Ach, zolang het tot ééntje beperkt blijft.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de waarheid, puur en alleen de waarheid, iemand tot waanzin zou leiden.
Count me in.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de waarheid, puur en alleen de waarheid, iemand tot waanzin zou leiden.
Nee, k_man heeft ooit eentje gemaakt met 269 en toen kennelijk een aantal overgeslagen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
NUMMER 276!
Dora the Explorer.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik van de Animaniacs, Johnny Quest, de Teenage Mutant Ninja Turtles, Larry, King's Quest, Carmen Sandiego en de X-men comics. Zouden kinderen tegenwoordig nog wel Engels leren, nu alles in het Nederlands wordt nagesynchroniseerd?
Nou, als niemand gaat opzoeken welk nummer het werkelijk moet zijn, is het voor mij 276.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, k_man heeft ooit eentje gemaakt met 269 en toen kennelijk een aantal overgeslagen.
Dat boek verkoopt na al die jaren nog steeds als een tierelier.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben ook vernoemd naar iemand uit een boek.
Volgens mij werd jouw personage heel oudquote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben ook vernoemd naar iemand uit een boek.
Je heet Mozes!!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat boek verkoopt na al die jaren nog steeds als een tierelier.
Heet 'ie Methusalem?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij werd jou personage heel oud.
Nee, maar vraag niet door want ik ga het niet zeggen.quote:
Had je 't nou een keer verteld?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:42 schreef Bupatih het volgende:
De naam blijft binnenkamers!!!
Zowaar ik [vul hier mijn naam in] heet.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:42 schreef Bupatih het volgende:
De naam blijft binnenkamers!!!
Ja. Maar ja, jij vond het blijkbaar niet interessant genoeg om te onthouden.quote:
Wat gemeen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Maar ja, jij vond het blijkbaar niet interessant genoeg om te onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |