abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:17:47 #151
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_51916313
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar Harry Potter is ook pas net "klaar". Ik bedoel dus echt vanaf nu nog tientallen jaren. Ik heb gewoon aan de ene kant een beetje mijn twijfels. Fantasy was de laatste jaren gewoon erg in. Je ziet het aan al die ontspoorde emo's en gothics en de populariteit van LotR en Harry Potter. Het zou kunnen dat fantasy in blijft maar zodra het minder populair wordt, zal Harry Potter weer langzaam verdwijnen, denk ik. In Hollywood waren Westerns op een gegeven moment ook heel populair en iedereen speelde ook cowboy en indiaantje. Dat verdween ook op een gegeven moment.

Waar ik me wel in kan vinden is wat Bensel zegt. Het zou goed kunnen dat het weer doorgegeven wordt aan kinderen. Eigenlijk is het vanuit dat punt gezien ook wel jammer dat het al verfilmd is.
Ik vind het Harry Potter wel een meesterwerk laten we eerlijk zijn ze heeft iets gemaakt waar miljoenen mensen naar hunkeren dat is al een prestatie opzich of het nou literatuur van de hoogste plank is of niet maakt dan niet meer eens uit. Mevrouw lacht om kritici omdat ze toch weet dat ze goed zit voor de rest van haar leven.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_52953590
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Opperkwal het volgende:
Overigens is JK Rowling echt wel een goede schrijfster en ze heeft er een miljard aan over gehouden. Ow, en ze gaat verder schrijven onder een andere naam, wat kei dom is want als ze er JK rowling op zou zetten zou het boek ook een aantal keer over de toonbank vliegen zodat ze weer keiveel geld zou verdienen
Oh boo-fucking-hoe, alleen omdat die bullshit zo overhypt is en ze daarom veel verkoopt maakt d'r niet automagisch een goede schrijfster, je kan precies lezen waar d'r kunnen en doen ophoudt. Telkens weer dezelfde zut neerkwakken en een zogenaamde moeilijke term moet je niet tien keer neerzetten, dan weet je direct waar de grens ligt. Butzwijf.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 00:14 schreef mschol het volgende:

[..]

domme hype
ik zie je dit niet nadoen:
[..]

[..]

nu 16 uur na start verkoop = 16 uur *60 min *60 sec = 57600 sec..
* 15 stuks = 864.000 exemplaren.. maar das alleen de WH Smith keten met 400 winkels..
Mediahype anyone? Als je genoeg reclame ziet begin je zelfs te geloven dat de nieuwe Furby beter is dan de vorige.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 00:57 schreef Maisnon het volgende:
Dante
U know what's up!

M'n ex ook zeiken, het is oh zo spannend, vooral het laatste deel.

Nou werkelijk, die muts scheet zeven kleuren alleen al als ze naar aan spanning dacht, ikzelf vond en vind er nogsteeds geen ruk aan. Heb alle delen in het Nederlands, 6 in het Engels, en 7 als audioboek van TPB.com, geen geld aanbesteed. Kan me echt niet meer boeien hoe kinderachtig allemaal, misschien meer iets voor die krassers en huillies om hun dagelijke nachtmerrie bestaande uit veels te strakke emo-broeken te verlossen maar een normaal iemand zal het echt niks boeien.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:34:16 #153
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_52953755
ik dacht dat emo's juist wijde broeken droegen?
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_52954588
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:27 schreef teh_m0nkey het volgende:

[..]

Oh boo-fucking-hoe, alleen omdat die bullshit zo overhypt is en ze daarom veel verkoopt maakt d'r niet automagisch een goede schrijfster, je kan precies lezen waar d'r kunnen en doen ophoudt. Telkens weer dezelfde zut neerkwakken en een zogenaamde moeilijke term moet je niet tien keer neerzetten, dan weet je direct waar de grens ligt. Butzwijf.
[..]

Mediahype anyone? Als je genoeg reclame ziet begin je zelfs te geloven dat de nieuwe Furby beter is dan de vorige.
[..]

U know what's up!

M'n ex ook zeiken, het is oh zo spannend, vooral het laatste deel.

Nou werkelijk, die muts scheet zeven kleuren alleen al als ze naar aan spanning dacht, ikzelf vond en vind er nogsteeds geen ruk aan. Heb alle delen in het Nederlands, 6 in het Engels, en 7 als audioboek van TPB.com, geen geld aanbesteed. Kan me echt niet meer boeien hoe kinderachtig allemaal, misschien meer iets voor die krassers en huillies om hun dagelijke nachtmerrie bestaande uit veels te strakke emo-broeken te verlossen maar een normaal iemand zal het echt niks boeien.
En daar heb je meer dan een maand over moeten nadenken?

Respect
  FOK!fotograaf woensdag 5 september 2007 @ 11:20:57 #155
145146 Andyy
pi_52956044
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:34 schreef Dangel het volgende:
ik dacht dat emo's juist wijde broeken droegen?
skinny jeans juist cuntface
laat maar is weer zien hoe hoge IQ je hebt
pi_52956162
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef Andyy het volgende:

[..]

skinny jeans juist cuntface
laat maar is weer zien hoe hoge IQ je hebt
En met deze reactie laat jij ook zien dat die van jou helemaal een dieptepunt is
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 11:27:29 #157
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_52956209
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:25 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En met deze reactie laat jij ook zien dat die van jou helemaal een dieptepunt is
Whehe.
  maandag 10 september 2007 @ 19:37:08 #158
182619 DRNKnHGH
smoke them hotdogs
pi_53079086
edit
pi_53079483
Nou nou slaagt een vrouw erin om zich uit de bijstand omhoog te werken als alleenstaande moeder is het ook weer niet goed

Toegegeven Rowlings schrijfstijl is niet briljant maar slaat wel aan en ja ik heb alle boeken gelezen,
maar ook De Ilias, de Goddelijke Komedie, Kafka, Mulisch enz enz,maar om te zeggen dat dat nou vermakelijk was NEE, daar is Harry Potter voor.
FOK!'s rode weduwe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')