...uitgedoofd!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:25 schreef Lienekien het volgende:
Beter opgebrand dan eh...
Dat had hij ook maar gejat van It's better to burn out then to fade away, wat op zijn beurt weer gejat was van, etc etc.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
...uitgedoofd!
Was getekend: Den Juul.![]()
Ja, het gaat even niet om de originaliteitsprijs, ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat had hij ook maar gejat van It's better to burn out then to fade away, wat op zijn beurt weer gejat was van, etc etc.
Kutmensen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef hummus het volgende:
Ik was vandaag in een museum waar ik niks van de kunst begreep en waar mensen er ook totaal geen moeite voor deden me er iets van te laten begrijpen. En meestal kan ik dat wel hebben. Vandaag echter niet.
Ik denk dat Erik 'm ook gewoon niet snapte.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja.
Dacht Erik aan een rare typefout?
Hij was ook wel heel erg diep.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik 'm ook gewoon niet snapte.
Ik pest je niet, hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk het ook.
Mooi.quote:
Het gaat nergens over.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mooi.
Maar ik snap nergens meer iets van hier. Zal vast aan mij liggen ofzo.
Je heet toch Paul?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:05 schreef JAM het volgende:
Google op Tjeerd Ouwehand en dan vind je het wel.
Je heet toch geen Tjeerd?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef JAM het volgende:
Natuurlijk heet ik geen Paul. Wat is dat voor een belachelijke naam?.
Buiten dat stukje in de Brakke Hond vind je ook de tennistoernooiresultaten van mijn achterneef uit Limburg.
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:11 schreef JAM het volgende:
Ik heet Tjeerd, vernoemd naar het informatiefoldertje over geboorte en zwangerschap dat mijn oma anderhalve week voor de bevalling aan mijn moeder, die eigenlijk van plan was mij Camille of Alexander te nomen, gaf, getiteld: '...en toen kwam Tjeerd.'
Goed. Wel anders dan hetgeen je hier op FOK! pleegt neer te zetten. Het had het ritme van een schuldbekentenis. Met "De mensentuin" had je misschien gewonnen, dat is toch nog het beste van jou, JAM.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:05 schreef JAM het volgende:
Google op Tjeerd Ouwehand en dan vind je het wel.
"Open door"quote:
Sanne van Havelte!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:19 schreef Lienekien het volgende:
"En toen kwam Tjeerd" is een roman van Sanne van Havelte.
Maar maak je vooral niet druk om het plot JAM. Dat is volkomen onbelangrijk. Schrijf maar gewoon een eind lekker weg wat er in je opkomt. Daar ligt jouw sterke kant. Net alsof Reve zich ooit druk heeft gemaakt om een plot. In 'De Vierde Man' ja, maar dat is verder dan ook een kutboek.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:19 schreef JAM het volgende:
Als ik ooit weer iets ga schrijven ga ik ook zeker die kant weer op. Dat stukje voor de Brakke Hond heb ik een jaar of vier geleden geschreven en was die stijl helemaal hip and happening. Daar heb ik m'n voordeel mee gedaan. SCHRIJVEN VOOR HET PUBLIEK, enzo.,
,
.
Nee, ik zou het niet meer doen.
Gewéldig!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:23 schreef JAM het volgende:
Dan ben ik naar die roman vernoemd, Lienekien. Het was in ieder geval iets over geboorte en zwangerschap, ik heb altijd gedacht dat het zo'n informatiefoldertje was, maar dan zal dat het wel zijn.
Ik van de oude films van John Wayne en Battlestar Galactica.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef JAM het volgende:
Ik heb Engels geleerd van de Transformers, de Teenage Mutant Super Turtles (of Super Teenage Mutant Turtles, dat kan ook) Leisure Suit Larry, Charles Bukowski en Philip Roth.
Had dus best gekund.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet vernoemd naar een boek, volgens mij.
Oh, maar daar maak ik me ook in het geheel geen zorgen om hoor. Twee vragen die mensen die schrijven zich vaak stellen is: 'Waar moet ik beginnen?' en (nog basaler) 'Wat moet ik schrijven?' Ik zeg: 'Hier. De waarheid.' Dan komt het meestal wel goed.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar maak je vooral niet druk om het plot JAM. Dat is volkomen onbelangrijk. Schrijf maar gewoon een eind lekker weg wat er in je opkomt. Daar ligt jouw sterke kant. Net alsof Reve zich ooit druk heeft gemaakt om een plot. In 'De Vierde Man' ja, maar dat is verder dan ook een kutboek.
Er moet natuurlijk wel samenhang zijn. Maar dat is iets geheel anders.
Ik van de Animaniacs, Johnny Quest, de Teenage Mutant Ninja Turtles, Larry, King's Quest, Carmen Sandiego en de X-men comics. Zouden kinderen tegenwoordig nog wel Engels leren, nu alles in het Nederlands wordt nagesynchroniseerd?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef JAM het volgende:
Ik heb Engels geleerd van de Transformers, de Teenage Mutant Super Turtles (of Super Teenage Mutant Turtles, dat kan ook) Leisure Suit Larry, Charles Bukowski en Philip Roth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |