Dankje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Welkom terug
Was ik weg dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Fijn dat je er weer bent.. [afbeelding]
123 of 312? en voor of na de 1/3?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Sorry peul
het zal wel een afteltopic worden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:45 schreef jogy het volgende:
Jij bent volgens mij de grote onbekende van FOK! niet erg maar om te zeggen dat iemand je gemist heeft, vermoedelijk niet, als je de talloze auto's op de weg niet mee telt uiteraard.
Anders doe ik het welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:46 schreef jogy het volgende:
Oh, sorrie, was ik te snel met een slotje of heb jij em er ook op gegooid, Dirkh?![]()
Mooi, kan ik mijn handjes in onschuld wassen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders doe ik het wel
En nee ik heb TS ook niet gemist.
Zet er dan ook geen vraag in!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef Dirkh het volgende:
We waren het met elkaar eens jogy, ik had hem ook op slot gegooid.
Wij kunnen toch gewoon een eventuele discussie voortzetten na een slotje? Niet dat we dat zouden doen natuurlijk, want dat zou nogal lullig zijn voor de usertjes zonder kleurtjequote:
Ik zou het echt schandalig vinden als het zou gebeuren. Gelukkig zijn wij niet zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:53 schreef jogy het volgende:
Goed punt, remlof. Volgens mij mág het ook nog nieteens. Dus gebeurt het ook nooit natuurlijk.
ne je vergeet te sluiten gekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's of een bug, of een of andere mongool heeft Paultjuhhh modrechten gegeven
Ik niet, kom niet aan het status gevalletjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:00 schreef jogy het volgende:
Wie gooit em de hele tijd open trouwens? Nu klopt het feedbacktopic niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |