Ken je hem van zijn Barca periode? Zo ja, dan ben ik heel benieuwd waarom hij zo onder zijn niveau zatquote:Op maandag 23 juli 2007 15:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat Gabri aan het begin van het seizoen ver onder zijn niveau bij Barca zat hoor.
Ja ik heb wedstrijden van hem gezien bij Barca en bij de spaanse ploeg.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ken je hem van zijn Barca periode? Zo ja, dan ben ik heel benieuwd waarom hij zo onder zijn niveau zat
En nu is hij beter dan bij Barca?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik heb wedstrijden van hem gezien bij Barca en bij de spaanse ploeg.
Waarom hij onder zijn eigen niveau zat dat is alleen maar speculatie..
Kan zijn door het gebrek aan competitieve wedstrijdritme, kan het aanpassen op een nieuwe omgeving zijn, kan een gemakszucht kwestie zijn (Ik kom van het grote barca dus hier zal het mij makkeljk vergaan)
De echte reden weet jij niet en ik ook niet.
Beter is lastig in te schatten omdat je rond de 29 jaar op de top van je kunnen zit over het algemeen.quote:
Babel, Heitinga (vooral als VM met een solide centrale verdediger in ze rug, Sneijder (heeft in mijn ogen beste seizoen van ze leven gespeeld), Huntelaar is een completere voetballer geworden(had hij in het begin zeker veel moeite mee), Vermaelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:55 schreef Longmen het volgende:
Denk dat we één jaar HtC niet moeten overdrijven. Dat spelers beter maken weet het niet, zijn nog niet echt voorbeelden van. Babel misschien?
Dan is het dus eigenlijk heel spijtig dat gabri zolaat opgang gekomen is dit seizoen...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beter is lastig in te schatten omdat je rond de 29 jaar op de top van je kunnen zit over het algemeen.
Misschien wel beter dan dat hij bij Barca was, maar misschien niet beter dan dat hij nog bij Barca had gezeten (maar dat is gissen)
Ook heeft hij bij Ajax een hele andere rol dan hij bij Barca had.
Bij barca was hij geen dragende speler, bij ajax wel.
Bij ajax is hij een van de geroutineerde spelers, dit was hij bij barca niet.
Zijn voetbalkwaliteiten zijn bij Ajax niet beter geworden.
Hij moet het vooral dit jaar laten zien, en ik geloof wel dat hij het kan.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan is het dus eigenlijk heel spijtig dat gabri zolaat opgang gekomen is dit seizoen...
Hopelijk bewijst hij zich in de CL en het seizoen dit jaar!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moet het vooral dit jaar laten zien, en ik geloof wel dat hij het kan.
Je moet me niet verkeerd begrijpen, want ik ben een zeer groot fan van Gabri.
Maar hij is gewoon geen europese top, net zoals ajax dat niet is.
Beter kan ie gewoon niet zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
k weet niet of ie al gepost is.. maar kijk dit filmpje ens over Urzaíz(vooral bij 1 min)
Ismael Urzaíz vs Ruud van Nistelrooy
Gruwelijke treffer, voor het eerst ook dat ik hem zie!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
k weet niet of ie al gepost is.. maar kijk dit filmpje ens over Urzaíz(vooral bij 1 min)
Ismael Urzaíz vs Ruud van Nistelrooy
Ik heb af en toe wel wat nuttigs te meldenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gruwelijke treffer, voor het eerst ook dat ik hem zie!![]()
Ik voel een arbitragezaak aankomenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:40 schreef devv05 het volgende:
Engelaar, hmm misschien. Maar voor zeven miljoenMisschien net de helft.
Zou Barretto niet goed op zijn plek kunnen spelen?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
En waar moet Engelaar spelen als Davids weer fit is? Daar zit je dan met je 5 miljoen op de bank. Ik ben ervoor om geen vervanger te halen
Nee, die is geen linkshalf. En hij is al verkocht.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou Barretto niet goed op zijn plek kunnen spelen?![]()
Vandaar mijn smileyquote:Op maandag 23 juli 2007 15:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, die is geen linkshalf. En hij is al verkocht.
Heeft zijn koffers toch gepakt en naar Italie gegaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou Barretto niet goed op zijn plek kunnen spelen?![]()
Regina.. tsja.. 1 goed toernooi en weg was iequote:Op maandag 23 juli 2007 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heeft zijn koffers toch gepakt en naar Italie gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |