Van jou verwacht ik helemaal niks Dirkh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik zat al te F5 hier tong80. Verwacht je feedback of kan ik je gewoon negeren?
Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste. Briljant topic, right.
Dan is dat wederzijds. Jij had het al bewezen, ik stelde het nog uit pure beleefdheid voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik helemaal niks Dirkh.
Vraag me af wat ik bewezen heb, maar ik vind het wel cool dat je zo beleefd bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan is dat wederzijds. Jij had het al bewezen, ik stelde het nog uit pure beleefdheid voor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:57 schreef Paramnesia het volgende:
Jammer, de paarse lama had weer kunnen herleven. Hoewel dat was toen ook strontvervelend die lama overal. hmmm.
Ach ja toch maar goed slotje dan.
Slijmbalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Zoooo, kutuurtje is weer over. Remlof is een goede mod. Die mag blijven.
En wij zijn kutusers. Weltrusten kutusers!![]()
Ja doe maar !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef Dirkh het volgende:
Vriendje van Paul, dat kan nooit wat goeds betekenen.Preventief bannen?
Als die iemand dat om kwart voor negen 's avonds doet is het sowieso een lamme kneusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:06 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Uhhh, vertel, iemand die een goeiemorgen topic opent met een prima OP is een lamme kneus? Of had je het tegen jezelf![]()
Uhmmm........quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die iemand dat om kwart voor negen 's avonds doet is het sowieso een lamme kneus
Het was serieus het verkeerde topic. En 4x ja!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:24 schreef Frumzel het volgende:
-probeer eens niet zo grappig te doen Frumzel want dat ben je namelijk niet-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |