Ja, want dat waren ook echt kinderboekenschrijvers!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef PDOA het volgende:
-knip-
Nee, doe mij maar Umberto Eco, John Irving of een Dante, dat zijn pas schrijvers!
Harry Potter
Harry Potter is schijnbaar voor alle leeftijden, als ik zo op het forum kijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:44 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja, want dat waren ook echt kinderboekenschrijvers!![]()
![]()
Geef toe, das best knap voor een kinderboekquote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Harry Potter is schijnbaar voor alle leeftijden, als ik zo op het forum kijk.
Alleen deel 1, en daar hou ik het bij. Slappe hap, bij elkaar gejat zooitje. Maar ik word er jammer genoeg dagelijks mee geconfronteerd omdat mn vriendin het laatste boek aan het lezen is.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef Nemain het volgende:
Maar serieus, je hebt die boeken dus wel gelezen?
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef tonks het volgende:
Verkapt "vriendin-leest-liever-over-iemands-toverstafje-dan-dat-ze-aan-de-mijne-zit"-topic
Klopt, maar oorspronkelijk is het bedacht als kinderboek.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Harry Potter is schijnbaar voor alle leeftijden, als ik zo op het forum kijk.
Als je alleen deel 1 hebt gelezen kun je over de rest natuurlijk niet oordelenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:52 schreef PDOA het volgende:
[..]
Alleen deel 1, en daar hou ik het bij. Slappe hap, bij elkaar gejat zooitje. Maar ik word er jammer genoeg dagelijks mee geconfronteerd omdat mn vriendin het laatste boek aan het lezen is.
Harry Potter
Zoals Santana jatte van Focus?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:52 schreef PDOA het volgende:
[..]
Alleen deel 1, en daar hou ik het bij. Slappe hap, bij elkaar gejat zooitje.
de bijbel ookquote:Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar oorspronkelijk is het bedacht als kinderboek.
Sagen en Legenden van het Joodse volk.quote:
Die hype die jezelf meekrijgt en waarvoor je dus blijkbaar zelf kiest om het mee te krijgen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:34 schreef suzie_01 het volgende:
Ik vindt Harry potter ook te gekmaar die hype erom heen Is te erg en opgeblazen
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Opperkwal het volgende:
Overigens is JK Rowling echt wel een goede schrijfster en ze heeft er een miljard aan over gehouden.Ow, en ze gaat verder schrijven onder een andere naam, wat kei dom is want als ze er JK rowling op zou zetten zou het boek ook een aantal keer over de toonbank vliegen zodat ze weer keiveel geld zou verdienen
http://blogs.guardian.co.(...)ig_con_is_the_p.htmlquote:Here, from page 324 of The Order of the Phoenix, to give you a typical example, are six consecutive descriptions of the way people speak. "...said Snape maliciously," "... said Harry furiously", " ... he said glumly", "... said Hermione severely", "... said Ron indignantly", " ... said Hermione loftily". Do I need to explain why that is such second-rate writing?
Ik denk liever aan het vermaak dat ik er van heb en alle andere boeken die ik niet koop en waardoor ik bomen spaar....quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef Quarks het volgende:
[..]
![]()
[..]
http://blogs.guardian.co.(...)ig_con_is_the_p.html
Dit vind jij goed geschreven.![]()
Rowling schrijven is echt ondermaats, zelfs en juist voor kinderboeken.
Kinderboeken hoeven niet zo slecht te zijn, kijk maar naar "Alice's Adventures in Wonderland", "To Kill a Mockingbird" en alles van Roald Dahl.
Denk eens aan al die bomen die gesneuveld voor dit waardeloze foliant.![]()
quote:
quote:Voorverkoop
Dat Harry Potter and the Deathly Hallows een doorslaand succes zou worden, was vooraf al bekend. De internetboekhandel Amazon.com verkocht in de voorverkoop alleen al 2,2 miljoen exemplaren
nu 16 uur na start verkoop = 16 uur *60 min *60 sec = 57600 sec..quote:De nieuwste Harry Potter heeft in Groot-Brittannië alle records verbroken. Het laatste boek uit de reeks wordt sinds het begin van de verkoop in de nacht van vrijdag op zaterdag vijftien keer per seconde verkocht (!) dit was 21-7 bekend om 16:00
Wat een nonsens!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:17 schreef thedude0 het volgende:
Harry Potter is gemaakt voor mensen die nooit boeken lezen en niet weten wat echte kwaliteit is. Beetje hetzelfde dus eigenlijk wat Lord of the Rings is; gemaakt voor mensen die geen filmsmaak hebben en voor de rest niets met films te maken hebben. Als je niets met boeken lezen te maken hebt wees dan een man en laat jezelf niet meevaren met een hype zoals dit en lees gewoon helemaal niets.
ROFL, all die Potter fans gaan helemaal uit hun bol daar, omdat iemand zich negatief uitlaat over hun favoriete schrijfster!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef Quarks het volgende:
[..]
![]()
[..]
http://blogs.guardian.co.(...)ig_con_is_the_p.html
Dit vind jij goed geschreven.![]()
Rowling schrijven is echt ondermaats, zelfs en juist voor kinderboeken.
Kinderboeken hoeven niet zo slecht te zijn, kijk maar naar "Alice's Adventures in Wonderland", "To Kill a Mockingbird" en alles van Roald Dahl.
Denk eens aan al die bomen die gesneuveld voor dit waardeloze foliant.![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
sprookjes zijn toch voor kinderen?
Jij bent grappigquote:Op maandag 23 juli 2007 00:17 schreef thedude0 het volgende:
Harry Potter is gemaakt voor mensen die nooit boeken lezen en niet weten wat echte kwaliteit is. Beetje hetzelfde dus eigenlijk wat Lord of the Rings is; gemaakt voor mensen die geen filmsmaak hebben en voor de rest niets met films te maken hebben. Als je niets met boeken lezen te maken hebt wees dan een man en laat jezelf niet meevaren met een hype zoals dit en lees gewoon helemaal niets.
Je weet het allemaal wel erg goed hequote:Op maandag 23 juli 2007 00:17 schreef thedude0 het volgende:
Ik heb geen geschreven realiteit nodig om een bijdrage te leveren aan mijn eigen leven.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
Harry Potter lezen is als voor de realiteit vluchten. Persoonlijk lees ik liever iets realistisch, dan heb je er iets aan in real life, in tegenstelling tot die NONSENS wat in Harry Potter staat.
Precies, De goddelijke comedie, Faust, Illias, Le Morte d'Arthur, belachelijke onzin, Mason & Dixon daar speelt een pratende hond in mee, wat een onzin.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
Harry Potter lezen is als voor de realiteit vluchten. Persoonlijk lees ik liever iets realistisch, dan heb je er iets aan in real life, in tegenstelling tot die NONSENS wat in Harry Potter staat.
Harry Potter nietquote:Op maandag 23 juli 2007 17:07 schreef sjeppert het volgende:
wie gaat er nu dood??
Munch is dood.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef postmortum het volgende:
Harry Potter is dood
Sommige mensen lezen graag om even uit te realiteit te stappen, gewoon even ontspannen en alles vergeten behalve het verhaal wat je aan het lezen bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |