Op basis van wat?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik schat Ajax hoger in dan Celtic.
Mss ook meteen het moment om door te breken voor die jongen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef BonJovi het volgende:
Precies, maar zoals ten cate al zei Vertonghen
Op basis van selectie en competitie. Alhoewel ik Nakamura na dit seizoen graag op sneijder zijn positie zou willen zien.quote:
In het voetbal en niet door z'n enkelquote:Op maandag 23 juli 2007 15:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Mss ook meteen het moment om door te breken voor die jongen.
Was hij ook niet geblesseerd tijdens een oefenpot laatst?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef BonJovi het volgende:
Precies, maar zoals ten cate al zei Vertonghen
Celtic heeft afgelopen seizoen CL voetbal gespeeld.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Op basis van selectie en competitie. Alhoewel ik Nakamura na dit seizoen graag op sneijder zijn positie zou willen zien.
Hij kan al weer redelijk meetrainen, hij gaat volgens mij ook mee naar Schotland.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Was hij ook niet geblesseerd tijdens een oefenpot laatst?
Champions League moet koste wat kost gehaald worden, en met Engelaar kan je Davids wel alvast opvangen na dit seizoen. Maarja, je hebt dan inderdaad een luxe positie en een dure speler op de bank. Maar nogmaals, voor meer dan 3,5/4 miljoen hoeft ie van mij echt niet te komen. Het is niet zo dat we omdat we veel geld hebben het nu ook maar meteen uit moeten geven.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
En waar moet Engelaar spelen als Davids weer fit is? Daar zit je dan met je 5 miljoen op de bank. Ik ben ervoor om geen vervanger te halen
Dat is dan weer wel een meevaller!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij kan al weer redelijk meetrainen, hij gaat volgens mij ook mee naar Schotland.
Maar dat zijn wel eerlijke vergelijkingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Wooldoor het volgende:
Dat was inderdaad niet slecht maar Benfica en Kopenhagen zijn geen geweldige ploegen Ajax zou in die groep ook wel door komen met die team en ook het team van vorig seizoen. De uitschakeling tegen Kopenhagen was ook een debacle maar denk niet dat het iets te maken had met de kwaliteit van de Aajx selectie.
Dat wel. alleen is Celtic aantrekkelijker vanwege de salarissen...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Op basis van selectie en competitie. Alhoewel ik Nakamura na dit seizoen graag op sneijder zijn positie zou willen zien.
Het werd 3-1 in Kopenhagen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Chivu het volgende:
Ook Celtic werd trouwens gewoon met 3-0 te kijk gezet in Kopenhagen hoor. Ik denk ook dat Ajax iets sterker is dan Celtic, maar heel veel zal het niet schelen. Bovendien lag Davids niet lekker bij de Spurs (ook geen ploeg die geweldig veel beter is dan Ajax) en zat 'ie op de tribune. Het verhaal is bekend hoe belangrijk Davids voor Ajax was. Geen messias, maar wel een flinke adrenaline-injectie.
En Celtic is inderdaad aantrekkelijker qua salaris, Gravesen verdiend zo'n 3,5 miljoen euro daar.
Er zit niet heel veel tussen, maar volgens mij zijn de Spurs kwalitatief (en zeker in de breedte) een stukje sterker dan Ajax op dit moment. Ook een heel stuk kapitaalkrachtiger, dus het is niet zo vreemd. Bij hun moet Mido weg, terwijl Mido bij ons direct basisklant zou zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:10 schreef BonJovi het volgende:
Lol Spurs is echt niet beter dan Ajax hoor
Dat zegt alles...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef BonJovi het volgende:
Kapitaalkrachtig zegt niks hoor
idd. het is iig heel erg belangrijkquote:
Daarom is het maar goed dat kapitaalkrachtige clubs als Chelsea, Manchester United, Barcelona en Real Madrid al jaren niets presteren!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef BonJovi het volgende:
Kapitaalkrachtig zegt niks hoor, wil je zeggen dat West ham United beter is dan Ajax? En over Mido zegt het niks, denk dat we Spurs wel kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |