent Karn Nadia vanuit haar Schipholbaanquote:Op maandag 23 juli 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het er net over, heb jij zo een slecht geheugen?
Wat heb jij gesnovenquote:Op maandag 23 juli 2007 01:57 schreef nueffeniet het volgende:
er zitten daar gewoon 3 wijven die alledrie elke dag willen neuken slecht gecast zou ik zeggen...het is leuker als er 1 iedere dag wil snuiven..dat doen millionairs nl ook..ook zou het leuk zij als er elke dag 1 wil zelfmoord plegen ..ja ja dat doen millionairs ook en dan mag die ander elke dag neuken ,,dat houd het leuk
Hij doet nix, hij wil dat zij wat doet, maar zij kan het ook nietquote:
Als ik een cos lees of nalees, doe ik d'r heel snel zonder echt gedetaileerd te kijken.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het er net over, heb jij zo een slecht geheugen?
Je vergeet je cup Cquote:Op maandag 23 juli 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb piekhaar, borstelwenkbrouwen, schele ogen, flaporen, wratten op mijn neus, haren op mijn kin, platvoeten, knobbelknieen, putjes in mijn billen, een bierbuik, ingescheurde nagels, schimmeltenen, roos en caries, maar toch zou ik mijn verstand niet voor het hare willen verruilen ook al kreeg ik het smoeltje er gratis bij.
Volgens mij is het APK, of ze gebruikt zijn account, maar dan doet ze dat meestal in het engels.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens mij kent Karn Nadia vanuit haar Schipholbaan![]()
Hai Eend![]()
Okquote:Op maandag 23 juli 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is alleen mijn linkerkant. De rechter is A.
Ik scroll ook alleen op tietenquote:Op maandag 23 juli 2007 01:59 schreef F04 het volgende:
[..]
Als ik een cos lees of nalees, doe ik d'r heel snel zonder echt gedetaileerd te kijken.
Ze is volgens mij een 'grondstewardess in opleiding', dus lijkt me vrij sterk dat je haar op een vliegtuig gezien hebtquote:Op maandag 23 juli 2007 02:02 schreef F04 het volgende:
Ik reis vrij veel naar zuidoost azie, dus het kan goed zijn dat ik haar ooit weleens heb gezien op de airport of vliegtuig. Er zijn zoveel stewardessen daar dat ik daar gewoon neit meer op let.
Mjah, Amanda heeft volgens mij nog niet eens haar vmbo afgemaakt, maar Nadia heeft HBO.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:00 schreef heracles het volgende:
Ik vind Nadia gewoon echt lelijk. Ook dat hoofd staat me niet aan. Ik val op verhoudingen, uitsraling en een goed karakter. Ik zou echt 10 keer eerder voor Lieke gaan dan voor Nadia.
Amanda is ook een Trol en dat ligt wel aan dat hoofd. Amanda=Trol
Waarom post je nu als PC Eend, Scanman01?quote:
Wij hadden allebei dezelfde 'baan'.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij kent Karn Nadia vanuit haar Schipholbaan![]()
Ze is dus laag bij de gronds, net wat ik al dacht !!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze is volgens mij een 'grondstewardess in opleiding', dus lijkt me vrij sterk dat je haar op een vliegtuig gezien hebt
Nee, nadia heeft ehboquote:Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Mjah, Amanda heeft volgens mij nog niet eens haar vmbo afgemaakt, maar Nadia heeft HBO.
Ja ik zag het, ze gaf dennis mond-op-mondquote:
Amanda heeft helemaal geen vierkant hoofd, ze heeft een ronde platte kopquote:Op maandag 23 juli 2007 01:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou bepaald lelijk is ze niet, er zit een leuk koppie op. Als we het over lelijke sloeries hebben dan denk ik eerder aan Amanda. Die vind ik pas lelijk, met die botte vierkante kop van haar en die walgelijke grote gore bek.![]()
Hij is er niet van opgeknaptquote:Op maandag 23 juli 2007 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik zag het, ze gaf dennis mond-op-mond
Amanda heeft haar HAVO niet afgemaakt!! Ik kan het zelf niet geloven dat zij HAVO-niveau heeft gescoord met de CITO toets.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Mjah, Amanda heeft volgens mij nog niet eens haar vmbo afgemaakt, maar Nadia heeft HBO.
Hij bedoelt of ze echt zo goed kan pijpenquote:
Dan ik heb 't fout.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze is volgens mij een 'grondstewardess in opleiding', dus lijkt me vrij sterk dat je haar op een vliegtuig gezien hebt
Karn kan netjes nederlands hoor, ze is er alleen soms te lui voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het APK, of ze gebruikt zijn account, maar dan doet ze dat meestal in het engels.
Of APK loopt hier te pimpen met haar verhalen![]()
![]()
Ze heeft een pannekoekenkop !quote:Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal geen vierkant hoofd, ze heeft een ronde platte kop
Lieke heeft wel een leuke kop maar heeft weer een vervelend bekkie. Maar ik vind wel (als vrouw zijnde) dat het voor mannen prettiger kijken is naar DGK dan voor ons vrouwen. Wij worden opgezadeld met enge brrrrrian, dikke Jaap, kleine Huub en een vrouwelijke liliputter genaamd dennis.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:00 schreef heracles het volgende:
Ik vind Nadia gewoon echt lelijk. Ook dat hoofd staat me niet aan. Ik val op verhoudingen, uitsraling en een goed karakter. Ik zou echt 10 keer eerder voor Lieke gaan dan voor Nadia.
Moet dat verhaal weer herhaald wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Vertel..herken je haar zo een beetje?
Volgens mij een beetje lui, en ze zei weinig tot niets.quote:
Delley heeft hooguit een BLO certificaat gehaald.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Amanda heeft haar HAVO niet afgemaakt!! Ik kan het zelf niet geloven dat zij HAVO-niveau heeft gescoord met de CITO toets.
Amanda (en Nena) waren begonnen met Havo, maar gingen al vrij snel naar VMBO niveau. Totdat ze beiden van school gingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
Amanda heeft haar HAVO niet afgemaakt!! Ik kan het zelf niet geloven dat zij HAVO-niveau heeft gescoord met de CITO toets.
De mooiste vrouwen tot nu toe in DGK waren m.i. Tamara de ex van Brian en de yoga-leraresquote:Op maandag 23 juli 2007 02:00 schreef heracles het volgende:
Ik denk dat je met VMBO vast MAVO zal bedoelen. (VMBO-T)quote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda (en Nena) waren begonnen met Havo, maar gingen al vrij snel naar VMBO niveau. Totdat ze beiden van school gingen.
Julie hebben Dimitri en Mitch nog. Wij moeten het doen met Melissaquote:Op maandag 23 juli 2007 02:08 schreef koppiesoep het volgende:
Lieke heeft wel een leuke kop maar heeft weer een vervelend bekkie. Maar ik vind wel (als vrouw zijnde) dat het voor mannen prettiger kijken is naar DGK dan voor ons vrouwen. Wij worden opgezadeld met enge brrrrrian, dikke Jaap, kleine Huub en een vrouwelijke liliputter genaamd dennis.![]()
Lesley and first lady Lieke.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De mooiste vrouwen tot nu toe in DGK waren m.i. Tamara de ex van Brian en de yoga-lerares
(en ik val niet op vrouwen)
Zal ik dan maar de kooi in proberen te komen..Dan kunnen jullie wekelijks een vingerfuif organiseren met volquote:Op maandag 23 juli 2007 02:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Lieke heeft wel een leuke kop maar heeft weer een vervelend bekkie. Maar ik vind wel (als vrouw zijnde) dat het voor mannen prettiger kijken is naar DGK dan voor ons vrouwen. Wij worden opgezadeld met enge brrrrrian, dikke Jaap, kleine Huub en een vrouwelijke liliputter genaamd dennis.![]()
Hmm zou kunnen, zo goed karn ik haar nietquote:Op maandag 23 juli 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Karn kan netjes nederlands hoor, ze is er alleen soms te lui voor.
Het is en blijft een rotkop.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal geen vierkant hoofd, ze heeft een ronde platte kop
toch altijd gedacht dat je een meisje wasquote:Op maandag 23 juli 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Julie hebben Dimitri en Mitch nog. Wij moeten het doen met Melissa![]()
Dus zo prettig is het nou ook weer niet voor ons
Tis niet eens een kop, tis een harsesquote:
Ik weet 100% zeker dat zij Prospera ook niet karnt.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:13 schreef PC eend het volgende:
Hmm zou kunnen, zo goed karn ik haar niet
Volgens mij is amanda niet verder gekomen dan groep 4. Te druk met haar lovers.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Delley heeft hooguit een BLO certificaat gehaald.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Volgens mij is amanda niet verder gekomen dan groep 4. Te druk met haar lovers.![]()
Amanda heeft maar 1 ding in haar leven geleerd en dat is het Teaserdansje...meer heeft ze niet nodigquote:Op maandag 23 juli 2007 02:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Volgens mij is amanda niet verder gekomen dan groep 4. Te druk met haar lovers.![]()
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik dimitri wel een lekker ding vind. Maar ja, hoe vaak zie je nou een dimitri of een mitch voorbij komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Julie hebben Dimitri en Mitch nog. Wij moeten het doen met Melissa![]()
Dus zo prettig is het nou ook weer niet voor ons
Komt Tas klaar?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef F04 het volgende:
Ik schik me dood! Hoor ik daar nou iemand schreeuwen?
Was volgens mij Liekequote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef F04 het volgende:
Ik schik me dood! Hoor ik daar nou iemand schreeuwen?
Das vast een schrijffout... moet EHBO zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Ze zat, samen met Nena op een bijzondere school voor moeilijk opvoedbaren. De naam weet ik niet meer. Amanda en Nena waren op die school ook de moeilijkste gevallen. Nena heeft uiteindelijk haar examen behaald, Amanda niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Delley heeft hooguit een BLO certificaat gehaald.![]()
Hoeveel heb jij er eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, zo goed karn ik haar niet
Als ik niet beter zou weten was het gewoon zijn kloon
Super sensuele vrouw, uninhibited.quote:
hee lobasca, heb je 20 minuten gescheten?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das vast een schrijffout... moet EHBO zijn...
..met een teaserdanje in de hand, stap je door het hele land..quote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda heeft maar 1 ding in haar leven geleerd en dat is het Teaserdansje...meer heeft ze niet nodig
Gut zit je ook in de tourquote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef neehe het volgende:
En Huub demareert nog een keer, gooit er nog een versnelling bovenop, en daar is de finish Jaaaaaaaaaa.
Eerder meelij met haar, eerst afzeiken en vervolgens afrukkenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
Je zou wel bijna meelij met Dennis krijgen..... hoe Nadia over hem praat tegen Jaap. Als het een meisje was geweest hadden we er schande van gesproken.
In een museum geniet ik ook van mooie kunst zonder sexueel opgewonden te rakenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel triest om zo te geilen op iemand die je ziet neuken met een ander![]()
Dennis wilde er een filmpje bij van Praatjesmakers maar dat mocht niet vd redactiequote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef agter het volgende:
nix heeft hoofdpijn?
Ja, op het hoofd van Ron Brandsteder...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee lobasca, heb je 20 minuten gescheten?![]()
Huub gaat voor het bergklassementquote:
Haha, die man had daar inderdaad een zwak voor. Er is waarschijnlijk ooit een hoer geweest die dat heeft 'gelekt'.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, op het hoofd van Ron Brandsteder...
Knoop 1 ding in je oren:Beauty is in the eye of the beholderquote:Op maandag 23 juli 2007 02:25 schreef FdW het volgende:
[..]
In een museum geniet ik ook van mooie kunst zonder opgewonden te raken![]()
Lieke is een object d'art![]()
Vindt Ron helemaal niet erg.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, op het hoofd van Ron Brandsteder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |