Ik had ze zelf al verwijderd.. en wat anders geplaatst..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:34 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kunnen die dode schaapjes weg uit het schapen tel topic?
EMOquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
@ Yvonne, dat eerste herinner ik me niet gepost te hebben (wel dat een vriendin dat ooit tegen mij heeft gezegd); zou je even link naar het topic kunnen geven?
Enneuh dan sorry van dat tweedeik heb gewoon een ongegronde haat jegens die Polizei!
Trouwens! Krijg je daar niet gewoon een ban voor? Mijn 'misdaden'. Ik las in dat topic blabla schandknaapjes, banmeldtopic dat iemand in het rond liep te gooien met kanker, kreeg ban van 48 uur meen ik en dat vind ik toch wat heftiger
![]()
Als ik braaf doe en wat 'toevoeg' mag ik dan onder dit account doorposten?
*traan van wang veegt![]()
Is al. Hier heb je een koekje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef BereNDD het volgende:
huilie huilie modus on
Ban deze spammer dan even...
http://forum.fok.nl/user/history/187545
huilie huilie modus off
* Hoi_Piepeloi vind dat zwijgen is toestemmen! Niet mee eens dan merk ik het welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Precies, dan merk je het welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi vind dat zwijgen is toestemmen! Niet mee eens dan merk ik het wel![]()
Treugmailen lukte niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
@ Yvonne, dat eerste herinner ik me niet gepost te hebben (wel dat een vriendin dat ooit tegen mij heeft gezegd); zou je even link naar het topic kunnen geven?
Enneuh dan sorry van dat tweedeik heb gewoon een ongegronde haat jegens die Polizei!
Trouwens! Krijg je daar niet gewoon een ban voor? Mijn 'misdaden'. Ik las in dat topic blabla schandknaapjes, banmeldtopic dat iemand in het rond liep te gooien met kanker, kreeg ban van 48 uur meen ik en dat vind ik toch wat heftiger
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Treugmailen lukte niet?
Post maar met dit account verder dan, en braaf zijn!
Life is a bitchquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:01 schreef MouzurX het volgende:
Bericht van 1 zin getypt wil ik hem posten... gooit remlof er net een slotje op![]()
was het maar zo simpelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:48 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Als dat alles is, dan is het leven wel héél makkelijk!
Nope, was geen anti-leech, maar wel weg. Thanks.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:45 schreef doka het volgende:
Ik denk dat deze post van justmattie het slachtoffer is geworden van een anti-leech script.
Misschien even weghalen:
Adoreer hier monorail cat ! (PAS OP: zeer ranzig plaatje!)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
Bedankt voor de mededeling en blijf vooral lekker msnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |