Ach, zolang het tot ééntje beperkt blijft.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de waarheid, puur en alleen de waarheid, iemand tot waanzin zou leiden.
Count me in.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de waarheid, puur en alleen de waarheid, iemand tot waanzin zou leiden.
Nee, k_man heeft ooit eentje gemaakt met 269 en toen kennelijk een aantal overgeslagen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
NUMMER 276!
Dora the Explorer.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik van de Animaniacs, Johnny Quest, de Teenage Mutant Ninja Turtles, Larry, King's Quest, Carmen Sandiego en de X-men comics. Zouden kinderen tegenwoordig nog wel Engels leren, nu alles in het Nederlands wordt nagesynchroniseerd?
Nou, als niemand gaat opzoeken welk nummer het werkelijk moet zijn, is het voor mij 276.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, k_man heeft ooit eentje gemaakt met 269 en toen kennelijk een aantal overgeslagen.
Dat boek verkoopt na al die jaren nog steeds als een tierelier.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben ook vernoemd naar iemand uit een boek.
Volgens mij werd jouw personage heel oudquote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben ook vernoemd naar iemand uit een boek.
Je heet Mozes!!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat boek verkoopt na al die jaren nog steeds als een tierelier.
Heet 'ie Methusalem?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij werd jou personage heel oud.
Nee, maar vraag niet door want ik ga het niet zeggen.quote:
Had je 't nou een keer verteld?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:42 schreef Bupatih het volgende:
De naam blijft binnenkamers!!!
Zowaar ik [vul hier mijn naam in] heet.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:42 schreef Bupatih het volgende:
De naam blijft binnenkamers!!!
Ja. Maar ja, jij vond het blijkbaar niet interessant genoeg om te onthouden.quote:
Wat gemeen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Maar ja, jij vond het blijkbaar niet interessant genoeg om te onthouden.
Als we de echte nummering aan zouden houden krijgen we dubbele nummers. Dan zijn we pas bij 265 ofzo en krijgen we opnieuw een deel 269 en verder. Dat zou pas echt kortsluiting in je hersentjes opleveren.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als niemand gaat opzoeken welk nummer het werkelijk moet zijn, is het voor mij 276.
Erg handig is dat niet, kan ik je melden.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Als het goed is, staat het in een van je PM'etjes, Lien.
Ja, maar die moet ik telkens deleten om weer ruimte te maken.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Als het goed is, staat het in een van je PM'etjes, Lien.
Schrale troost, maar die naam heb ik gemist.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Erg handig is dat niet, kan ik je melden.
Ik probeer mijn naam ook van het forum af te houden, maar Liene zag er geen probleem in die doodleuk hier neer te kwakken. Trut.![]()
Verkapte kijk-mij-eens-stiekem-best-populair-zijn-post...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar die moet ik telkens deleten om weer ruimte te maken.
verkapte ik-ben-jaloers-omdat-Lienekien-wel-berichtjes-krijg-postquote:Op zondag 22 juli 2007 21:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-stiekem-best-populair-zijn-post...
Dat heb ik, net als Erik, gemist. Tenzij je 'Hoi.' heet. Dan heb ik je naam al redelijk vaak voorbij zien komen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef k_man het volgende:
Ik probeer mijn naam ook van het forum af te houden, maar Liene zag er geen probleem in die doodleuk hier neer te kwakken. Trut.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
verkapte ik-ben-jaloers-omdat-Lienekien-wel-berichtjes-krijg-post.
Hoi.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:05 schreef dwerg het volgende:
Hoi.
Ik heb de laatste twee dagen zo'n dertig pm'etjes mogen ontvagen, maar mijn inbox werd maar een paar procent voller.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar die moet ik telkens deleten om weer ruimte te maken.
Ja, schat?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Paul?
Jij bent ook maanden weggeweest, hè.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee dagen zo'n dertig pm'etjes mogen ontvagen, maar mijn inbox werd maar een paar procent voller.
Hóéveel pm jij dan wel niet?
Lienekien en ik PM'en ook heel wat af. Al onze hartengeheimen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee dagen zo'n dertig pm'etjes mogen ontvagen, maar mijn inbox werd maar een paar procent voller.
Hóéveel pm jij dan wel niet?
En recepten voor haarwater.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lienekien en ik PM'en ook heel wat af. Al onze hartengeheimen bijvoorbeeld.
Ja, en die vreten PMruimte.quote:
quote:
Ja, maar het gaat erom dat 30 pm's overeenkomt met maar een paar procent van m'n inbox. En dat jij dus duuuuuzenden pm'etjes moet hebben verstuurd. (Nee, ik kan niet rekenenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent ook maanden weggeweest, hè.
Geloof je me niet, of zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
[..]
Ja, maar het gaat erom dat 30 pm's overeenkomt met maar een paar procent van m'n inbox. En dat jij dus duuuuuzenden pm'etjes moet hebben verstuurd. (Nee, ik kan niet rekenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |