das nog eens luxequote:Op zondag 22 juli 2007 21:31 schreef AbeSapien het volgende:
Ik zal je wat anders vertellen :/
Hier bij een kasteel in de buurt zitten de wc's een stukje buiten de gevels, en je kan zo vanaf daar de gracht in schijten
Daaromquote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
Ze zijn wel fijn hoor, vooral in Frankrijk, hoef je niet op een gore bril te zitten
Pessimistquote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef PeZu het volgende:
leuke wc als je last heb van een aanval van heftige spetterpoep![]()
Gadverquote:Op zondag 22 juli 2007 21:53 schreef afcajos het volgende:
Ik kwam een keer niets vermoedend bij zo'n hurk toilet om te pissen, lag er op die dingen waar je je voeten in zet een drol![]()
lezen met je kloten in het water hangend lijkt mij ook geen pretje, neequote:Op zondag 22 juli 2007 22:02 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij is het klote krant lezen op zo'n plee.
Precies!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
Ze zijn wel fijn hoor, vooral in Frankrijk, hoef je niet op een gore bril te zitten
Bedankt voor de informatie, weer een land waari k niet naar toe wil. Ooit.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef zarGon het volgende:
In Turkije bestaan die dingen ook.
Relaxed,.
Dan zie jij iets verkeerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
Als je nou misstapt, wat dan? Als ik de eerste foto zo zie, sta je tot je enkels is de stront.
Heb je er nog nooit opgezeten ? nooit in frankrijk geweest?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
Als je nou misstapt, wat dan? Als ik de eerste foto zo zie, sta je tot je enkels is de stront.
OMG truequote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef juiced het volgende:
Je kan er heerlijk rielekst in kotsen. Lekker op de grond gaan liggen en je hoofd in het gat hangen. De rest gaat vanzelf.
Gatverquote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef AbeSapien het volgende:
Toen ik vroeger naar Spanje ging met de busmoest ik daar ook op, ik was een jaar of 8 en stapte in dat gat. Ik heb mijn schoen en broek daar kunnen weggooien, omdat die vol stront zaten, niet zo fris in een volle bus
![]()
Nietes, dat is het Turktoilet.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef zarGon het volgende:
Relaxed,.
Dat is Turkije juistquote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef zarGon het volgende:
Relaxed,.
Zitten is niet het juiste woordquote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je er nog nooit opgezeten ? nooit in frankrijk geweest?
Dat leer je wel af.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
Lekker naar elkaar lurken, terwijl je zit te hurken! MWHEHEEEE!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ziet er wel gezellig uit zo dat eerste plaatje, als je daar naar binnen loopt kan je eerst elkanders aars bekijken voordat je zelf "plaats neemt"
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef AbeSapien het volgende:
Toen ik vroeger naar Spanje ging met de busmoest ik daar ook op, ik was een jaar of 8 en stapte in dat gat. Ik heb mijn schoen en broek daar kunnen weggooien, omdat die vol stront zaten, niet zo fris in een volle bus
![]()
Zo oefenen de franse wijnboeren als de druiven nog niet rijp zijn..quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Zo oefenen de franse wijnboeren als de druiven nog niet rijp zijn..![]()
Zou wel ernstig zijn als de stang loslaatquote:Op maandag 23 juli 2007 02:01 schreef Maikuuul het volgende:
Rofls ik weet nog goed vorig jaar voor de eerste keer naar frankrijk op zoeen plee
Was wel ff wennen maar na 3 dagen ist redelijk normaal.
Gelukkig had je bij die plees daar wel een deur met een stang waar je je kon vasthouden
Ik snap dat hele heisa sowieso niet.. Als je een beetje een normale motoriek hebt, verloopt alles goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:10 schreef Igen het volgende:
Maikuuul en Dorkquemada: Zijn jullie dan een stel bejaarden die niet meer gehurkt kunnen zitten zonder om te vallen ofzo?
Als de stang er hangt, waarom zou je hem dan niet gebruiken ?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:10 schreef Igen het volgende:
Maikuuul en Dorkquemada: Zijn jullie dan een stel bejaarden die niet meer gehurkt kunnen zitten zonder om te vallen ofzo?
Je hebt geen hendig sjieke slip gemaakt in die wc?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als de stang er hangt, waarom zou je hem dan niet gebruiken ?
Het was een geintjequote:Op maandag 23 juli 2007 11:10 schreef Igen het volgende:
Toch wat vaker naar het zuiden des werelds gaan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Hier had ik nog nóóit van gehoord,. Had dat ook graag zo gehouden eik.
overal zit stront of wat het ook mag wezen behalve op dat plateauquote:Op maandag 23 juli 2007 15:06 schreef prof.bierbekje het volgende:
Eerste hit in Google:
[afbeelding]
Eet smakelijk, en schijtse.
In thailand hadden ze buiten de stad niet anders..quote:Op zondag 22 juli 2007 21:48 schreef Snien het volgende:
Ik zou dus echt nooit gaan schijten boven zo'n ding he. Net alsof je nog in de oertijd leeft en in een kuil in de grond loopt te poepen. En wat als je balans verliest inderdaad, ben je ook mooi de bok. Nee, ik moet er niks van hebben.
ze hebben daar nog nooit van een wc-bril gehoord dus dat hoef je toch nietquote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef AbeSapien het volgende:
o god, ja. Die plastiken wc's in die klote motels, die zijn ook klote, dan heb je echt het gevoel of je op ouwe reetharen zitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:32 schreef SickBitch het volgende:
[..]
ze hebben daar nog nooit van een wc-bril gehoord dus dat hoef je toch niet
In de OP staan toch plaatjes genoeg? Zoals deze:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:36 schreef OG-Loco het volgende:
Hmmm... Kan iemand een compilatie fixen in een gifje of á la YouTube van dat ding? Ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken.
Waar veeg jij je reet mee af dan ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:45 schreef densmee het volgende:
gewoon buiten schijten is nog altijd het lekkerst
in het bos ofzo
altijd een rol papier oid in de trekker cq bus liggenquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef Silven het volgende:
[..]
Je hebt geen hendig sjieke slip gemaakt in die wc?
Zelfs neuken is al een hele prestatiequote:Op zondag 22 juli 2007 22:02 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij is het klote krant lezen op zo'n plee.
Maar natuurlijk, terwijl een hele lading mensen uit de touringcars bij het hokje staat te wachtenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:00 schreef TALIN het volgende:
niet lopen te miepen, gewoon gaan zitten op dat gat.
rug tegen de muur krantje uitslaan en laten lopen die handel, loopt vanzelf
Een krukje met een gat?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe doe je dat op je 80ste jaar met je gesloopte rug en knieen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |