Julie hebben Dimitri en Mitch nog. Wij moeten het doen met Melissaquote:Op maandag 23 juli 2007 02:08 schreef koppiesoep het volgende:
Lieke heeft wel een leuke kop maar heeft weer een vervelend bekkie. Maar ik vind wel (als vrouw zijnde) dat het voor mannen prettiger kijken is naar DGK dan voor ons vrouwen. Wij worden opgezadeld met enge brrrrrian, dikke Jaap, kleine Huub en een vrouwelijke liliputter genaamd dennis.![]()
Lesley and first lady Lieke.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De mooiste vrouwen tot nu toe in DGK waren m.i. Tamara de ex van Brian en de yoga-lerares
(en ik val niet op vrouwen)
Zal ik dan maar de kooi in proberen te komen..Dan kunnen jullie wekelijks een vingerfuif organiseren met volquote:Op maandag 23 juli 2007 02:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Lieke heeft wel een leuke kop maar heeft weer een vervelend bekkie. Maar ik vind wel (als vrouw zijnde) dat het voor mannen prettiger kijken is naar DGK dan voor ons vrouwen. Wij worden opgezadeld met enge brrrrrian, dikke Jaap, kleine Huub en een vrouwelijke liliputter genaamd dennis.![]()
Hmm zou kunnen, zo goed karn ik haar nietquote:Op maandag 23 juli 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Karn kan netjes nederlands hoor, ze is er alleen soms te lui voor.
Het is en blijft een rotkop.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal geen vierkant hoofd, ze heeft een ronde platte kop
toch altijd gedacht dat je een meisje wasquote:Op maandag 23 juli 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Julie hebben Dimitri en Mitch nog. Wij moeten het doen met Melissa![]()
Dus zo prettig is het nou ook weer niet voor ons
Tis niet eens een kop, tis een harsesquote:
Ik weet 100% zeker dat zij Prospera ook niet karnt.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:13 schreef PC eend het volgende:
Hmm zou kunnen, zo goed karn ik haar niet
Volgens mij is amanda niet verder gekomen dan groep 4. Te druk met haar lovers.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Delley heeft hooguit een BLO certificaat gehaald.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Volgens mij is amanda niet verder gekomen dan groep 4. Te druk met haar lovers.![]()
Amanda heeft maar 1 ding in haar leven geleerd en dat is het Teaserdansje...meer heeft ze niet nodigquote:Op maandag 23 juli 2007 02:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Volgens mij is amanda niet verder gekomen dan groep 4. Te druk met haar lovers.![]()
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik dimitri wel een lekker ding vind. Maar ja, hoe vaak zie je nou een dimitri of een mitch voorbij komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Julie hebben Dimitri en Mitch nog. Wij moeten het doen met Melissa![]()
Dus zo prettig is het nou ook weer niet voor ons
Komt Tas klaar?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef F04 het volgende:
Ik schik me dood! Hoor ik daar nou iemand schreeuwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |