Geloof je me niet, of zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
[..]
Ja, maar het gaat erom dat 30 pm's overeenkomt met maar een paar procent van m'n inbox. En dat jij dus duuuuuzenden pm'etjes moet hebben verstuurd. (Nee, ik kan niet rekenen)
Je naam stond toch een hele tijd in je fotoboek? Volgens mij heb ik 'm onthouden, volgens Google werd je naamgenoot (1 van de 2) in de Bijbel 365 jaar. Mooi getal.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef Bupatih het volgende:
"Ik houd mijn naam ineens verborgen."
Jammer. Ik vind het een mooie naam.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:49 schreef Bupatih het volgende:
Stond, ja. Met de nadruk op stond.
Zoek je wat anders dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
Het woningaanbod in Amsterdam is deprimerend.
Heeft Z al iets gevonden?
Ik kom net terug uit Kopenhagen. Dat stond toch nét iets hoger op het verlanglijstje.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
K_man, je hebt alweer een mogelijkheid gemist om Isabeau te meeten vandaag.
Ik zoek een woning met een ligbad en/of een modernere keuken en/of iets meer ruimte en/of in een nog leukere buurt. Ik kan me zometeen wat meer huur veroorloven, maar ik ben nog geen verbetering tegengekomen ten opzichte van mijn huidige situatie.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoek je wat anders dan?
Mijn broertje verhust binnenkort naar een koopwoning, dus zijn huurhuis komt vrij.
quote:
zie pm...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
De Linnaeuskade is hier verdomd dichtbij! Even de Middenweg oversteken en ik ben er. Heb je misschien wat meer info?![]()
Ik heb m'n medemod ook nog nooit ontmoetquote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
K_man, je hebt alweer een mogelijkheid gemist om Isabeau te meeten vandaag.
Als je wat meer te besteden hebt is het al wat minder deprimerend. De markt is wel enorm overspannen dus zit je alsnog snel overal naast. Ik heb de kans om een stuk van het huis van de buren erbij te kopen, althans, we zijn aan het kijken of dat haalbaar is. Als dat lukt zou dat fantastisch zijn, dan gaat het hele huis in de verbouwing en wordt het een pracht woning. Als het niet lukt moet is alsnog de huizenmarkt op.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft Z al iets gevonden?
Ik heb zo'n telefoonquote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef k_man het volgende:
Zo, dit zijn de kamers waarin ik de afgelopen nachten geslapen heb;
Dag, tante.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Dag kinderen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
Dat klinkt fantastisch!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:15 schreef Z het volgende:
[..]
Als je wat meer te besteden hebt is het al wat minder deprimerend. De markt is wel enorm overspannen dus zit je alsnog snel overal naast. Ik heb de kans om een stuk van het huis van de buren erbij te kopen, althans, we zijn aan het kijken of dat haalbaar is. Als dat lukt zou dat fantastisch zijn, dan gaat het hele huis in de verbouwing en wordt het een pracht woning. Als het niet lukt moet is alsnog de huizenmarkt op.
Trouwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:31 schreef JAM het volgende:
Ik vlieg twee augustus via Helsinki naar Osaka en de eerste september gaan we trouwen.
Nou, niet bepaald.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:30 schreef k_man het volgende:
Je gaat toch zeker wel idioot veel geld verdienen vanaf september Claudia?
Ik ben niet tegen trouwen. Ik denk dat ik zelf niet ga trouwen, omdat het me zoveel gedoe lijkt. En niemand wil met me trouwen, want ik ben een grillig wezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:37 schreef Bupatih het volgende:
Claudia, was jij niet tegen trouwen?
Of was dat wyccie?
Gelukkig dat de overheid zich nog zo inspant om de woningmarkt in goede banen te leiden. Anders was de ellende helemaal niet te overzien, en was iedere Nederlander dakloos geweest.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klinkt fantastisch!
In de vrije sector zijn wel wat aardige woningen te vinden, maar daar bestaan inkomenseisen voor die ik toch niet haal. (En zoveel geld heb ik ook weer niet over voor een huurwoning.) We hebben het geluk dat m'n vriend al 13,5 jaar woonduur heeft, waardoor we volgens mij vrij goede kans maken op een andere sociale huurwoning. Jammergenoeg is een andere sociale huurwoning zelden een betere. Ze zijn klein, ze zijn lelijk, ze staan in kutbuurten. En gezinnen die uit 3 of meer personen bestaan krijgen voorrang op woningen van groter dan 59m2.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |